4 reguli di u ghjornu di u persunale persunale: cumu gestisce u travagliu è u restu

Arrìzzati prima. Forsi, sta regula farà "vittori" suspise di sfurtunatà, ma a so efficacezza di questu ùn hà micca diminuite. U ghjornu - un momentu di cunvergulanza: assai di noi ci tendemu à luxuriate in u lettu minuti extra, è da cullighjà présentà è cun fastidio. Hè perchè i psiculoghi ricumandemu à cambià u mumentu di despertu 15-20 minuti prima di l'usu: ponu lavare è avete esse spressione senza fate, avendu ricivutu un caraghju di vivacità per tuttu u ghjornu.

Amparate à fà liste è fà amici cù l'organizzatore. Hè l'omi hà veramente l'aiutu à ottimisimu a rutina di ghjornu - chì significa chì ùn sputanu micca di a chjama decisione o di una reunioni scelta. Inoltre, pudete trattà gradualmentamente una munzeddu di casi, "penurtima": averebbe apposta di disassemble l'armunia per un bellu pezzu, mette e cose in l'mezzanine, leghje un libru cumpratu un paru mesi fa? Allora hè tuttu in e to mani!

Attentate sempre cù i più impurtanti. Ùn lasciate "per più tardi" è ùn mette micca a so cumpagnia principalu o un travagliu rispunsevule à a fine di u ghjornu, ùn importa ciò chì vulete. Serii, i timpiensi o dispiacitanti pò piglià assai energia è energia, chì ùn deve esse micca disposti. Quandu puderete fà, ùn abbiate micca fà smarrà cù una sorpresa bella: una pudastia, una tazza di cafè diliziosu, un passaghju in l'aire frescu.

Impressa à dì "sì" è "nè" corretamenti. Oghje chì spessu accunsenu cù ciò chì ùn avemu micca bisognu, per timore di malentà, di resentimentu è squadiu, spassificate l'ore per un significatu di prughjetti, uninterestanti persone, persone dilicatu. Comu rièscitu - u tempu per sè stessu è i vostri amare sò senza pezzi. E cambiamenti di scambi: più spessu di dite "nè" à impurtanza impurtante, e più d'opportunità avete bisognu à risponde "sì" à sè stessu.