I vogliu disgrazia pè u 23 di frivaru, i culleghi masciaghji - Parcu cù parenti à i cumpagni di i classi in sms, in versu è in prosa in i so propri palori

In u glorious Defender of the Fatherland Day, parenti ùn sò micca ricivutu micca solu da brave men di "spots caliu", veterani di a Gran Guerra Patriòtica o capelli di cadre professional. Maestri, programaturi, duttori, chefs, architects è ancu artisti meritori à sente boni boni in u 23 di fularu in verse o in prosa. In questu ghjornu, littiralmenti tutti i rappresentanti di a forte mità di l'umanità (cù l'eccezzioni di l'"desvaganti" coperti) anu bisognu di l'autri eroe di u so paese, di a famiglia, di travagliu è di collega amici. A vigilia di u 23 ferraghju, i zitelli è e donne anu da travaglià dura per recoger l'esse più bè di i culleghi masculi, amichi è cumpagni di scola. O mostra l'ingenu, è vi parechje cun felicità i difendenti in i vostri paroli in u sms.

Oghji ufficiale à l'omi u 23 di frivaru in verse

23 di ferraghju hè a data più controvertita in u calendariu. S'ellu hè u Dia di l'Omi Internaziunali, un duplicatu di celebrazione di e donne, o u ghjornu di u Difunoru di a Patria in generale, è u Ghjornu di l'Armata Roja in particulare. In ogni casu, i voli ufficiale à l'omi u 23 di fularu in verse sò sonati à u stessu tempu in tuttu u paese. In l'istruzzioni educativi è i travaglii, in i cuncerti televisiunale è in l'emissioni radio - tutti l'aspittà ufficiale in versi è in prosa da i capi, artisti è pulitici carricenu a festa cù energia spéciale è susciteghja a morale longa di l'omi di u ferru RF. Un omu sempre aspetta à l'altura, hè prestu per aiutà, se aiuta hè necessariu. L'omu à l'uggettu vene Un pattu, cerca è cresce in anticipu L'omu hè prestu per discutiri cù destinatu Cù dignità a sustene a battaglia di vita. È ogni omu ùn ùn rinuncia micca in a lotta. Hè fidu à a Patria, hè veru per ellu stessu.

Chì a Vittoria sò un tronu longu è ricurdeghja di u passatu, È vi parmettuleghja in una ora pacífica Tutti quelli chì ci prutèstranu! Per una pace stabile è a pace Portonu cun rispettu In a festa di l'omi veri semu u nostale congratulations!

I nostri omini bellissima, Dete a felicità! A vostra misericòrdia è a nostra forza vulete glurificà oghje! Ùn hè micca piacevule à u tempu, ùn sò micca divinità ghjusti. I nostri umiliaturi, avemu apprizzatu, ti amu!

Wishes for men for February 23 in prose

23 di ferraghju ùn hè micca solu di i ghjorni militari. Formalmente, a festa hè cunzidiratu Defensoru di a Patria, ma in a vita reale hè dedicatu à ogni fugliu è adulte. Li mutuelpi prutegginu tutti i ghjorni in i cambiamenti di scola è in a strada in u patiu, i santi prutegginu i so parenti è i pensioni di u travagliu duru è i prublemi di u ghjornu, l'omi diventenu un veru supportu è un scudu per i so famiglie. Ancu per questu, avemu bisognu di dedicà à i nostri erimi desideri per a festa di u 23 di frivaru in prosa. Ogni omu hè un defensor. Ma u difesore ùn hè micca solu a so patria, ma ancu una petite parte di questu - a famiglia. Allora, e vostre famìgliu, caru omini, anu sempre sentate cum'è un muro di pezza cun voi, è chì a pazità è a prosperità ùn abbandone mai più in casa. Parenti à e vacanze!

U ghjornu di u Difunoru di a Patria, avemu a felicità di i nostri querti, è l'appiegnu di una famiglia forte è amare, una casa cusì, a salute - tuttu ciò chì l'omi verani necessanu. È ùn anu mai capaci di prutezzione di i so amori di veru periculu! Da u 23 di frivaru!

Tutti i ghjovani in a zitella piace à ghjucà in a guerra, run with pistols è imaginate com'è pridicori senza temi e tankmen. In questu ghjornu, Defender of the Fatherland Day, vulemu desidernanu chì u ghjocu seguitanu un ghjocu, è ùn avete mai avè a ghjustificazione di u populu in a vita verita per pruteggià i vostri parenti. U celu pacìaddu nantu à a testa! Felicità!

I biologi di u Papa à u 23 di frivaru in verse

Dad hè l'omu più impurtante in a vita di ogni noce. Hè u meglius difendenti, supportu affidatu, aiutu rapidu è sustegnu in ogni situazione. Ancu se u vostru babbu ùn hà nunda di fà cù u serviziu militari, ùn hè megliu micca menu di l'altri per u megliu parenti per u festa in u 23 di fularu in verse. Dopu tuttu, u serviziu più impurtante hè di guardà u ghjornu è l'ordine in u vostru propiu casa, in a vostra è a vostra famosa famiglia. Sceglite i migliori volte à u papa à u 23 di ferra in verse, scrivite assai fili in una carta di vacanze è dà à u tempu ghjornu à l'omu bravu è brava. Daddy - u difendariu principali di i prublemi! Strong, affidábbili, razovule, skillful! Feste cun voi oghje u mondu sanu - Sapete, duv'è - u mo eroi, bella è brava! In a festa di frivaru, maravigliu, maschile solu Best of the best! Vìvià cun mè hè sempre bellu è faciule Sapendu chì u me babbu mi pruteghja!

Tù - un omu veru, Avanzate da fighjola, U più tipu, giustu, À i difetti di u paci! Dopu u 23 di frivaru, Papà! Chì sia tinutu tutti i santi di l'adversità Queste ghjornu è l'annu sanu! Mamma sia sempri un supportu, aiutatimi rapidamente è faciule, ùn anu ingeratu annantu à i scherzi, felice per sfurtuna di i mio nimici!

U vintisintu terzu di frivaru, Daddy, caru! Per mè, sì u megliu, U più caru! Vogliu parmittia di felicità In a festa di l'omi, Sti tutti i misgi sò vinificate Di u ghjornu hè cum'è fume! E vogliu a felicità, è i ghjorni di furtuna, chì tuttu era bella in a vostra ànima!

U desideriu ideale per u babbu nantu à u Difunoru di u Patronu di u ghjornu in i so parolle

U desideriu più ideale per u Papa à Defender of the Fatherland Day ùn hè micca necessariu per tumbà in rimi e stanzi complexi. Spressa l'gratitude à u so babbu è un affettuate cume cibo hè pussibile in prosa, in i so parolle. Quarchi rigioni di prosa uriginale, parratu sinceramente è sinceramente, ponu trasmette più di centesimi volte più emozioni è emozioni. U ghjornu di u 23 di frivaru, in unequivocale, hè assuciatu cù a parola "Defender". Dad - sì a persona chì servia cum'è postu di a sicura in a zitella è à queste oghje ùn permettenu micca chì i offesi di l'adultu diventenu l'"l'ùltima pudriria"! Hè veramente u vostru vacanze, caru! Avete forza è ghjovani, salute è tranquillità!

Daddy, parulle cù u felicitu di u 23 di frivaru, avemu avertitu di voi chì per noi hè sempre statu, hè è sarà u standard di un omu veru, pronta à ogni mumentu per prutege a so famiglia è l'amichi, capaci di risolve tutti i prublemi mundani cù u so risucciu à a so faccia è vulendu sinceramenti bè è felicità.

In u Difettore di u Patre Festa, vogliu felicitàlli - una persona vicinu à quale sò assai calmu. Sapemu chì vi pruteggià da qualchì tempestu, averebbei, perìcculi, chì avete da vene in u salvamentu in a prima chjamata è ancu quandu ùn aghju micca dumandatu nunda. A vostra forza interna hè assuciata cun mè cun un murale affidàvule, darreri di quale pudete amparà è ùn temerà micca di qualcosa. Credu in tìa, I love you, sò fieru di voi!

Prupii sparghje pè u 23 di ferii, u mo fratellu

Ùn si pò dì chì ùn ci hè nunda di sceglie un pocu scopu per u 23 di frivaru. À u cuntrariu, troppu di e varietà di e varietà poétique proponiate à temu. Rime ridette, longa patate odes, bella poesia lirica: fratellu di u frère, perchè i scontri di a festa l'u 23 di fugliale sò chjappi di ogni tipu di diversu. Truvate i megliu in a nostra coletta. Per tutti l'omi ghjornu hè una festa, sò cuntentu per ellu eddu è ghjovanu. Sò u ghjornu di i difendenti di a Patria aghju annunziate per felicitarle fratellu!

U vintisimu terzu di u frivaru, U mio fratellu pricable! Vi felicitu di quellu ghjornu. Curnutu, cuntentu! Aduprate u mo felicitazione per mè: Ghjornu siveru, felice, ùn fate micca malatu!

Quale hè in u cunfini? Quale si mantene u paese in pace? Quale hè micca bè, ùn hà micca bè - Hè u mio fratellu! U 23 di frivaru, sìammu cun voi. A vostra famiglia.

Bonghjornu voli à u so frateddu in prosa per u festa in u 23 di frivaru

Se u to fratellu hè una persona straordinaria è creativa, ùn avete micca ricuperà à e tecniche poéticas standard. Ricurdativi una o duie stori cù elementi di salvezza heroica da a zitella (di u cane di un vicinu, per esempiu, o da un beleale di a tribunale d'altru), è ricurdà à u to fratellu nantu à elli, pittura a forza di u so valore è u valore in culori. Fighjà dettu chì a vostra gratitudi è a gratitudi anu sempre statu senza mancanza. Inoltre, tali felicità in prosa per u 23 di ferraghju durante u longu tempu si seguita in a memoria di u to ghjuridiferu. Fratellu! C u 23 di fugliale! Per assicurà chì i vostri sforzi è i travaglii sò sempre degne di cunsiderazione, e donne era locu per voi, a purse hè chjucchjata di grandi bills, è a testa - cun pensioni intreziosu!

Cù un vacanze di u paparu, fratellu! Vulendu un clima di preghjunzione è impressioni romantica brillanti, rializazioni masciali è delights da l'amata!

Dear brother! Ju ti vògliu assai soldi, ma ùn diventanu greedy, sempre in dumanda, ma senza presaggiu, belli neri, ma senza Don Juanism! Da u 23 di frivaru!

U vucali tradiziunali di cumpagnia di classi in versi u 23 di frivaru

Scegli scelta tradiziunali in versi per un cumpagnu di classecu per u festa nantu u 23 di ferraghju hè necessariu di prima stabilirà a vostra attitudine in u principale di a festa. Sì dapoi amichezza forti, i linii cunghjudi pò cuntenenu u sperienze amatori è di parting words, riunioni riunioni è elementi di l'umuri. Sè i vucali tradiziunali per i cumpagni di classe in verse u 23 di frivaru si sò scelti pirsunali pattu di un sensu di proprietativi, ponu esse riservatu è fugliali. E in u primu è u sicondu casu, felicità di u ghjornu di u Difunoru di a Patria ùn deve esse offensiva, ma deve esse piacevule. In un ghjornu hà duru è in un tempu difficultu pudete prutezà. Sò ogni persona è eroi - Defensores di a terra nativa Vulè esse di più forte, Tipu, più forte, più alegre. Semu sempre fieru di voi. Li picciotti, amemu assai!

Sò natu per a felicità è i vittori: I difendenti sò u vostru putere. Fighjite micca per parechji anni chì nascerate per valuru è gloria. E stamu assicurà annantu à voi, bona furtuna à voi à questu ora. Ùn avemu micca fieru di voi à tutti. Picciotti! Da u 23 di frivaru!

Caroli misu! Oghje, nantu à u Men's Day, avete cugglatu à u festa Tutti inseme, cum'è unu! Cusì vulete cultivà, Vulendu chì avete aduprà per l'aiutu, Per vende vivamente, per ùn cunnosce a tristezza È à ghjunghje à a vita assai!

I volte interessanti per i zitelli in prosa per Defender of the Fatherland Day

Sì hè difficiule per ellu scelte volte interessanti è vulgichi per u so cumpagnu di manera chì ùn dissectenu micca da u pensamentu di l'arbre, usanu a nostra scelta corta. Quì vi trova un bonu vulete in prosa per felicità à i carusi nantu à a classa u 23 di frivaru in u modu più originali è inusual. Un altru scola doccia nichi ghjovani per esse omi veri, patrioti fidirali è guerrieri reale. Iu, u ghjornu di u 23 di frivaru, vulete desiderate i mio cumpagnie di ricordu di a vita verita, un difinitore di l'attive negra, un caratteru forte è un core tipu. Cumpigliate u ligame di a zitiddina, Fate un giru duru. Perchè l'entusiasmu è l'amusement ùn permettenu micca di custruisce i piani di vita. Diventemu un sustegnu sustegnu à i genitori di i eroe di u nordu di u paese.

Carusu i nostri picciotti! Vyte, chì hè u nostru sustegnu è a prutezzione di i disgrazii di a vita. Ju ti vulemu tutti i più boni, bona furtuna è successu in a vostra carrera è a carriera. Un patronu di a Patria, caru cumpagnie!

Carotti cumpagnie, a festa, u ghjornu di u difensore di a Patria! Oghje: sempre esse eroi è i omi veri in l'ochji di i bè criaturi, i duttori, i mentri; à leghje u travagliu; tuttu u tempu di rinforà i vostri cunniscenze; avè un core internu è u dirittu di sceglie una vita pacifica; Piglia a decisione per direse situazione cumplicata; Ùn mai undeceive i dèbbuli; resistenza per sopra difficultà; per esse fieru di a patria; esse capaci di prutezzione di i so amori è di stà. Forte forte, forte, valente, invencible!

Curate Wishes à 23 ferraghju Colleagues in SMS

Se ci hè abbastanza tranquillu è verbale, parlate in l'uffiziu in fronte di u gruppu di l'omi di l'omu, cun discorsu longu è originali nantu à u so valore, cura è valore. In particulare in u periodu di rapporti trimestrali è cuntrolli di u dirittu. Eppuru, si ùn avete micca u maestru di l'intelliuri di parlante, mandate missaghji curtes à i culleghji u 23 di ferra in SMS. Ùn bisognu di aghjunghje un paru di felicità grazii in i quadri e una bona scumpurta annantu à u tema di i difetti di a Patria. L'opzioni più belli per parenti cù parenti per i culleghji in u 23 di ferraghju avemu cugglatu quì: Parolle di u bonu micca funnu, Da u vintimile di ferraghju Cumu colagge cresce à felicità à Warmth di corazioni da lasciate è ringraziate à dì chì pudemu esse un sustegnu!

Sò nantu à u vintimile di u frivaru. Vogliu felicità à i culleghi: Ùn travagliammu nimu per nulla, Colleague ùn pò micca imagine più! Chì tutti i sonnii sò vivuti, bona furtuna, novi sanu!

Felicità à i vostri cumpagni. In u vinticintu terzu di frivaru! Fate chì u dirittu stà cun voi, Cusì ch'eddu ùn hè micca ghjustu. Ùn pudete micca esse malu, Diu vi daraghju salute, forza!

Ungherie congratulations à i travagliati in i so parolle nantu à a festa u 23 di frivaru

Sì avete voi parechje colectivi cù i persone, preparanu pè u Difunoru di a Patria di u ghjurnale di parete frescu o un college facile. Ùn vi scurdate di firmà tutti i tastu cù notte di curiusità è i cumplementari u rigalu cù parolle di e felicità per i culleghji di u 23 di fugliale in i vostri paroli. Beni amici, si a furtuna finisci in sùbitu - ùn averite micca nervoso, perchè definitivu tornà è tutti i affari seranu cumpletu. Vulendu micca di perde l'autore-cuntrollu è di mantene tantu bridenti! Da u 23 di frivaru!

Fate 23 di ferraghju centu cintimani di felicità. Quandu u migliori volti vanu! È chì a festa sia rimintata è sia un postgustinu pleasant!

Carlu capu! Da u cullettivu sanu, accettanu i nostri fierdi congratulations in a festa di u 23 di frivaru. Chì a vostra salute si crede più forte, l'alegria aumenta, ma a saviezza ùn hè micca diminuite.

Ricette vole per u 23 di fularu in verse per i amichi

U Difettore di u Patronu di ghjornu, e donne anu fattu assai preoccupji: per cocchi una cena diliziosa, di pulizziari la casa per acquistà rigali boni, di truvà rigalu abbastanti in u 23 di fugliale in poechi per i amici. E se nò à nimu i primi trè punti per l'affari, cun quellu chì pudemu aiutà. In a nostra selezzione di gustu frescu in l'amichi u 23 di frivaru, truvate duie pumetti divertenti adattati per mandà à sms, è per parenti in persona. Un amicu hè fidu, festi felici! Sò in u vintimu terzu di ferraghju Sempre betrothed with luck, Swim in the waves of love hot, Sangu be it and do not be bored, Have many successes!

Sò cuntentu di felicità, u buddy, in u vintimile di frivaru! Vulete meetu cù bona furtuna, In tutti affari à avè un regnu, Truly happy to be, Mutualmente, sinceramente à amà!

Avemu cumbattenti in sta vita. Allora, amicu, ùn culpa micca - U ghjornu di u difensore di u pianeta Tutte u stessu, sia in guardia!

Umorismo voli à amici in prosa per Defender of the Fatherland Day

E persone cù quale sì uveru amici, cumunicà rigulari è experiencing un eventu vita dopu l'altru, meritonu un felicitatu. L'ottima scelta hè comic desitge à amici in prosa per Defender of the Fatherland Day. A migrazione di parenti o assicurati, l'amichi sò sempre risidmi cù divertimenti à i divinuzzioni amuzenti, è dopu, indiriscenu in elli in situ convenientemente. Muzhiks felice felice, buddy! Vògliu i vittori disprezziunanti in a lotta contru u sessu oppostu, una carriera diventente è ricivete merezzione premiati!

Bonu ghjornu, amicu! Oghje sò ancu esse cuminciatu per felicitarle è rigalavanu e mani! Dopu tuttu, sì un veru amicu, è aghju infinitu appuntamentu a nostra amici!

Amicu amicu! Da u 23 di frivaru! Aghju a vostra vita hè stata cumplettata cù impressioni più brillanti è avvenimenti culurite chì vi daraghju giòia! U difendante di u Patre di Pasqua hè una occasione per ralegri è aligria. Dedicatu queste festa à tutti i valenti i valori persone rimi u 23 di ferraghju in sms, in verse o in prosa in i vostri paroli. E i culleghi, i patroni, i fratelli è i cumpagnoli d'altri facenu cù piacè di i zitelli, ancu cù chjudi e parenti.