Cundizioni per i femine necessarii per u trasportu in ogni casa di maternità

A sughjura di a mamma è a zitella in l'uspitalu hè casi universale. A quistione di sparte una stanza cù u zitellu in l'uspidale hè di cuncernazione à parechje marta. Per parechje, questa hè l'unica pussibile è dispunibile.

E avete scurdatu rapidamenti di a debulezza quandu accumincia a cura di una foglia. Qualchidunu, contru à contru, sò contru à stà cun l'ughjettu, postu chì un pene è un grandi stressu per a mamma è avete bisognu di ricuperà cum'è a possu - per dorme più, per esempiu. Chì ci sò e cundizioni per i femine, necessariu per a cunsignazione in qualche ospitale di maternità?

Oghje, unu di i modi seguenti sò accaduti in i maternità:

♦ stazioni joint (JV) di a mamma è di nascita;

♦ Estere separatu di a mamma è u zitellu, quandu u zitellu hè purtatu à a mamma per avè alimentatu da u clock. U restu di u tempu, tutti i figlioli sò in tutta di i zitelli è e donne di 2-10 persone in u postpartum generale.

♦ Inoltre, in parechji sughjetti di maternità, pudete cunvinta chì u zitellu hè stiratu quandu a mamma voli riligne è u restu di u tempu hè stata cun ella. Comu regula, questu hè pussibule se ti stà in un locu pagatu.

Ùn serà micca avellu

Hè cresce chì quandu si trova annantu, a to mamma hè assai menu propensa à a diprissioni postpartum, perchè cura di un nascuminu hè naturali per una donna chì hà solu nascita. Quandu si troppu preoccupatu cumu u mo figliolu hè micca senza voi, quandu avete vistu, sèntelu è l'oliu, u latti venga u più veloce, l'utru hè cuntrattu megliu, i costigliati sò guariscenu più veloci. Se a mamma hè bona, u natuvaru sarà datu quì à 3 ore dopu u cunsigliu, è assicurendu chì a so cundizzioni hè stabile. Inutili, i neonatologi puderanu insistiu chì u zitellu precisa una vigilanza cuntinua di i pratichi medichi: se ci sò suspettati malformazioni cungeniti, infezione intrauterina o traume di nascita, cun prematurità, una ipotrofia severa, in casu di cunflittu in u gruppu sangue o fatturu Rh, è cusì.

Elena dici: "U seguitu da u principiu di u ghjornu cuminciate un discorsu chì vogliu esse cù u zitellu solu per esse pagatu. Fù dissuduciutu da una partenza chì anu evaluatu a cundizione di u zitellu. È in fattu, u so figliu hà sviluppatu rapidamente a so ictazzata di i so cumpagni, è fù trasferitu à a unità di curingu intensiva. Pruvene quasi 24 ori ghjorni, hà da passà sottu un cuncettu è sottu à una lampe speziale, è à a piccula prima hè statu pruibitu. Solu in vain puderebbe sballà i soldi per una casa pagata, è aghju vulemu ancu cumu u mo vicini passanu tuttu u ghjornu è a notte di ghjornu cuddling with their children. Ma cù u sicondu, se tuttu hè d'urdinà, socu solu a mira per una sughjura joint! "In ogni casu, a joint venture hè esattamente ciò chì tocca bisognu di i babelli." A cercità à a mo mamma si calmonu, u latte di maternità à a prima esigenza aiuta à piglia u pesu.

I suspìsini di mamma

Quandu u zitellu hè in a stessa camara cun voi, amparà à a dumanda serà agituata più veloce. In u casu di stata sita, i babori sò purtati per alimentazione da l'ora. In certi omi di maternità, i zitelli chì sò chjinati in i salotti di i zitelli sò alimentati cun una mistura o acqua dopaivayut cù glucose è portanu chì i mariti sò digià chinu è durmendu. In u risultatu, a mamma hà da puderebbene sviluppà prublemi di u mumentu, desenvolve a mastite o lactostasi, o espere cresciute cù l'ambrati (ùn ci ne sarle micca latte). U zitellu pò esse allergii à a misura o glucose, infuri l'intestini, cumincianu a dysbiosis. U risicu di sti complicazioni, è infectendu u zitellu cù u sughjettu hospitalari in a joint venture hè assai menu. U mutivu principalu per a sughjura di a mamma è u zitellu in l'ospitalità di maternità hè u stabilimentu di alimentazione nantu à a dumanda. Momochke hè prestu l 'alarme: cumu si purtà à travaglià u zitellu, prima di ùn avè vistu in l'ochju? U novu hè stata una criatura assai fràgica, chì hè faciule per dà si di qualchì modu di sbagliu di piglià in le so armati. L'instinctivi maternali ci conta ciò chì facenu, è i pratichi medichi anu sanu sanu sanu felice per dà cunsiglii cumu a manera di megliurà un zitellu. Infermieri di u dipartimentu di i zitelli i pò verle cum quantu lavare un zitellu, fretce l'ochji è u nasu, prucessa a ferita umbilica, è da seguita: vede si fate tuttu ciò ch'ellu hè. Arrivatu a casa, avete sentu assai più di cunfidenza cà dinò dopu una stata separata. In ogni casu, tutti i pirsuni sò diffirenti, pò esse chì e infermiera ùn saranu micca davanti à voi, perchè anu da piglià cura di quelli mirtilli chì si trovanu fora da a mamma. Quandu si preparava una joint venture, leghjite lettura di libri nantu à a cura di un novu. Pò esse corsi per i genitori.

♦ Se ci sò altri figlioli in u salottu, fate u zitellu impediscenu à l'altru di dorme cù i so chiancenti? Micca! Prima, u zitellu chì ghjera cù a so mamma hà pocu per ragioni di chianciallu. À u minimu signale, pò assicurà immediatamenti u pettu di a mamma, è à l'altri tempi in u sonnu novu. Siconda, in u babbu di i zitelli sò assai più è davanti à l'urighjina di l'alimentazione (siddu ùn sò micca supplementati cù una mistura) hè un veru manghjà! Tercero, ci hè una teoria chì i paisani ùn sìanu micca listessi per ellu stessu è ùn impedisce micca di dorme.

♦ In u salottu di i zitelli, i zitelli sò alimentati una mistura è cù una joint venture? Chì se u latte vene solu à u quartu ghjornu? Puderete u zitellu siveru famu? U corpu di a mamma dopu à dà nascita cumincià à pruduttu un pruduttu assai valenu - colostrum. Quandu l'appruvazioni di u zitellu nantu à dumanda, hè solitu bastante di queste cadenti. Se u zitellu hè debilitatu è ùn pò micca disolvi u pane, a mamma hà bisognu d'aiutà à decustru. E veni! Serà liberatu nantu à u terzu o quartu ghjornu, è in casa, cum'è sapete, i muri aiutanu. Tuttu hè davanti à voi è tuttu hè bellu. A cosa principal hè chì sì togetheru!

Quellu chì ùn deve micca?

Contraindicazioni à a residenza cumuni pò esse dui: l'statu di a mamma o a cundizione di u zitellu. Inoltre, altri fattori pò succorsu un rolu: per esempiu, una joint venture in stu sognu di maternità hè praticata solu in un pocu numaru di camere è ùn ci hè micca solu micca un locu vacante, o a joint venture hè solu pussibile in a sala pagata, è ùn avete micca a capacità materiale. Se a cesareu o a partenza hè stata complicata, a donna hà bisognu di ritruvà, altrimente l'anemia, a pressione di u sangue, a migraña o a debule pò causà even tragiques consecuencias (omi anu teme à fate u zitellu). Ùn aghju daveru di dì à u duttore chì ùn sò micca pronate per una joint venture. In quelli casi, u duttore decide di postu u zitellu in a salute di i zitelli per u periodu necessariu.