I primi signali di u SIDA

Chì hè l'AIDS? AIDS (sindrome d'immunodeficiency), o infezzjoni di VIH (virus d'immunodeficiency umana) hè una malatìa causata da un virus chì, quandu si sgrava, danni i limfochimi chì sò u ligame principale in u sistema immune di u corpu umanu.

Comu u risultatu, una persona infectada da u SIDS si face vulnerable à virus è microbugia.

VIH hè una maladie assai insidiosa. Dopu tuttu, a maiò parte di sta maladie ùn vi manca un sintomi è l'unicu modu affidatu di attruvarà hè di passà a prova per u VIH.

Ma in certi casi ci sò questi primi signali in a malatia di u sida: dopu pocu settimani dopu l'infizzioni, a persona infectada da VIVE pò mancà a febbra à 37.5 - 38, una sensazione desagrada in a gola - u dolore à l'inguisce, l'aghjunta nodes n. corpu, spessu sottu un disorderu di u banchine, i cani di notte è cresce a fatigue.

Sti sintomi sò tipichi per un friddu cumuni o gripe, in particulare quantu scupranu rapidamente, è a pazienti ùn hè micca attentatu. Ma, si sti simpaticamenti foru veramente causati da infezzjoni di HIV, a so scumparuta pò significà chì a malatia si sviluppa più.

Dopu chì a manifestazione primaria di a maladie sussidieghja, una persona si senti perfetta. In certe volte, pare chì u virus hè spartu di u sangue. Questu hè u stadiu di una infizzioni latente, ma u VI hè detecatu in adenoids, spleen, tonsilli è lymph nodes. Hè impussìbbili di determinà quanti ghjente fughjiti versu a strada sussegwenti di a malatia. Osservazioni dimustranu chì nuveli di deci persone si sentenu più avantaghju di i prublemi di salute.

Studii di medichi di San Francisco amenu chì, si ùn mancu aduprà u trattamentu più novu, u SIDA se sviluppà à 10 anni in u 50% di l'infizziatu da VIH, in u 70% - in 14 anni. U 94% di quelli chì sò avè da u SIDA sò prutrate di sparisce 5 anni. A malatia pò inizà à prugressà se ci hè un debilitamiento adicional di l'immunità. Questu hè appiicatu in u primu postu à e persone chì sò in un gruppu di risicu perchè, per esempiu, addicti di droga chì utilizanu droghe vintucciu o l'omosessuali. U sviluppu di a malatia hè assai lenta in questi persone chì sò sottumessi trattamentu.

A maiò parte di i medichi è i scentifichi crèdenu chì, se per un bellu tempu (vint'anni o più anni) ùn anu sustegnu micca i sughjetti di HIV, quandu quasi tutti sò moriri di u SIDA, salvu, sicuru, duranti stu tempu ùn passanu micca a morte da u cancro o attache di cori .

Allora vene u stadiu di u seguitu, chì face a distruzzioni di u sistema immune. Questa ùn hè micca applicata à i primi signali in a malatia di u sida. A seconda stampa hè precedita da mutazioni sottili di u virus, durante chì u virus si face aggressivu in a distruzioni di i celi. L'aumentu di i nodi naziunale sottu e bracciali è in u collu aumenta è pò stà in questu statutu per più di 3 mesi. Sta cundizzioni hè chjamata un incrementu crunulariu generale in i nodi.

A malatia pò mancà manifestazione di manera in 10-12 anni, è questu hè u tempu chì passa in a mancanza di trattamentu da u mumentu di l'infezioni di VIH à u SIDA. Sulu solu l'infezzione pò esse misuta da l'aumentu di parechji gangmi lymph nodes - sopra a clavícula, in u fronte o di u lettu di u collu, in l'inguernu è sottu à e braccia.

Mentre sviluppa infezione VIH, debilitava u sistema immune di u paci, a persona infettata detta signalli primi di u SIDA - e malatie chì pò esse curabilmente è trasmessi da a persona sana, pò causà un cundine periculosa. Eghjiecenu i malatii di l'organi internu, portanu pocu à a morte. Tuberculose, herpes, pneumonia è altri malatii, chì sò chjamati infezzjonijiet opportunistichi. Eghjanu a maiò spessu a severi consegni, è sta stampa di l'infezione VI hè chjamatu SIDA (sindrome d'immunodeficiency). À questu staghjunu, l'infezione VI hè riformatu in una malatia graviata, u paci u chì parechji pò ancu ùn si pò fà stalle è esse realizatu azzioni basca indipendente. Cuscenza per questi pazienti sò generalmenti famiglie in casa.

Se u diagnosticu hè fatta à tempu, u trattatu cunvinciale di HIV pò ritorni di u sviluppu di a malatia per un tempu assai longu à u stadiu di u SIDA è priservà una vita cumplicata per u paci. Hè ancu avissi nutatu chì l'infezione VIVE hè spessu accumpagnata da e altre malatie infizziemi chì sò trasmessi sessuale. In tali casu, u periculu per a vita di u paci hè aumentatu, per a presenza di infezioni concomitanti in u corpu. L'emergenza di sti patologii sò attu un prublema maiò di a medicina.

Duranti a prugressioni di a malatia, u pacienza principia a sviluppà è altre variu signu associatu cù u SIDA. A vucche simplicitore o l'abscissu pò principià per sparà tutta u corpu. Un pezzu biancu pò esse forma in bocca, - stomatitis sviluppa, o altri prupone risposte. Dentisti è dentisti sò spessu u primu a determinazione di u diagnosticu. Inoltre, l'herpesi o cuddrizii in modu severu pò sviluppà (blisteri, assai penurtanti, furmà una banda in a pelle rougate). Infatti infughita a fatigue crònica, pèrdite di u 10 percentu di u pesu, a diarrea pò durà più di un mesi, ci hè una speratura di notte abbundante. A test di HIV piacere in generale per esse postificazione in questu casu. A volte questa stampa hè chjamata "Cumplicatu assajatu di u sida".

Dopu avè acquisto cun una lista di tali sintomi, qualsiasi persona pò fácilmente in panicu, cum'è tutti principiemu à pinsà chì avemu questa o questa maladatta quandu avemu leghje. A diarrea longa ùn dà notturnu à un diagnosi com'è u SIDA. Hè micca datu una tale cause di a frebba, a perdita di pisu, l'aghjunte nòmini è a fatigue. Tutti issi sintomi pò causate da e malatie cumuni. Dunque si tenete dubbiu nantu à questu, aghju bisognu à visità una clinica o duttore per stabilisce un diagnosi.