I pruprietà utili di alcala è u so usu per raghjone medichi

In u nostru tempu, i caprini sò un pianu exoticu è micca tutti i sapi. In ogni casu, anchi questu, i capers è l'arbusti on quelli crescenu - u caper - induve dubite merite attenzioni è cunsiderazione attente. Hè nantu à i pruprietà ùtule di capelli è u so usu per a raghjoni medica, avemu da parlà di ognunu.

In fattu, ciò chì avemu vistu à nantu à e stile di a buttrega in frasi brillanti ùn hè micca solu un brottu apertu, pittatu, cum'è regula, in un culore di l'olivu scuru è chì s'assumiglia à una piccula bacca in forma.

Ma u caper stessu hè una pianta interessante, a so storia ritene in u passatu. Per utilizà e qualità aromatizzanti di l'acme, è più tardi in a pruduzzione curativa, a persone cuminciò assai, assai longu ago - per a prima volta si citenu à a "Legend of Gilgamesh", una fonta fiducia è un monumentu littirariu beni famusu à u mondu sanu.

L'urìgine di un tali nomu per queste curaggiu spinusculu dà allatu à parechje cunghjettu è leggende. Unu, apparentemente più realistiu, dici chì u caper hà datu u so nome à l'isula di Cipru, nantu à quale ellu in abbundanza, perchè in grecu, u nome di l'isula sona cum'è "Kipros". Di sicuru, ci hè una certa verità in questa cunghjettu, ma ancu deve esse dinò chì i caper hà campatu in u Caucasu, in Asia in a parti cintrali, è in a Crimea. Cusì, sta cunghjettu hè sottumette di grande dubbitu per parte di i scientisti.

A strada, ùn hè micca surprisa chì a caper spàrghjura nantu à un vastu territoriu cù cunnessione climatichi completamente diversità. Questu hè facilitatu da l'unpretentiosità di a pianta: pò digià ancu in pedi lutti, rocci, piaghji di chjappi. Stu zurriottu fiore in tuttu l'estiu, è tuttu stu momentu l'abejaru pascenu nantu à u so nettu. Ma l'acelli ùn anu da manghjà solu bè lumini, ma l'avianu ubligatoriu, vanu sti bachi per a più grande delicata nantu à a terra.

U rolu di l'acchianassi in a medicina si apprezzate micca solu pocu, prima chì a ghjente hà utilizatu sta pianta è com'è un additivu à l'alimentariu. In ogni modu, certi pòpuli passanu da generazioni à generazione certi ricetti di caldi è infuzzioni da u caper. Per esempiu, i grechi antichi trattati malatii cumuni cun l'aiutu di corpi di questa arbustu - i stati capers chì sò issa assai usati in a cucina.

I paisi chì abbitaruu u Caucasu fermu sapia chì l'alcaccia di u caper aiuta à u reumatismu è da u spalle finale.

In Asia Cintrali, l'usu di caperghji par scopi medicinali hà attivatu in modu attivu, particularmente per trattà una malatia, cum'è u boiter. U zucche, squeezed out of buds, fù diluted in a proportion necessaria cù l'acqua è pigliatu sta medicina diversi volte di ghjornu. A strada, sti pirsuni intuivitivi pigghiarli u rimedellu rivoluzione, perchè in i frutti di a pianta, ci hè una quantità enorme di iodu.

I pruprietà ùtule di l'acchiananu ùn sò micca solu in u cuntenutu elevatu di iodu in elli, ma ancu l'altu livellu di vitamini di gruppi A, B, C, E e K. Sò ancu ricchi in calcium, magnesium, selenium, phosphorus e iron. Ma i zitelli, mischju di dieti diffirenti, ùn anu micca paura di sta trattatu inutilità: hè assai bassa in caloria: in 100 grammi di u pruduttu cuntene solu 23 calori.

Dunque, ancu oghji parte diversa di i capelli sò usati in medicina alternativa per u trattamentu di parechji malatii ancu oghje. Per esempiu, i maghi è sanadori sò cunsigliati per aduprà u ghjacciu di caper contra ferite chì ùn guariscenu micca assai. Da u diacculu d'oghje, puderà fà francà di libbirà sè sè bè regula infusione o una scorcia di ghjuvani è foglie di sta pianta cicatrize.

Vi patevi di malatii di e chjucchi è a bocca - ùn hè micca solu un prublema, hè necessariu solu di piglià l'abitudini di masticà l'scorcia nova di u caper, è a maladie passà da ellu stessu.

A pressione isulana hè guarita da a scorcia di a scorcia, di e razzi è di i culori di i capers, probabili da a so rutina.

Sò parechji recette naziunale sò ghjustificate, hè longu pruvucatu da fatti scientifica è di ricerca. Cusì, per esempiu, un grandu cuntenutu di caperca quercetina favorezza in modu favorevule à a pelle, eliminendu irritazioni da l'allergii. Inoltre, caperuzi reduci u risicu di e malatie oncologica, grazia à a quercetin. Stu prucessu cumplessu hè, in finta spiegazione di u fattu chì a quercetina aiuta à u corpu per mantene l'ordena di l'DNA, chì tende a distrughjini una tale malatia. Cusì, u veicu costumu di piglià alcala à tutti e donne hè veramente una basa vera.

Per aiutu di a ghjustizia, deve esse nutatu chì questa quercetin, utili per u corpu, hè cuntenutu in manzili è i rubardi, ma in u cavallu hè cuntene parechji volte più.

Spessu, i medichi ghjunghje piglià capelli prima di pranzi, si una persona pesa d'una mancanza d'appetite. Ancu u cursu più curtu di trattamentu porta ricchi risultati.

In ogni casu, i caprini sò cunnisciutu principalamenti micca per i so pruprietariu. Prima di tuttu, hè apprizzatu per i so qualità gustativi.

Per aghjunghje l'azzioni à l'alimentariu, a ghjente hà iniziatu da i primi tempi - questa cunfirmata da i vechji libri cù e ricette culinaria. Ancu secondu a ghjente avete rializatu chì i capri freschi ùn anu micca bè piacevule, ancu un gustu amargumentu amarganu, ma u trattamentu simplice sguette amarezza è face u piacè incredibbilmente savore.

Comu regula, l'acciughe sò o salati o marinati; in questa forma si ponu dà un gustu stunzutu piquant à i pratiche di carne, pesci; Sapori di u so aromatizzanti face u gustu di insalati, salsi è marinati inescuvale.

Sicondu i ricetti antichi, aghjunghjenu tagliere à u pianu hè u toccu finitu. Ancu ancu tàchju pò cambià a salatura, cum'è per esempiu, in borscht o solianka.

Fantasia di i cucinari è di e cocchi in l'usi è a cumminazzioni di l'acciughe cù l'altri prudutti ùn sapevanu cumu eterna, quì pudete pruvà un tempu infinitu assai. Invece, certi prudutti sò digià pruvucati cum'è assai cumerciati in armunia cù questu addittivu: hè primarjament pollulu, cordellu, carne, api, pezzine, furmagliu, pasta, è assai, assai più.

Tuttavia, i classici di u genre sò insalate cù caperghji: queste ciucciu sò aghjuntu à l'insalata piquante, è, sicuru, vitamine è nutrienti.