I vestiti di notte più modi in l'estiu di u 2011

I tendenzi di a moda di e casare in l'estiu di u 2011, i disinighjini case ùn anu micca causa disgrazia. I vestiti di notte più modi in l'estiu di u 2011, devia esse longu è hanu un certu scantu. Questa stagione, certi disinfettori suggerenu chì vèstinu un velu. Invece di st'ura, pussibuli di casti apposta cù fiori sò pertinenti.

Un cuntrastu di l'annu passatu, sta stagione, belli vistiti di castagneto ùn sò micca moda. I mudelli non cunveciali è anziani piglià a seconda place. I sposi esigemu a limpieza è a castità. I mudelli tradiziunali prevalenu questu istati. Tuttavia, i diseggiani riceranu di diversificà l'imagine classica di "nascita virgina" cù elementi interessanti. Ùn hè micca pruibitu di spirimintà cun decoru è stile. Ma u ghjocu deve esse armonii!

Se a sposa hè furtunata cù a figura, u più preferitu (secondu i designatori) seranu bè vistimenti di castagneto cù a siluette di "pisci". Tali mudelli inundatebbe parechji risorse di primavera-estiu 2011. Moltu mudelli più chjuche in u stilu di "Imperu". Duminica bride, chì u so culore bianchissimu evoes un baddu, hè permessa di cunghjilla in u vestitu di vestiti diversi sfumature è culori: oru, verde, negru è altri. Tuttavia, questu vestitu sarà stata cuntadatu.

In a tempesta estensiva, i famusi disinfettori "spallevanu" annantu à l'acabatu di vestiti di cunnessione. Unipochi impannucciate e donne in nuvole di organza. Altru - vestiti cun vestiti di cunve di seda, di passà e donne in ghjudizi grecchi. Invechji abbitanti di vestiti in vestiti trasluzi cù numerosi rotulenti - cum'è ninfi chì emergenu da scum mare. Ma i vestiti a più modi sò disinni grandi di cun crinoline è un corset. Avà scrivemu in più dittori.

Eghjieli vestiti sbagliati

Un vestitu pienu di vestitori hè a personificazione di una princesa fata. Ùn hè per nunda chì stu stile hè tradizionalmenti superpopulare in i nostri paesi. Girls, cundutu in i ghjorni di cunti, u sognu di esse sempri espositu in l'imaghjini di una principessa. Hè gratificatu chì sta stampa hè ancu in moda! Quandu sceglie un vestitore deverà cura prestu à a decorazione è a decorazione.

Curati vestiti

Grazie à i modi in u mondu mudernu di u passatu, in l'Europa orientale, anu bride in un vestitu corta di castagneto sò più vistu. Sti vistiti sopra à u ghjinochju cun piacè sò scelti da belles bè ghjoculi à longu leggente cù una figura fina. Sò stanu assai, ma à u listessu tempu - sfida. Sò più adattati per un casale di u ghjovimu. Perchè i parenti di l'anzianu pò esse scandalizatu da u travagliu francu. E ancu s'ellu ùn hè micca cunzidiratu di moda di i vestiti shorts di cunve di sta stagione, sò ideali per una ceremonia di casate nantu à un ghjornu d'altitudine californiu.

U stilu di u vestitu

E vistiti di vestiti d'un strumentu attuale si ncontranu un pocu menu in i cullezzione di couturier di u 2011, in quantu ca in tempi di stagione. È bellu, hà da cambià qualcosa in moda! Intantu, l'u stissu rigalu sfasciari l'elefantinu è l'eleganza di a sposa. E in particulari - l'exclusività di a so figura.

Style "Fish"

Cumu avemu digià annunziatu, l'stile di "pisci" stu estiu hè particularmente moda. I so designatori littiralmenti adore, usendu quasi tutti i cullezzione. A popularità di questu stile hè spiegatu da parechje variazioni, pichjendi di una figura femina. Ci hè quì chì andà per inspirà è fantasia. I sposi moderni di "vestiti" sò distinti da una varietà di taglije per ogni gustu è di qualsiasi forme, sorpreneur cun una cumminazione di tessili è trim.

E vistiti di vestiti in u stilu Imperu

Favore in parechji stili "Imperiu" in sta staghjone di l'estate, dicenu, ripòsite. I disegnaturi li dettiru un rozu, cuncintràfanu à altri stili. In ogni casu, i vestitii di vestiti nè di "Imperu" sperienti sò cunsigliati "impenite gestibule", è donne cù certi difetti à a figura.

Frills

Aghja, fradle nantu à u vestitutu di vestitu hè aghjuntu à a sposa di a feminità. Questa stagione sò assai moda. L'adduppichi eranu trasfurmati in cordone congelatu di e vapuri è spuma di mari, chì creanu una figura di ligerevule è di l'airiness.

Frazziere è drapes

Draperi è fiori in i posti più inzucchiati sò una tendenza impurtante in l'estiu di a stagione 2011. I mudelli di vestiti, induve si doblegani domina in l'imagine di a matrimoniu, compite in pupulazione cù voluminosa vestiti di castagna di crinoline. I draperi seranu appruvati in a maiò parte di mudelli è stili, chì varieghja da i ghjovani curti vistimenti è finisci cù costiglii chic costumi.

Armatura americana

U veranu, l'armhole americanu avia datu. Sta scelta in u colpu di a casale di e case di a moda ùn sia mai. In ogni casu, si serve e nave conservadori.

Un pezzu di spalle

Ma l'armhole nantu à una spalla cuntrariu à mantene l'intiressi di assai pruduttori. Hè truvatu in parechje cullizzioni. In ogni casu, cumparatu cù l'anni passati, vestiti di cunve cù questu elementu hè diventendu. Pò dassi, l'annu dopu una tale sughjettu sarà di moda.

Lace

Lace este veranu in alta stima. E micca solu in a moda di a matrimoniu. Lace vestiti di casque affascinati in affinità, avidità, fragilità è vulnerabilità. Anu pareanu i modelli scorciati annantu à un ghjornu d'estiu. Lazzi sò usati in i cunbinazioni cù l'accessori è u tessili, è cum'è l'elementu principalu di decorazione.

Culore di culore

U culore biancu hè u capu trà i vestiti di u vestitu. In ogni casu, i diseggiani prupuni à pruvà: per combina cù l'altri culori - anche cun u neru. Inoltre i cumminzioni di u culore biancu bàsicu cù u celu blu, verde, oru, rosa, grisgiu ghjattu sò attuale. In ogni modu, chì hè bonu per u podium ùn sò micca sempre apprupriate in a vita.

Unusual wedding dresses

In questa stagione, anu vistutu un vestiti unzudali di nozze. Sò per individui brillanti chì ùn si ponenu micca i standard di bellezza. Ùn sò micca sapemu cumu in i nostri paesi, è in l'Occidenti, a sposa in un vestu gotico è cù u so cumpurtamentu neru ùn fate micca a surprisa di tutti. Hè ancu interessante!

Cusì, avemu amparatu più nantu à i vestiti di notte più modi di l'estiu di u 2011. A scelta hè stata di a sposa.