I modu di ridivà di l'offisa

U risentu hè un sensu pesante chì ci accumpagna in a nostra vita. Hè ruvina a nostra salute, discepuli relazioni cù e persone vicinu, ci ponu sèntelu à cumerci d'usanzii una basa tonica è culori a nostra vita in culori scuri. Chì sò i manere di disperse da l'insulte. Dopu tuttu, ùn avemu micca offisu à i malati è i zitelli, nantu à u cat, chì t'hà tiratu cusciatti cusciatti, nantu à a chiuvità, chì ci hà cunfunditu tutti i piani di u duminiu. Oghje hè ofintatu da e persone, è a ghjente chì hè vicinu à noi. Sicura chì i forsi ùn puderebbe offendre, sopratuttu s'ellu ci sò rispunsevule di noi. Ma esse chjappà in u passatu di u tempu, è sse abbandunati, ma l'averebbi chì i nostri persone anu infruinutu nantu à noi, sò riunificati, accumulanti è avvilinatu a vita.

U risentu pò esaltà se una persona ùn porta micca in tuttu u modu chì avemu espertu chì era. U mo amicu dissocia cù u so maritu, chì era, in my opinion, una bona persona, per via di a basta. Havi avutu esse livatu à un certu u tempu, ùn ci era micca cuntenenu è sacchetti di plastica è e persone in i cuglieri hà pigliatu u cimentu. E in a famiglia di i so genitori, l'omu pigliò u zanciu, era u so deve. L'amicu hà cunclusu chì, si ella ùn tira u fustu, ùn ùn piace micca, ùn rispetta, è si mette à vergogerie. Naturmente, ci sò assai licenzii trà i giovani cuncepti, ma ricorda sta offensa per quaranta anni.

I manere di disperse di i greghje
L'amichi sò spessu cunsigli di spitu è ​​scurdate quandu avemu da dichjarà di novu nantu à e so greghje. È danu cunsigli, micca casuali, perchè a persona chì hè offentera, hè un interlocutore dolore, ùn parlava solu da cum'ellu l'hà qualchju usatu. Ma si pruvate à forze l'insulte di memoria, se parantemu di parlà, vi sarà velenu a nostra esistenza. Cumu supranvià l'insulte - per sacciate: vendetta, pate nantu à una altra persona. L'altru opzione seria cumu u capu hà avè arrangiatu per u so spaziale subordinatu, è turnà à turnà in casa, si spiegà u so figliolu, u figliolu passò à u cane, è u cane offisu pigliò à a so pede di u babbu, cusì u circhiu chjaru.

Ma sti cunsiglii ùn travaglia micca, chì deve fà? Soraffu da u resentimentu, i ghjilosu, l'ingerimentu è u scantu, questu hè diprissioni è stress, pèrdita di significatu à a vita, piacè, fallimentu è malatia. U suffissu mentale, questu hè u fruttu di a filosofia malsana di a vita, u fruttu di u pensamentu wrong. L'unicu modu per liberà di l'insulte - avete bisognu di pensà. Pigliate a rispunsabilità per i vostri sentimenti. È per fà per questa 8 preparati è consistente passi.

Step 1
Piglià à u so risentimentu, tornanu à questu, è ricurdativi di manera chì u cumportamentu cambiatu, chì pensi hè vinutu à mente. Hè megliu scrive tuttu u mo amicu scrivite e lettere à i so abusi, ma ùn l'hà micca sempre mandà, ora hà un libellu per travaglià cù e so greghje.

Step 2
Scrivite in detail chì a persona chì m'offinnì ùn deve cumporta, perchè ùn aghju micca offense per ellu. E, probabbilmente, l'opció di ghjustu seria chì hà invitatu à fume è spiegà ciò chì era culpèvule è ciò ch'e aghju fattu u malu.

Step 3
Rispondi a question perchè ellu averebbe fà questu. Da elli quale sò i normi, tradizzioni, leghjimi, ecc.

Step 4
Ciò chì pò esse i motivi di u so cumpurtamentu, ùn avemu micca bisognu di justificà, ma spiega. E à listinu per sè stessu e sfarenti opzioni.

Step 5
Cundu qualcosa à tutti, o hà fattu questu solu à mè?

U 6
Pudete sta persona sia capace di ciò ch'è avutu da ellu, è puderia truvà sti aspettavuli?

U 7
Quale emozioni è senteri accurdanu u mo insulte? Hopelessness? Odi? Scantu? Ira? è cusì.

U 8
U pirdunu ùn hè micca scusa. A Farewell è u pirdunu sò e parolle di una razia. Elimine a mente di u resinimentu, l'absolutionu. Ùn pudemu micca cuntrullallu. Ùn ùn vi puderà forza à u mo abusaru per cumportu cumu vò piace. Ci lassu d'affruntà a vera vita è currete i so sbagli. Puderete creà a vostra propria imagen di u pirdunu, un simbulu. Per esempiu, i me amici anu una impresa di u bedridume, aghju una corra di lumera, qualchissia hè una imaghjina di u celu, alcuni anu stati. U ranimentu finisci in u pirdunu, bisogna avere da dichjarà u pardonu in i paroli, avete bisognu di una persona chì anu sulitatu, cunnetta cù questu insultu è dirigite u vostru offender imaginario, dicendu dinò parolle:

1. Sò culpabili per u fattu chì ... è i più dittori dicenu, u megliu. A dicenu chì in questu casu, i dati di l'accordu sò stati violati è di verificà chì o avete presentatu tuttu.

2. Saria da esse curretta si facia, mentre chì parlava senza una partícula ùn hè micca.

3. Probabilmente, avia per questa causa per fà, cum'è l'abuser. Scrivite tutte e cose possibbili.

4. E, anche si pudia avè avutu i so ragiuni, sò sempri insulatu.

5. Invece i mo sentimi è ciò chì fate, decisu di pardunà. E lascià.

6. Ma tuttu questu ùn significa micca chì ùn era micca, vi liberu. Avemu bisognu à chjamà sta stampa di u pirdunu, unite cun ellu, è mandate un torrente di l'amore à u tortu.

Grazie à i metudi davanti, puderete ridivà di u resinimentu è pardunà u vostru abuser. U processu di u pirdunu hè dulore. Ma se ùn avete micca libbiratu di l'offenda, puderà distrughjini una persona.