I pianti interni dannuci

Animatu assai u appartamentu a prisenza di i pianti interni. Elli, voi, stanu belli è efficace. E ancu in un invernu sombrero vi guarda sempre a vostra propria rilla verdi. Ma i pussibuli di l'animali, in particulari i misgi, i ghjacari è i piojosu sapemu chì questu spaziu pò suffreghju di e so animali o quelli favuri di i pezzioli sò in spessu. Avemu cusì chì l'animali pò dannari i pianti, ma quantu pò fà dinochju fattu in a direta opposta? Tuttu hè assai simplice, ci sò e piante interurbani, ancu i periculi. Por desgraciate, no tutti l'animali anu l'intelligenza di micca manghjà cusì di pianti, perchè sò tutti curiosi è tuttu ciò chì necessanu di pruvà una dentate.

I pianti interni più preziosu sò cunsiderate essendu rapprisintanti di a famiglia di arocchi. Sò assai belli e apparentemente micca periculu. A più cumuna di elli - filodendron, diffenbachia, colocaia è assai più.

Queste i pianti cuntenenu u zucchinu venenoso, chì pò causà i vostri animali per fughjarà a larynx, è s'ellu si aghjunghjenu in l'ochji - cambiamenti riversibuli in a córnea. Se u vostru cat si manghja un pezzu di foglia di munteru, cumenzarà a cuminzatu a lingua, tutta a bocca è a gola. Allora puderete parechje babbi. E si stitchce un pezzu di un fogghiu di dienenbachia, dopu à a listessa sensatione à a so ardenti, pò ancu suffocate. Liana in a so cumpusizioni cuntene un vintu in u quandu a vostra petite pò principià di a ghjucà.

No menu riesciuta per i vostri animali sò a famiglia di l'euphorbia, per esempiu, spurge è croton. I rapprisentanti di sta famiglia sò resini chì contientanu sustanzi sivuli. Sì un animali reeve una di e sti pezzi, avemu l'avvilanatu chì guaranzia per questi consegni cum'è credenze, ulcers, cecità tempuranee, infezzione di a cavità orali pò esse, u viaghju gastrointestinali è a regulazione nerviosa pò esse disturbatu. Sti piani pò ancu mancianu. Dopu tuttu, cun un toccu per elli, u so zuccheru piglia a so seguita nantu à a pelle o a mucosa è falla a marca.

A famiglia di Amaryllas pò ancu dà a vostra petite. Per esempiu, tali rapprisintanti com l'hippeastrum, hemanthos, cleavia, eucharis, etc. Fulghjetti, pedunculli è scalini di bulbe in a maiò parte di sti paisoli di casa, chì sò preghjudizie à a salute, anu cavities chì cuntenenu assai mucus, chì risultanu da danni. A listessa funzione hè appiicata à i famiglii di u giardinu di sta famiglia, cum'è branche-flore, narcissus e galanthus.

I curate agricultori ponu ancu purtà a vostra mascota. In adenium, allamande, mandewille, catarratus, oleander, pachipodium e rauvolphia, ci sò assai alcaloidi è glucosidi. Quandu incastate, pò pruvucà una violazione di u cori è a regulazione nervosa. Puderanu, forsi, perdà l'animali petitsi più significativamente, alcune un risultu letale hè osservatu.

L'animali è l'acelli sò attiratu assai attenti da u focu di i frutti è di i fiori di i pianti di a famiglia Solanaceae. Eccu cc'è include bralia, brusenfeldsiyu, brugsmansiyu e solandra. A causa di u fattu chì anu avutu boni fiori, sò populari in u gardenu è a casa di e pratiche cum'è a petunia è u tabacco fragrant. Bellarii è duminiu sò abitati in e munzelli vacanti è i buchi di zuppi. Ma pochi pirsuni sapemu chì tutte e parte di e piante cuntenenu alcaloidi veri. Sò assai periculosi, causanu nausea, vomitu è ​​sumerezza.

Ogni annu, anu più diventata in i ziferenti cuniferi, ma in u so ambientu ponu incuntrà i rapprisentanti traghetti. In i tempi antichi, quandu era necessariu di poisonà una persona, era permessu di vìviri di un vignettu chjucu da un teatru. In questa pianta, u velu hè spargugliatu dispeticamente. Quì ci hè una tendenza chì l'agulla, chì hè in età, cuntene più poison. A sta toxinosa pò causà irritazione di a mucosa gastrointestinali, vomiting, diarrea, perchè significativamente l'attività di u cardiacu è pò esse di respira.

Fulghjenu è fiori di hydrangei pò ancu causà male à a salute, perchè cuntenenu ioni di cianuri, chì indicanu u so velu quandu u cuntattu hè stati cun acqua o saliva.

Fatsia cuntene sustanzi tosca chì pò facilità causate disordini di u sistema nervu. L'olii essenziali in pelargonium irritate a mucosa in u celu. Tutte l'imaghjini cunnisciuti prumove un periculu specialu à i rosi. A nostra aloe preferita è insurbatu pò facilità un attache di diarrea in quasi ogni pet.

Per ciò chì i vostri animali ùn fate micca dannà, pudete limità l'accessu à e piante. Per fà quì, puderete bisogni solu per sguassà u uh à una distanza o altu invencible. Sì vi vanu in casa un cane o rosteri, ci hè bisognu à colpi i fiori dannuci è i pianti à una altura suficiente o ancu mette nantu à u gabignore. Sì u patore di un pezzu, serà abbastanza per ocultaraghju i vostri fraschetti nantu à l'armadju è i chjusu dà accede cù cortini o persone persiane per questu scopu. Hè cchiu difficili per i pussibuli di i catani omnipresente, perchè si puderà ascultallu è nantu à l'arsuariu è pruvà accadarà à i pote suspesi in ogni modu. In questu casu, avete bisognu à cunzidramentu cuncepimentu l'scelta di novi pianti, o dà qualcosa chì sò digià avà.

Ma s'ellu avete amparatu troppu tardu chì ci sò e caseifici chì sò preghjudiziu, è ancu assai periculate per a salute di una masina di quattru ghjurnati, è a vostra famiglia favorita hà righjuntu a pianta, hà bisognu di primi aiuti. In questu casu, lavate a mucosa e di furnisce carbugni attivatu cun bè d'acqua. A splinter espinusa avissi esse eliminata, è si ha tenntu una superficie dannata - trattatu. Ma ricurdativi chì avete bisognu à u cunsigliu à u veteranu u più prestu. Dopu tuttu, i vostri animali puderanu mancià una pianta dannusa quandu ùn era micca in casa, è, com'è cunnisciutu, in quessi casi ogni minuti hè caru. Ma avà, ricumandemu chì vi ridere di ei pianeti interni, perchè ùn puderanu micca micca solu per dà i vostri animali, ma tu o u zitellu. In a vita, tuttu passa, è hè megliu se pudete scancerà a ragioni pussibuli per questu "all" di a vostra casa.