Chì pizza hè a più bella

Amu a pizza cun una varietà: salami, funghi, frutti di mare ...
Ma raramenti pensanu per questu chì devi esse maravigghiusu è l'altre - cum'è a pana napolitica.
A pizza hè inventata parechji seculi in Nàpuli, a ghjente ùn hè micca povira ghjustu è ghjuvatu nantu à u cunfettu ciò chì hè stata abbandunata in a casa, è strappa in u fornu. E chì hè sempre in la casa di qualunqui italiano? Certu, farina, tomate, furmagliu, oliu d'aliva. Oghje, a pizza pò esse urdinatu in u restu o cottu per i visitori nantu à i so propii. E pudete cumprà nantu à a strada di u travagliu in qualsiasi supermarkete pranzu ffine per a cena, anchi si a versione di a vendita sarà luntana di l'italianu. Per fà a scelta bona è per ùn spòglienu a vostra cena, hà bisognu di sapè o quantu devi esse.

A basa di a prova
A primu pizza hè stata dispostu in un fornu in legnu, era assai finu, è hè stata basatu nantu à una pasta di pani senza bellissimu. Ma dopu hà fattu scupartu chì per questu platu, u levitu è ​​flaccu hè perfettamente adattatu. A pizzeria sò dinò un spinu è finitu, rodu è quadru, apertu è chjusu.

U più delici
Inicialmente, a pizza era cuparta cun una stanzata di pumati, furmagliu, verdura è parechji frutti di mare. Graduatu, i salsi di tomate è i ketchups rimpiazzati i tomate cut in slices.
Hè cresce chì a carne, i salchichji, a carne affumicata nantu à a pizza ùn pareva micca tantu tempu. Ma micca salami! Dopu tuttu, l'abitudine di stu salchicamentu hè in Italia, chì hè famosu per questa fugliale fuma. I salami sò struttura densosa, u patronu finitu nantu à u cut, abbundanza di carne grassa, (in generale porch). Hè una salsiccia chì dà a pizza un gustu ligeramente isulatu, gustu salatu è un aromu luminosu di fumà.
A pizza esistìa cusì chì ancu anu cuminciatu à dà nomi. Forsi u più inusual di tutti "Bianca" - solu ùn ponu micca u foglie, è tutti i prudutti sò duveranu culori chjardi (per esempiu, cunfrullati cù ananas è mayuni). Classica "Margarita" hè preparatu solu cù furmagliu è u tomate, chì cuntene assai zucca spice è varietori. Pizza "Italiano" hè fattu rettangulari, dividendu u pastore in trè parte è per ogni ghjallanu i prudutti di u culore di a bandiera italiana. E "Capriccio" in generale hè divisu in parechji parti, chì sò stati disposti una varietà di raccogliati. Ùn si scurdanu di u so majestezziunà furmagliu: per pizza anu utilizatu gorgonzola, parmezzu, mozzarella è ricotta. Tutti sò perfettamenti perfetta, furmendu una cutra appetizing. E vò, sicuru, chì u furmagliu in a pizza era più.

Guardemu u equilibriu
Pocu persone usanu l'oliu d'aliva in i prudutti moderni, è in fattu hè u sicretu principalu di a pizza deliciousu. Fate chjaru pocu, è a so ghjustu ùn hè avvishita, ma cunsigliu cunfundisce u gustu di l'altri ingredienti. Prima di tuttu, l'oliu d'oliu hè necessariu per lubricà a basa di a pizza: solu l'arme è imbulighjate ùn permettenu micca chì a massa di a decadenza è micca impedisce a coccia ind'un è fugliale è crunchy. Determinate ancu cù l'ochji chjusi chì a pizza nantu à a tavula, pudete da u gustu di un cundimentu speciale, chì vulete sprinkle cù pasticcerie di culore è di tagliu di l'anziani è cocilu. Hè, cum'è un regnu, include oregano, pagliaru russu è dulce, albahuli, timore, cilantro, cepie secca è l'agliu.

Ùn pudete micca spotaghju a vostra pizza à riimplari
Senza nantu à a rapportu di u riposu è u pastore una chance veru di salvà: più teste.
Inoltre, pudete avidità cù u furmagliu, aghjunghjendu più corn o bruni. A pizza hè amatu di tutti: i zitelli è adulti. Ma per cunsumalli in quantità maiò ùn hè micca cunsigliatu: hè troppu caloria è appetizing. Per quessa, sempre manghja a pizza italiera moderata di culurita.