Poèmi per u 23 di frivaru, Papa è à pocu pressu à u papa da a so figliola è u figliolu - Pochi pochi curati per u ghjornu di u patronu di u babbu è a nieta

Per quasi un seculu, u 23 di frivaru, i russi celebranu un ferries maravigliosi, parenti parenti. U nome preziosu di a festa oghje hè Defensoru di a Patria, ma prima di chjamà u ghjornu di l'Armata, postu chì questa data hè timed à i gloriosa victorii di l'Armata Roja in u 1919. I Rusciani Moderni ci dinu più di significatu, chì marcate stu vacanze d'invernu cum'è u ghjornu di l'omi. I figlioli è i figlioli ponenu pochi brevi u 23 ferraghju à u papa. L'amuri cagiunati sò prisentati cù rigali originali, leghjite alcune brevi, copre a mesa festiva. Di sicuru, tutte e case preparanu a so sorpresa per u capu di a famiglia - un poema di a so propria cumpulizioni o ancu una canzone. Li niputi di u tagliu leghjitoghju per u 23 di fugliò di u grandfather - l'orgogliu di tutti i membri di a famiglia. Oghje t'apparemu di ellu scelta di felicità graziosa à u vostru babbu o avè - in a nostra selezione truvate poema per tutti i gustosi.

Poveri belle per u 23 di frivaru, u papa da a so figliola - Sorpresi per u capu di a famiglia nantu à u difendante di u Patronu di u 2017 Iddi dicenu chì i papani amanu i so fieri più ca i figlioli. Probabilmente, questu hè micca bellu l'affirmazioni curretta - i patroni corsi più mai, si preoccupa di quessa chì tocca, figliole apparentement alluntanati indefiamente; figlioli pruvate à preparalli per i difficultà di a vita da una ghjovana età. Videndu l'Esperienze di i Papi, u so affettu è l'amori nantu à elli, i figlioli sò assai attaccati à i babbi - i difetti di a mamma, i zitelli è a famiglia. Certu, u 23 di frivaru, i figlioli fate assai glubbati à i so dadi i panii belli. E so rotulentini si riferenu à u "bravest", "bravu" omu veru - u so babbu. A vegades i stanzi di a storia scrivemu e propiu e so criazioni cum'è a surprisa più piacevule per u papa. Avemu un novu ghjornu, ferraghju di ferraghju ùn vi spona, stà à voi l'oghje, u papa, cun tatu delici! Preparatu, sicuru, Per a famiglia di festa, È scrivu à voi, pruvatu, Parenti è mè! U vintisintu terzu di frivaru ... A festa di Daddy hè questu, fate chì dura più longa, Dà cume più luminosu!

Quale hè nantu à i cavalli cun un rigalu orguglienti? Quale hè chì ùn si funnu in u focu, è ùn si funnu in l'acqua? Quale hè a so famiglia sana? L'eroice di u nostru populu! Fèstu u vintisimu terzu celebre mi papà. Calmu calmu a nostra Russia. Daddy per una bona ragiuna, preclammo. Ùn aghju micca paura di nimu. Mi piace l'avucatu.

Ghjornu di u ghjornu, u ghjornu di l'omi! Tutti sò cammendu in u frivaru, anche u listinu. Perchè, u mo papà hè in corruzzione! Best of all! Hè un favore di a famiglia bona, a felicità dà, risata. Tù, caru biondo, aghju apprezzate u vacanze. Sò cusì cuntentu chì site u mio! E vogghiu!

Poveri affissati à u 23 di frivaru 2017 u babbu di u so figliolu - Opere poesi nantu à omini riali

Se u papa curaghju è curaghju, sapi per a prutezzione di a so famiglia è di stendinu per l'onore di a famiglia, a so vita diventa un veru esempiu per i figlioli. In famigliale forte, induve u babbu face à i figlioli in l'omu, i figlioli crescenu à fiducia, tipu, sempre pronta per aiutà a so mamma, sureddi, fratelli, ancu straneri. Per esse grati à u so babbu, ogni figliolu amante hè un rigalu per u Papa in u 23 di frivaru, leggi versi about l'esercitu, nantu à i atti d'omi similarii à quelli chì spessu intesi à u babbu. U ferraghju veitimu terzu, Dad, felicità! Solu u megliu per voi, Da u core avete! I ghjorni amatori, caliu, Fabulously agradable, Per furtunà sempre è Cume incredibile! Per esse sani, per ùn esse malati, È ùn ùn avè aghjustatu, Solu cù i migliori amichi In vacanze per meet! L'interessa interessanti, novu, maravigliu è i capi di u bè, astuzia, insightful!

Tù - un omu veru, Avanzate da fighjola, U più tipu, giustu, À i difetti di u paci! Dopu u 23 di frivaru, Papà! Chì sia tinutu tutti i santi di l'adversità Queste ghjornu è l'annu sanu! Mamma sia sempri un supportu, aiutatimi rapidamente è faciule, ùn anu ingeratu annantu à i scherzi, felice per sfurtuna di i mio nimici!

Daddy's favorite, Daddy's own, U mio vicinu, l'unicu, À u mio caru! Ùn averebbe fattu daveru, È cari non, Sustituitu hè capaci Dàmi u mondu sanu! Un pienu sanu, Cum'è u mondu sanu, U mio amicu è mentor, Relative, idolu! Ferraghju di u ghjornu cun u numicu 23 Dopu à sbattà à a finestra, Dad, stanu!

A bona poesia bona nantu à u Papa in u 23 di fularu - Stanzi di i zitelli per i figlioli 7 anni à u ghjornu di u Difunoru di a Patria

Comu si canta in una canzunedda populari, "Papa pò fà tuttu". Li picciriddi, i zitelli di 6-7 anni sò assicurati chì u patri hè un veru oulu; u guveru bravu è bravu, un omu chì ùn cunnosci micca u timore. I poesi di i zitelli nantu à u papa sò sonate pocu ingiuvuli, ma sò scritte bè chì u zitellu di sete anni hà imaginatu per ellu stessu. À questa età, i figlioli cummincianu a cupià i so babbi, fate tuttu "cum'è un papa". Certu, u zitellu vulerà felicità à u so babbu - un veru esempiu per qualsiasi di noi - cù u Men's Day. Aiutu per ellu è amparà u versu di u Papa - esempi di quatrains truvate nantu à sta pagina. U mo papatu hè u megliu à u pianeta! Allora dicu, micca perchè u mo paiu hè mio, só devu dedicate sti linichi, à Tom chì hè un eroi per a mo famiglia! A vi dicu, ùn cessate micca piacè, cun voi noi vivemu i meglii! È u ghjornu di l'omi, u 23 di ferraghju, sì u megliu di cumpiimentu!

U vintisintu terzu di frivaru hè u megghiu ghjornu di u calendariu. Festa di coraje è onore, una festa di bona è bona nova! Vulete invità tutti i clientni, u Difensore hè benvenutu! Danu ancu servitore, Questu freccia si meritava. Dad hè u nostru difensore troppu. Per micca di noi noi. 23 di ferraghju: Pundite a Terra sana!

Frost facia a terra, In a finestra, una panorama grisa. Ma, nantu à u vinticintu terzu di ferraghju, a nostra mamma hà fattu a nostra figliola. Oghje hè u ghjornu da a matina di questu - Difettore di u mo paese, Quale chì deve a pace per ella, Ùn sparisce micca a so vita. È ùn ci hè micca solu orgogliu - U babbu di a famiglia hè ancu guardia. Qualchidunu sarà scunfittu per l'ughjettu Mentre u nostru babbu hè cun noi!

Pochi brevi u 23 di fugliò di a napuletta - Parenti à u so avianu u ghjornu di u Difettore di a Patria

Quale hè a famiglia di crià stu paese forte è bravura? Questu hè - Aviu! Per quessa, felicità à u so babbu u 23 di frivaru, in nisun casu avemu duvemu a scurdari di u so babbu - missiavu. Fà chì unu di l'avè avà chì ùn solu ùn hà servitu in l'Armata, ma ancu per a guerra - in Cecenia, Afganistan, u Caucasus di u Nord. Sicura chì i figlioli sapanu di questu. I paisani ponu aiutà à aprende nantu à u Difunoru di u Patronu nantu à verse nantu à i omi bravichi è dà à u so avè. Fate a bisfigliola, felicità u so avveznellu amatu in verse, dicendu chì hè fieru di ellu, cumu l'ama è apprezzé. Vi felicità u me amatu avè u vintisimu terzu di u feraghju! Ju ti vògliu felicità è di salute, è aghju tuttu cuntentu chì mi tenite.

A prupietà di i firenze di battaglie, À circa e vittorii difficiuli A menzione chì u sensu di u mo avianu. È oghje, à questu ora, Per tuttu questu di tutti, avemu agunziatu avale. Avio! I love you!

Vogliu felicità à u me missiavu u vintuu terzu! A famiglia sana hè fieru di voi. - Sò orgogliu, in particulare, sò. Ùn sperde da dà sempre cunsigliu - Spertu u avè in u mondu. Vogliu desiderà salute, è ùn pudemu micca cunnisciutu scunfitia!

Pochi di divertente per u fugliale nantu à u 23 di frivaru 2017 di u niputi - Postcoli cù i saluti è di a felicità à u so missiavu annantu à u Difunoru di a Patria Diadore

Sè dighjà tutti i rigali per u 23 di fularu, u missiavu hè prestu; a nuttata hà sappiutu di vultà cun verse cortu di u so travagliu, hè ura di assicurà è scrizzà e làrici poetichi nantu à a cartolina grazia à u ghjornu di u Difunoru di a Patria. Mi dispunia a salute di u mio avutu, a longevità è u bon modèiu pò esse è verbalmente - stanzas avec examples of congratulations grandfather da a bedevule trova nantu à u situ.

Felice u grandfather, nantu à u vinticintu terzu di ferraghju, vogliate assai felicità, pace, affettu è amori. Fate furtuna, Ddu dolce parla di felicità, Eccu, Per mè, sò tutti più cunnisciuti, Sapete chì ùn sò micca solu.

Avio, oghje hè un ghjornu seria! Valuable, impurtante, caru! Amici, vicini, i gonciudicate sò! Tuttu hè stampatu da voi! In questu ghjornu di prutezzione di a vita, avendu distinguitu cum'è eroi, cuntinuate à sbattione i ducumenti. "Endurance" è gustu di battaglia!

Oghje, aghju felicitu u mo avio, u 23 di ferraghju, È da u fondu di u mo core, vogliate chì vive, sinceramente amare, a vostra famiglia, familiarii è amici, È ùn ne ùn rinuncò, È un miliuni di arcu latinu per tuttu l'sforzi! Pocu pocu prima di u ghjornu di Difensore di a Patria, cumincianu a circari l'Internet è i libri per i poechi di l'autori. Queste poi di u 23 di frivaru, u papa pò dà un figliolu o figliola, scrivintemu anticipamente nantu à una cartolina grazia in l'onore di u Men's Day. Di sicuru, in vacanze, brevi pueta per u 23 di fiorente, Avio lettu è grandili, orgogliosi di u passatu glorioso di u babbu di u so babbu. Sulu ciò chì scegli un sorpresa per l'omini più cercani nantu à u ghjornu di l'Armata, u principale hè di fà da u core è cù tuttu u vostru core.