I riciti pratichi è cunsiglii dapoi attraversu a furtuna

Sicondu l'idee di i grechi antichi, a dea di a furtuna sempre vai per avanzia, ma a so testa hè volta. E quellu chì hà perseguite ch'ellu deve aspittà à u momentu quandu Luck torna a volta è piglià à u so capelli longu, disheveled in u ventu, per esse successu in questa vita. U tema di u nostru articulu di l'oghje hè "Rezeptes practichi è cunsiglii cumu fà sfurtunari.

Sembra chì tuttu hè simplice, ma cumu ùn esce da a vostra chance, per aghjunghje stu brevi momentu in chì a furtuna sarà torna cù u so basso?

Per parechji mil anni di a so esistenza, a ghjurnata hè stata cun diversi manere di attraversà a furtuna, a furtuna è l'successu, cumprendu u supernatural. Dopu tuttu, si a furtuna hè una dea, allura l'acchèppu avè a essiri speciali - màggicu.

Hè cresce chì assai pianti sò capaci di retti è attraversu energia positiva. E so viole è cilindrica (l'ochju di u bravu, l'arcipiziu) cuntribuiscenu à u benessimu è à a ricchezza, è cactus è vigni à u cuntrariu - attruiscenu i flussi d'energia negativamenti esibitivi, attivamente interferiti cù pusitivi.

L 'anticu Cinese cose chì a suluzione à un prublema cumplessu hè stata trovata da ellu stessu, se chjamate a campana, invià per l'aiutu di spiriti tipichi. È i nostri antenati i slaves piglusiù ferraghju nantu à l'intrada à a casa perchè a furtuna ùn l'abbandunà micca. Solu s'è vo vulete turnà à questu, tutta di talismanu, ricordate chì a ferraghja deve esse chjappu per a ghjuvanza di a bocca chjaramente "cornei" in altizza, altri sia a furtuna di sferisce. U successu in a casa pò purtà è un mudellu di veicule di vele, chì u so nasu hè diretta in a casa, è micca da ellu o una figura cun un gallo.

Celti cunzidirau u clover cu quattru sali comu simbulu di furtuna, è i studenti russi è i scoli d'una scurza di lilla cù cinciculi petali è grandi cunteggii, ma per truvà, unu deve esse una persona assai furtunata.

Allora ùn sò micca à confusion nantu à a magia, hè megliu di ricaricà a psiculugia.

Ricurdativi: ùn ne micca perditori, ùn sò solu inconsiderate. A sorte veni à tutti, ma ferma sola cù valente, solu cun quelli chì crèdenu in ellu è solu cù quelli chì pò vedà trà i malati di a vita.

Per ùn missisce a chance - hè necessariu di travaglià. A Luck ùn caduta in u celu nantu à a so testa, chjinata nantu à u lettu, li piaci à u preparatu. Dopu tuttu, per vincite a lottere, avà da prima di cumprà un bigliu di lotterie. Allora, quandu un ghjornu, per esempiu, vi offre un postu assai pagatu, per quale avete bisognu di piglià qualcunu corsi di ricchezza, fate curaghju, è ùn cunvince micca chì ùn viaghjà micca bè. Da u cunniscenzi cunnisciutu ùn site micca peggiu.

Hè sorprendente, passendu una quantità enorma di energia è energia, cose cù i so emozioni negativi è si senti per noi per noi. Aghja aghjustatu per questu: u più diventatu tristu è esse ritruvatu in sè stessu, l'asse menu d'avè bisognu à avè a vostra felicità.

Traversate u mondu di qualità, in tuttu ciò chì trova i vostri charmi. Ùn ci invià nimu, una persona envidiosa ùn pò micca spassi una vita. Sò guidati da u pruverbiu chjamatu pruduttu "Ùn vede micca, ùn aghju intesu o dicenu male", è, sicuru, ùn aghju micca daveru nimu, perchè tuttu torna, ma hè megliu chì u regalu benu, è creanu.

Luck ami l'optimisti. Sì risposte, sè vo avete un bon animu, sè seu cunfidendu - vi sarete avvezziati, siddu ùn à l'altri, allura i putenzi altimati sò precisamente.

Ùn pudete micca vogliate tuttu à quellu. Hè necessariu di formuli clarificate i vostri pensi, i desirsi, i miri è i sogni. U sognu "Vogliu qualcosa rosy, cum'è quellu palummu" ùn pò micca esse veru, perchè "qualcosa" ùn esiste micca in natura. "Qualcosa" hè un pronominu indefinitu, ma avete bisognu di sognu nantu à e cose infurmati, è vi darà.

Quandu avete un imaghjini di ciò chì vulete in a testa, descrighe u vostru gustu nantu à carta è leghje in alta. I siculoghi chì dicenu chì a furtuna ponu "sèntenu", ùn hè micca bisognu di teme di parlà cun ella.

Fate ancu e vostre desiderà cù e vostre capacità. Ùn culpisce in porti fermamente chjusu, soprattuttu s'ellu ci sò aperte aperti aperti vicinu. Se ùn avete micca un audiu - ùn sarete un cantanti, ma forsi sò talentu à chì altru? Pudete scrive pochi beddi chì sò faciuli fà di a musica? Fighjate in modu soberanu, pudete scopre e vostre mancanza, è più impurtante - dignità.

Amparate à vede i "signali di u destinu", stazzje in sè stessu. Quante hè cunnisciutu di u mondu di i casi chì e persone per senza raghjone apparente entri in i biglietti per u pianu, chì hè diventatu dopu in seraffia? Ùn era micca furtunatu, puderanu esse ghjustu. Se sente u sustegnu emutivu, pudete sinsibile di trasfurmà e muntagne - dappi site à u percorsu ragiuni; ma s'ellu si trattava micca, ùn passa nunda, tuttu finisci in l'ultimu momentu, è sì stanu beni per voi stessu - questa strata vi porta à un morta.

Segui i sti cunsiglii è tuttu sera fine, perchè oghje avete recettei pratichi è cunsiglii cumu invintari furtunassi. Pigliate solu chì, si inventa assai in furtuna, pudete sette un billu impressescenti per i so servizii, chì forse ùn site micca capaci di pagà.