Un vittura di u vinu bonu

Per vìviri à cena un vinu pocu seccu - lume, cù sourness - è i medichi cunsiglienu. A cosa principal hè chì u vinu hè reale, vivu.
Per dà salut è un gustu refrescante hè solu vinu naturale. I so funnaminzii distinti principali sò ligerezza è dispusizione piacevule.

A maiò spessu, u vinu hè servitu cum'è un apperitivu, è à questu - pochi di bocca: u furmagliu crudu, castagne, gambe nantu à i brochette. In u corsu di u manghjà, pudete cuntinuà aduprà a salameria o a carne di turchinu (megliu - u filettatu d'un pirochju) à u vinu biancu, ancu cù i pezzi di pesci è i mariscos. U vinu secaricu sicilianu amu carne, i furmagli sò più pettivi è più serii, ligumi cù u gustu dilicatu (per esempiu, pimentari o l'asciutta). Ma in generale, per spiegà tutte e vini à questu ùn hè micca un pratiche simplice. Dopu tuttu, ogni vinu hà u so propiu carattaru unicu, u gustu, l'aroma, anche produciutu da un tipu di racini è l'una di a stessa tecnulugia.

L'essenza di u vinu naturali di a table hè quella uva, più precisamente, u succu di uva, cammina senza rinu è senza nisuna intrusioni in u prucessu. Ancu di dì: "vola seca". E da quì, solu u zuccaru di uva si vulemu o ancu a buccia cù posti (mash) hè un mistu, u vinu biancu o rinu vede. U vinu biancu solu hè fattu da varietà di uva, cum'è Chardonnay, Riesling, Sauvignon, Feteasca. Perchè i vermi utilizanu pinot noir, saperavi, merlot. Hè per quessa i nomi di i vini ricivutu da elli.

Dicenu dinò chì u russu hè più utili . Dopu tuttu, hè in a pelle chì tutte e sustanzi medichi chì più tardi passanu in a biacenza sò cuncentrati. E di verginari à e raghji hà: assai elementi di traccia (potassu, calcium, magnesiu, fosforu, cobre, ferru), 30 aminòcidi, 8 chì sò essenziali, vitamini C, B, P è PP. Ma u prezzu più preziosa hè chì ci sò antioxidanti chì ùn ci permettenu micca cresce u viechjardu davanti à u nostru organu, aiuta à travaglià u cori è i vini in sangue, cresciute u livellu di u colesterulu "bonu". A strada, u fattu chì i Francesi piaci à miss un vetro di bon vinu secondu à u cagnu aiuta per trattà cù fallimentu di cori è infieru di cori (si compru l'statistiche), è hè sempre strinte è energicu. E questu in sparti u fattu chì sò famusi amatori di manghjà. E anu trattatu u vinu. Ci hè una scienza sana - terapia di vinu, chì urganizeghja u vinu in duie raziunate, "prescribed" individually, è ancu infine da u so extract. I materiali di u vinu sò usati in cosmetologia: in a forma di bagni è wraps, è l'oliu da l'osse di uva hè aghjuntu à i cosmichi.
Ùn noi parechji decide di l'ingignesi in casa, viaghjà per una buttiglia di vinu seccu à u supermecchierimu vicinu. E quì ci pudemu stà intrappulatu da una disapprazzioni reali si avemu acquistatu accidinamente un vinu pulitu. Ùn fate micca sicondu a tecnulugia tradiziunale, ma di l'evaporazione di e parolle è poi diluzione cù l'acqua, l'alcool, cù l'aghjunta di sapori. Agree, u fabricatore hè più faciule per aghjunghje l'acqua, u levadiccu è l'alcool à u cuncentrazione di più cà creà u vinu naturali. Cù una picciuttedda vi pudete avè l'avvilanatu, ma questu ùn hè micca u gustu, l'aroma, è u beneficu hè micca u listessu.

Per guardà è aroma è ovviamente ovvi.
Avete bisognu: 10 kg di manzili, u zuccaru (à u ritmu di 250 g per 1 l di u zuccu).
Scorcia i manzili da u core è i tagghià. Squeeze u zucchero o, più preziamente, i patati purcini (in ogni casu serà cù a polpa), è insisteanu durante 2-3 ghjorni, intruduciutu u zucchinu è u mash exfoliate. Allora lasciate solu per un ghjornu. Scopre u macchina. Zucchero aghjunghje à gustu. Se u zuccheru si trova in menu di 250 grammi per 1 litru di zucchinu, u zitellu di u vinu sarà pruduttu senza residue è vinu secu (9-11 gradi), è se più (finu à 400 g per 1 litru) - arzetta o vinu dolce. Ora u vinu novu hè spartu in una buttiglia, chì pò esse stampatu, ma micca più di 4/5 di u voluminu, allughjenu u spaziu. Per rinfurzà a fermentazione, vale aduprà vinu di u vinu. In u suoru, hè bisognu à inserisce un canna di gas, a fini chì si trovanu in un cuntainer d'acqua per 2-3 cm. Comu sece, vi vede cumu u fruttu di u vinu. Se ùn dura micca longu, a fermentazione hè in corsu. À 120-22 ° C, dura solu 1-1.5 mesi.
Avà scurtintatu solu u vinu da u sedimentu in un pezzu sterile sterile, u segellatu chjusu è affettatu è curatu per 2-4 mesi in un locu fridescu. A più ripasti, u tastier trova. Pudete aghjunghje culore, gustu specie, astringency aggiuncendu purée purea, scorcia o puree di zucca, è cinnamone, craimi, coriandru, cardamom in a scola iniziale in u zùccheru.