Proposti terpiettivi è magichi di onic

Onyx hà cunsideratu u nome da Onico, a parola greca per u unghje. Onyx hè un tipu d'agate. Striati, culurizati, multicompativi, stanciati cù pattezzii diffirenti sò chjamati agate. Sì, quandu si corti una petra, vedere stalini cù linii paralleli è linii diretti, questu quì hè un eddu. L'Oniichi sò distinti da a varieghja di u culore di tali bandi, è questu hè una caratteristica distintiva di l'oniccu: strisci bianca è marrone - sardonyx; Chiacchetto bianco è biancu, bianco è grigio; russu è biancu - carnelian. È a più finita a striscia, più valore a petra. Puderia u biancu da u pianu verdi à u verdu scuru. I Cristalli sò opaca e trasparenti.

Onyx hè a petra di l'oratori, è per insufossà tutti quelli chì eranu cose cù l'eloquenza, l'oradoru pusau u biancu sottu a lingua duranti u prucessu.

A radiazione Onyx aiuta à suscitar l'appetite, nurmalizà a digestioni.

In i casi di malatii di u funziunamentu, a perdita di appetite, propensità à suicidiu, diarrea, stinziazione, malatie di malatie, malatie reumatica, verme, hè cunsigliatu in l'area di plexus solidu per aduprà onyx in forma d'amuleto.

Una variità è nome di oniccu - sardonyx, nogat, carnelol-onyx, calcedonia-onyx.

Dipositi di bianchi . I più diposti di u minerale sò l'India, a Peninsula Arica, u Brasil, l'USA è l'Uruguay.

Proposti terpiettivi è magichi di onic

Prupetti medichi. La medicina tradiziunale pensa chì Onicà cura a quantità di malatie. Per esempiu, cresce chì incevule, purtatu nantu à u corpu, pò esse migliurà u funziunamentu di i riti è u fianu è à l'altri organi internu, migliurà l'audizione, rinfurzà a spine, è allistendu a cundizione generale di e persone in meteodependenti.

Sicondu i litularchi, l'onicà pò esse usatu per trattà e malatie, i depressione, per sguassate cunflitti negativi post-stress, per ridivà di l'insomnia. Hè cunsideratu certu in certi paesi chì l'onicanu pò dilùscenu a putenza masculina. Inoltre, si l'acqua hè insistia à l'oniccu, serà utili à e persone chì suffrevanu l'obesità, quandu l'experti nantu à prupitati mediastiche pudè esse dichienti, l'acqua reduces l'appetite.

Propizzii Magichi. Anchi in tempi antichi, l'oniccu era usatu in rituali magichi. In u libru anticu di a Bibbia descrigui u tempiu di Ghjerusalemme, i mura di i quali eren eretti da un biancu trasluzente.

In a Kaaba in u tempiu musulmano, pudete vede un ochju negru inseritu in u muru.

È e persone in Roma antica onyx aghjunghje cumu trà i amuletini più putenti. Bruciatura è mague dici chì sta petra hè una grande prupietà magica. Eppuru, questi benessiri d'onicà seranu efficausi se una persona hà un bon coru è boni intenzioni.

Onyx pò esse chjamata una petra di l'anziani, cumu aiutau à sopra l'adversità, vede à u futuru cun ottimisimu, pruteghja di a soledad.

Signu zodiacale Virgo onyx farà u megliu. À questi populu, una petra troppu furtuna è furtuna, dà l'abilità di accumulà solu energia positiva.

Talismani è amuletini. U talismanu d'onice hè perfetta per i capipasenti, capulavuri, pionieri. Un anellu cù l'oniccu pò sculaccià annant'à u patrone, furtifiche l'ispìritu, ùn permettenu micca perde ancu in una situazione difficili. Amuleto da Onicà prutege u patrone di i Bruciati neri è i spiriti maligni.

Certi gruppi etnici credi chì l'onicà, inseriti in l'annu, pò prutegge u patrone di a morte prematura.

Cum'è l'anu dettu, l'onicà hè cunnisciutu da a mo tempi antica, ma i pòpuli diffirenti trattenenu. Per esempiu, in l'urienti u populu, crede ch'è l'onicà hè una peddi tristu. L'Arabi ci anu detti l'urni u so nome "al jazzo", chì traditu tristi.

I naziunalità chjuve anu micca vinutu vicinu à u locu induve l'oniccu era pruduciutu, perchè scantannusi di qualcosa pena. I Ghjemi iemenici anu vistu in similarità d'annantu à l'ochji di una donna morta, perchè, finu à quandu l'hà cullucatu à l'omi, averu pruvatu prima da vende. E i Francesi pensanu chì l'onicà pò esse truvatu solu da questi chì anu un "coru puru", è pudemu dì chì ellu hè "senza sinu in pensà".

Oniccu in mezzo di u seculu era un simbulu di visione - l'ochju. In l'attrezzi di l'ochju di tutte l'sculture ci eranu cabochons da onic. Dapoi u tempu anticu, parechji paroli anu statu gemmemi popolari di a so petra.

U mondu sanu cunnisciutu u "Gonzaga Cameo", chì ghjustamente teni u nomu "perle di glistika". Hè statu sculpitu in Alexandria in u 3u seculu aC da un maestru maestru di l'onicà tri-capulati. Maestru nantu à u carved in u prufilu di u rè Ptolimy II Philadelphus cù a so mòglia, è ancu cù a so surella Arsinoe. Hè personificatu una masculina è a feminina.

A storia di u famusu cameo hè cunfondante è longu. Nta mezzu di u XVI secolo, l'affare era in Italia in un tesoru peru di i duchi di Gonzaga. È dopu à parechji ostelli, u guvernu hè cascatu in manu di Bonaparti. In Parighji in u 1814, a moglia di Josephine hà datu un cameo à l'Imperaturi Alexander II. L'imperatore hà datu l'ordine è l'affare hè stata cun l'Ermitage per almacenà.

L'energia di l'onicà duverà à u propietariu una fermezza è stabile. Serà aiutatu à i cummercializazioni di cummerciale. Dà i propietariu u desideriu di finisce u cummercializatu, è ùn ùn abbandunate più tardi. Fate una persona disciplinata, cambia u caratteru in a direzzione di a capacità di calculà e situazione è di razziunalità.

Onyx hè una petra mutazione veloci, per quessa hè difficiuli di nascita. È dunque, sia pacienza cù pacienza, cusì a petra ti prutrarà. Prima, a petra scopra bè cù cura ciò chì tocca, è solu dopu è cunvinta chì u pruprietariu hà fattu ciò ch'eddu pò esse aiuta.