I megliu è muggaccii per i vostri labbra

Ogni donna hà sapu quantu impurtante hè di avè li labbra belles e bocca. Dopu tuttu, un omu sempre guardava i labbra seducente di una dile durante una conversazione. È hè assai impurtante chì sò sempre sempre bè, ghjovani è dispunibuli. Per quessa, hè bonu per guardà.


Beautiful sponges

I cura improperi di i labbra pò purtà purtate cun consecuenzii. Curingu hè bisognu di ghjornu. I labbra si sò studienti ogni ghjornu, invece di a stagione. U ventu, u sole, u friddu, u polu è ancu i cosmichi - queste tutti i fatturi sposti i labbra à l'envidu. È a pelle di i labbra ùn pò mancu pruteggià. E quantu? Dopu tuttu, i labbra ùn anu micca glànduli sebacies è di sudore, sò sianu suli sottumessi à fatturi dannui.

Perchè l'oghje di ogni donna hè di prutezione i so labbra. Hè assai impurtante per piglià cura di elli. Allora i labbra sò sempri attrattiva è bella. Certi rimedii aduceranu i vostri labbre per esse forti.

U più masochki per i bè tagus femminili



À i zampi sempre prestu attenti, cusì à priservà a ghjovena è a bellezza di i labbra, l'esperti ricreranu alcantu.

Frutta Delicious, Berry è Masochki Verdura

Per più such masochek i zucchini, cucumber, pumpkin, sandía, melone, manzili, banane, alberi, kiwi, zappagine seranu utili. Questa lista pò esse continuata, pudete sceglie i ingredienti à u vostru gustu. Ma ùn hà micca pigliatu un limonu per a mascara, si poverà a pelle.

A preparazione di a mascara ùn hè micca pigliata assai tempu. Pigliate 1/2 tsp.slivovochnogo oliu è 1 ts.l materiali priati raffinati. Tuttu chistu è beni mischju è appiicatu à i labbra per 15 minuti. Questi mascarelli sò nutificà è moisturise. Pudete fà fà tutti i ghjorni.

Meli di più

L'Esperienza hà dimustratu chì u meli hè un sughjettu emoliente per i labbra. Stu pruduttu simbulu simultaneamente e nutria a pelle. Senti appressu à i labbra cù u melu. Ùn pudete micca lavà fora, avete manghjatu sempre assai. Per un esse uperazione, hè cumposta cù grasse di porcinu. In questu casu, hè bisognu di applià a più mascara per 15 minuti è poi arricbe cù l'acqua calda.

Maschi da crema agria

A crema agria hè una crema fresca per i labbra. Questu hè un bonu helper in u invierno. Per fà una mascara, piglià 1 tsp crema agria è un coppiu di u oliu d'oliu di gocce è u zucchero di limonu. All mix and apply on the labbra for 20-30 minutes.

Curd masochki

Maschi di quagliu cotta sò assai utili, si saturanu a pelle cù a prutezione: Una sola cucina di casgiu grassi è 1 cufine di crema, oliu d'oliu è latti sò serve. Invece di mantra pò piglià u ziddu di carrie o pienu. Applica a mistura per 20 minuti.

Vitamina mascara

Per fà preparà più mascarati, hè necessariu cumprà in drugstores A è E in capeddi. Capsules mixed with an equal quantity of honey and vegetable oil. Aghjustassi a mezchemu nantu à u labbre durante 20-30 minuti, rinite cù acqua calde.

Maschi di iogurt

I maschi Kefir sò amatu di tutti. Questu hè u nutizie di l'allevu sugliu più preziosu. Pogerà iogurt di grassu nantu à u labbre, aghjustate à chì si secca, da aghjunghje torna, ripetite 10 volte. Doppu chì a 10a cappella sia secca, tenu a mascara per 10 minuti è da lavà.

Dopu a mascara, i labbra sò assai sensittivi è esse bisognu di prutezzione. Per fà questu, hè bisognu di appricà una crema nutritiva nantu à elli o un bagnu labellu bbonu, un lipstick higiènicu di cera di a cera d'abeja, alcuni utilizate ghjuvellu di petroleum. In u periodu cálibicu di u tempu, a più mascara si deve rregistrata 2 volte à settimana, è in u fretu - 3-4. Hè desirabili avè un ghjornu.

I megliu di scrubs per u cura di a pelle per i labbra

A pelle di i labbra vole esse rinnuvata è per questu quì si deve esse fatte annantu per scrubs. Dopu tuttu, ci sò assai particeddi cruciartini nantu à a superficia. Sè scrabanichego ùn sia micca aiutu.



Scrubs domiciliali ùn sò micca sottu verte à l'alchimista. Tali migliori ùn dumandani micca soldi è tempu. Composizione scrub choose you are healthy, hè tuttu ingredientu naturali.

Salt, petrolatum e zuccheru

Stu pruduttu hè adattatu per i labbra seca chì sò propensi à scurza. A ricetta hè propiu in i fretti è u friddu. Per appruntà, mischjà tuttu bè è applica durante 15 minuti.

Zucchero marrone

Pigliate una parte di u zuccherinu brùchinu è aghjunghje cù oliu salitu o oliu d'amanduli. U mischju resultanti per esce da parechje minuti. Rinva cù movimenti massaggi.

Pudete fà cocerà un pezzu di zucchero. Per fà questu, 1 cuzzu di zuccaru marrone cunfundati cù una tabella d'aspirina è aghjunghje parechje chjudi d'oliu, 1/2 tsp. glicerina. L'agenti hè applicatu cù i movimenti di massaggi per un paru di minuti.

È se fate un mancu di cinnamone è di zuccaru, cusì ponu gubamoobema è l'attrazione. 1 tbsp. u zuccheru mischju cù u oliu di zucca è 1 tsp. cannella. Hè stata appiicata à i labbra da i movimenti di massaggi è da una robba.

Honey Scrub

Ci hè una bona ricetta per u melu è u soda. Tutte l'ingredienti seranu 1 tsp. Aggiuncinu un batata d'oliu d'oliva à a mistura. Tutti misciuni e misi li labbra pi parechji minuti. Dopu chì a machja lavagna, hè necessariu d'applià l'oliu d'oliva, amandula o jojoba in u labbra.

Meliuna cù mint too well prekrasbiruet una pelle di labiu. Pigliate oliu d'oliva, melu è zuccheru. Tutti mischiati è aghjunghje un oliu di menta à a machja. Mesturà a misura cù movimenti di massaggi in li labbra.

Glicerina è amanduli

Soaked 2 walnuts per 8 ore in acqua calda. Dopu à questu ci anu bisognu à esse trillate, aghjunse un pochi gucci di glicerina. U scrabtu resultanti si metti nantu à parechji minuti in li labbra. Pigliate l'acqua, mentre massaggio i labbra.

Dentellà à u salvata

Quandu ùn ci hè nimu per preparà un muvimentu, pudete piglià un dentru dilusu. Queste scrubbuli pò facilià facilià cù a so cumpagnia. Esse exfoliate a pana è poeta. Dopu issu prucessu, hè bisognu di appiecà balma per i labbra o solu cù u oliu d'oliu.

Maschi è scrub - questu hè chì hè necessariu per i vostri labbra per a so prutezzione di ogni ghjornu. Ùn serà micca bassu per fà fà bè. Cundite à i vostri labbre. E poi l'spongiori belli è brutta faranu chì i zitelli chì vi sianu ghjilosi. Sia a più bella!