Cumu perdu di pisu senza fà i sforzi privati?

In u nostru articulu "Cumu per perdiri u pesu senza fà un esercitu speciale" vi diceremu di manera chì pudete pèrdite pisu senza assai difficultà. Quandu i primi ràrichi di u sole, pare avemu da misure u nostri vistimenti è a prima visu in u specchiu hè abbastanza per stabilisce chì avemu resu pagatu. Allora vulemu chì si sia megliu se l'estiu ùn hè micca ghjustu. Chì avete da fà? Pigliate un respiru seriu, calmu è cuntene almenu 15. 1. Principià à mantene un diurnu di e vostre manciari
Scrivite in u diurnu, tuttu ciò chì manghjaremu. Ùn avemu mancu sospettate quantu ci cunsumemu calori innevutate finu à chì pagamu assai attenti à noi stessu. Un diurnu hè u megliu modu per assicurà chì u prugramma hè fatta. Ùn vulemu micca di mantene un diurnu finu à ùn vedemu chì avemu a cunfidenza in a nostra nova strada di vita.

2. Analisi
Avemu da cunsiderà u qualchissimu usi di nutizie chì vulete cambià, è chì sò sfurati. Prima di tutti, avemu da pinsà à ciò ch'elli sò pruvucati. Dopu tuttu, a ghjente amparà oghje i so problemi veri cù l'alimentariu. Avemu seguitu a seconda parte di a cheeseburger, chì ci faciamu? Un appartamentu in u quale ùn hè statu fattu reparazione, u travagliu avitu, un novu chì ùn vi mancu esse l'attenzione vera, un capu decisivu? Pigliate è cambia u mo novu, ripintelu di e pareti di u salottu in u laranitu, find another job. Dopu tuttu, vi tocca à cambià sempre una cosa in a vostra vita.

3. Nun nni discruzzassi
Hè necessariu chì questa pietà ùn ci hè micca interferiscenu in noi à a nostra vita più larga. Hè megliu se l'avemu da mandà à un altru canale. Ùn avemu micca fatta cicculata, chì simu cusì mutu chì u vostru amicu ùn chjamava. E mancu quelli poltorta, chì avete manghjatu cù a vostra famiglia, quandu u cunnosu anu chjamatu ancu. Eccu sò i nostri usi alimentari. Per esse energii è cusì cusì cusì, sti abbitanti hanu bisognu di cambià è per sempre.

Sentite penzamentu per voi stessu à u ghjacciu di vainilla o di u chocolate? Ma sicuramentu chì a donna ùn averebbe bisognu di l'admirazione di l'omi, perchè e donne sò solu inclinati à invià. Sò parechji sfarenti, andendu à a discoteca di a so sughjettina è sia ghjunta, pusonu una fetta di curretta, chì hà longu sunnitatu, per impulsarle a to crazy cun un striptease fabuloso. Dopu tuttu, tanti opzioni passanu da quà.

4. Avemu avutu infurmazione
Lose pisu sappiutu, ùn hè micca di basta à l'opinione di numerosi esponituri chì indicance ciò chì avemu bisognu di manghjà, è à quale tempore. Amparemu cumu u nostru corpu travaglia, ciò chì avemu bisognu è avemu da amparà cumu furnisce cù tuttu ciò chì hè necessariu. Dunque ellu ci daraghju un maritu di energia, un paru di bachi beddi fini è una panna di panna. Avete bisognu di cunfidenza, naviganu u mari di i listimi ipogliucizii, attività fisica, centimetri è calori. Tuttu chistu prumessu di tempu, sicuru, ma voi sceglite issa. Allora accuminciamu aduttunni cunniscenza bìbbica:

- Tuttu ciò chì manghjaremu, cundivusamenti divisu in carbohydrate, grassu è di prute. Imagine ciò chì a nostra dieta cuntene, ogni ghjornu. Per fà questu, raghjone un triangulu nantu à una carta bianca di carta è chjamanu i rinchjule di e batte. Una rocca farà signu 10-15% - serà per i grasi, u 30-35% serà per i prutini, è u 60-65% serà fatta per carbuidrati. Avà avemu da pruvà à leghjite cù cura u labelu nantu à tutti i prudutti.

- Circate appressu à chì calori sò. Utilizà sti termini, avemu evaluatu i prudutti è dividite in: bona è mala. Tuttu hè una caloria simplici, o megliu diciarete kilocalurie, hè l'energia chì deve passate, per calà un litru d'acqua per un gradu Celsius.

Invece di 1 kilogramma di grassu, avemu bisognu di 7000 kcal. Si tenete 10 kilogrammi di piscia sopra, ci vole à creme 70.000, sta energia deve esse spentu caminari da Samara à San Petesburgo. Invece di u restu nantu à a strada è di l'snacks, è si avemu da cunsiderà questu, avemu bisognu di finisce u viaghju in Novosibirsk. Per quessa, ricuammu l'idea, è ùn riguarà micca rigistrimente u cuntenutu caluricu di a nostra dieta, avemu bisognu à adhere à a norma per aduprà u pesu di 1500 o 1800 kcal, per ghjornu, o 2000 kcal., Per mantene u vostru pesu.

I prudutti di a farina refinada, di u zuccheru, di l'avuti è di i vostri cunceoli preferiti, sicuru, cosi diliziosi. L'ambienti acidicu-alkaline di i intestinali cambiassi, per via di cunsiquenza, sarete più ricettutu di sti prudutti. Dopu ci seranu calori extra è libari extra in i diversi posti cunvince.

Limitaremu u cunsumu di questi prudutti, è in dui settimuli noi è quelli chì avemu circa noi vedi risultati notevuli. U stomacu hè l'urganu di u nostru corpu, circate di parechji esperimenti nantu à ellu, per rinforazione cù micca sempre utensili utili. U poviru cosa ùn hà micca bisognu di moltu ghjocu, hè cada quatre horas, un pezzu di alimenta sana. Eat almenu trè volte di ghjornu, è ideale 5 à 6 giorni à ghjornu. Se ci piglianu longu scoppiu, u nostru corpu vi cunsidarà quella fami è tuttu ciò chì hè stata manghjatu dopu à u scoppu serà diferitatu.

Naturmente, vogliu trasfurmà questa mini-furtuna in u capu ughellu. O pudete acquistà qualcosa trendy da a marca preferita di a nova colazione d'istate. Tuttu chistu è tantu tentativu chì avemu prontu per passà ghjochi di parechji sette per ottene u nostru ghjustu quantunque forti.

Ma serà prudente perchè, perde per più di una libbra di pesu o un kilogramu à settimana, perdemu u nostru tessili muscular. U pesu di u tessulu musculatu sarà restituutu dopu a dieta, per u grassu, perchè u corpu averà più fàciule ch'è accade à u musculu. E allura hè un piace per perdisce u tissuti musculari, perchè aiuta à fà chì u corpu hè fitu è ​​bellu, per creme calori. Ùn aghjustate micca l'altri ghjesgia di u celu. U risultatu sarà stabilu, à quale avemu vindutu cunfidenza, ma petite passi.

5. Sviluppà un pianu d'accionu
Pigliate una carta di carta bianca. Vejuradu, ùn hè micca biancu? Imaghjate chì una foglia hè u nostru oghje alimentu, chì avemu avemu. Scuderemu cusì chì avemu bisognu necessariu, sguassate ciò chì impedì nimu, nunda, ùn ci hè nè pernettore. In a carta, scrivemu trè graffiti. In i culonni cunvinificati, dicemu, u tempu appicientu trà e manciari. Scrive through all the different situations (lunch at the mom, dinner at the restaurant with your beloved, together with friends), and the amount that you can afford to eat.

6 Cunsigliate
Scupremu cusì quantu calori l'alimentu ch'omu manghja hè. Ogni ghjornu ceremu in u diurnu è suntate u nostru ghjornu. Se ci scassamu in u dirittu quantu, lode ellu stessu è si move in u puntu vicinu 7. Si ùn guardu micca in seguitu, puderemu avè pensatu chì quellu chì hà causatu stu fallimentu è pruvate micca esse ripetuta di una situazione tali in u futuru. Per esempiu, si un cena sumente hè stata di precedente da un ghjornu famu nantu à u travagliu, piglià qualcuni dumani cun noi per travaglià. Pudete cuntrole i manciari.

7. Toccate
Ùn hè micca qualcosa di parte di i malascimenti. Dui stessi rigali. Se u ghjornu hè giustu, per ogni pensamentu right, per l'obiettivu ottene, per un ghjornu ben evolututu. Pensemu nantu à chì tuttu questu succede, ùn rinunzià finu à noi avè ottinutu quellu chì vulimu.

8. Trasfirma
U successu di a dieta, ùn importa ciò ch'è avemu a pianificà, è ciò chì pò esse, dependerà di u 30%, è ancu nantu à quandu era attivu in u ghjornu. Truvate un sportu chì vulete, andate per caminari, hanu u sessu, a cume principal hè più mutu.

9. Strumentazione
Una volta à settimana, preferibule in a mattina pende, miremanu a talla di i malati, a cintura è u pettu. Ùn fucalizza micca nantu à u pesu, perchè pudete vede parechje, avè u stessu pesu. Pudete ancu avè un tene più chjude cun più pesu ch'è avutu prima. Questu hè spiegatu solu, a massa musculare, pesa più di grassu stessu, è porta quantità volumi.

10. Oghje a veloce
Per capiscia chì u nostru corpu necessita di ingestisce u nutrimentu, hè di circa 20 minuti. Ùn impassi micca, manghja lentamente, è se ùn pudemu micca, avemu turnatu i nostri attenzioni à i baciu cù un novu. È à a fine, deve aiutà.

11 U dumiculu stessu importa
Avemu seguitu portioni, hè megliu di manghjaraghju più spessu, ma esse portali più chjucu. In quantu à a talla di i piattati, siddu guasgi un terzu, avemu ciuffendu i nostri cazzi, i tastaturchi è i lunches, senza fà nisun cambiamentu, invece guarantiti per perdè u pesu.

12 Ed eccu
Di sicuru, tutti i stessi vuci occhi di acqua per ghjornu. Per disperse di centimuli supplementi, questu avarà da aiutu cù l'acqua. Hè liberatu u nostru corpu da i prudutti di a descomposta di i ciele di grassu, ci carricu cù a energia, furnite cù sentimenti di sazziata entre i pranzi. Pudemu ancu a canterà per impediscenu un bon animo. Serà assai utile à rinfurzà i musculi di a stampa.

13 Ùn non facemu tuttu u tempu
Questu prumove in discepimentu. Insignassi u nostru corpu per viaghjà in un modu novu. Fighjemu curavvi à u pianu è nutate i muderni impurtanti chì avemu da cumincià. S'ellu ciò chì hè scrittu nantu à carta sarà u nostru hà abituu, avemu da stallà una nova mira, mentri ùn avemu micca scurdatu di u paràgraf 7.

Avemu ditte in quantità di quantità di preghjudizzioni prediletti. Allora ùn hà micca bisognu di u sensu chì cacciammu di l'agradable è u megliu in a vita. Dopu tuttu, l'alimentariu, ùn scurdate micca di questu, unu di i più grandi pleasures of life.

14. Usanza
Tutti i ghjorni pensanu chì una vita stupente, un annu, l'estiu aspetta per noi. Rintemu tuttu ciò chì in modu di dettu, cumu avemu travagliatu prima di fà u nostru prugramma è imagine una nova vita cun un novu autore. Tutti i dettagliati sò ricunnisciuti in memoria, ciò chì comemu per u colazione, ciò chì avemu vistutu, cumu l'alturi si usanu noi. Facemu stu ghjornu d'esercitu, è questu hà avè aumentatu assai i nostri pussibuli di successu.

15. Amore
Intresu, ogni curva di u vostru corpu è ogni cellula. Fighjemu in noi più freti in u specchiu. Pensemu chì u nostru corpu hè per noi ogni ghjornu è ringraziarli. Quale hè chì ci pò amà noi? Se sìammu onità cun noi, questu hè u più impurtante più passu. Avemu bisognu di crede in noi è tuttu hè necessariu. Ùn culpèvamo micca. Dopu tuttu, u sapè di nutrimentu ùn hè innate. Rindite di ciò chì avemu assicuratu in a nostra vita, perchè u modu per elli ùn era micca cusì faciule. Nunda ùn hè impussibile, è quandu una persona hà un scopu in a vita, ùn ci hè micca alcunu alcune è scopu di ottene u so goal. E poi ponu ghjunghje prestu quellu grandi fabulosa.

Avà sapemu chì perdà u pesu senza fà i sforzi privati. Avemu bisognu à vultà à u nostru destinatu, è fate tuttu pà ottene stu scopu è seremu successu.