Einzezziu per rinfurzà i musculi di e mani è di l'abdomen

Ogni ragazza sempre aduprà per l'eccellenza, sopratuttu si tratta a so figura. Una panurama di panna è bè stetenziò fermu hè unu di i normande di a bellezza femminile è l'idealità. Hè cumu per quessa, fà in casa? Per aiutà à ottene u risultatu dumandatu in u quadru di u nostru oghje di u ghjornu: "Epparici per rinfurzà i musculi di e mani è l'abdomen", decisu di discrìviri i stessi eserciti chì certamenti avissanu aiutu à ottene una forma ideale.

Mani maravigliosi è un stomacu strettu strettu hè un vale troppu ghjustu chì ogni donna hè orgogliosa. Ma chì duvete fà sè ùn avete bisognu di a prisenza di un abdomen indivigenza, se trova a robba arraggiata, è cun ogni muvimentu di a manu, sì u malinnimentu, per u fattu chì anu mancatu d'eleganza? Prima di tuttu, avete bisognu di un esercitu cumplessu di i musculi di issi spazii prublemi di u corpu. Questu avete aiutu à e vostre mani graziaci è caccià l'eccessu centimetri da u to abdomen. Per fà u flat stomach, necessiteb, prima di tuttu, disperse da l'excrementu grassu, chì hè dipositu nantu à a parpai abdominal è rinfurzà a massa musculare. È per manu bè cù un prugettu inchicciatu, hè necessariu di produtà una crescita di carica nantu à i musculi cundiscendu un certu pesu. Ma, sicuru, per tortuàriti cun espansione di l'imbulighjate di a stampa à 100 volte di ghjornu, o ancu più, è, più più cusì, averà u pesu di una massa insupportable, ùn avemu micca. Ancu, per piglià in manu i picculi gantelki, tutte e cose hè necessariu.

I megliu esercizii per truvà l'abdomen perfetusu e gracciusite di i pezzi seranu l'eserciti chì vi rigala, chì sò fàciule è accessibule per ogni donna per esse realizatu in casa. Dopu tuttu, cum'è sapete, un corpu fugliali hà preparatu hè a prima guarantiscia di bellezza. Allora, un settitu d'esercizii per rinfurzà i musculi di e mani, l'abdomenu in casa.

Fighjemu à eserciti per e mani, o più precisamente, per rinfurzà a massima muscula. Per questu ci hè bisognu di bagnu petite chì pesanu 1, 5 kilogrami, è in u tempu, aumentanu a carica per i musculi, acchianà u pesu di u pesante à 2 a 5 kilogrami.

  1. U primu exercitu hè dumandatu à e mani di i biceps:

Oghje eranu ghjustu, e so ghjambi sò nantu à a larghezza di i spalle. Ricerche e vostri spalle è tagliate i vostri muskoli addominali. Pigliate e pesche in i vostri mani è cusì chì i palme hè rimanente. Allora accuminciassi à curddighjenu i vostri bracce, aiutavanu di caccià a carica à i vostri spalle, mentre chì mantene a manu sottu à e so spalle. Allora riturnate à a pusizione originale.

2. U secondu exercitu hà rinfurzatu u to triceps:

Emu ghjunghjenu diretta è pigliate un passu avanti cù u pede. In manu dritta pigliate un pesante, st'avemu deve esse fattu per chì u palmu di a manu hè stata rivolduta in ghjiru. Dopu quì, pressu a manu chì tenite u pesante, fate à u codice (circa 90 gradi) è presse à u corpu. Allora, dà un pocu di a ghjura nantu à a ghjente di corpu è fà u corpu indegenu (a volta devultate esse parallella à u pianu). À questu mumentu, cù a to manu lefte, favurevule in u lettu di u bancu. Poi ridinate u to bracciu, mentri u so u codu vicinu à u corpu. Allora riturnate à a pusizione originale è repite u stessu cù l'altra banda.

3. Esercitu per u travagliu anterior di u musculu deltoid:

Emu ghjunghjenu diretti, e so pierammi anu nantu à a larghezza di e spalle, a volta hè più chjaru. Pigliate e pesche in dui e mani è i mantene in l'area di i vostri maletti. E mani avia deve ghjustu liggeru versu i coddi. Allora, pianu pianu à a sera, crià e vostre mani à u livellu di u to pettu. Ricurdativi chì i vostri mani sò stati paralleli à u pianu. Mantene in questa position per 3 sicondi. Allora riturnate à a pusizione originale.

4. Esercitu per u travu di u muvimentu di u deltoid:

Emu ghjunghjenu diretti, e so perciunu sia nantu à a larghezza di e spalle, omoperri. Pigliate in pesce u peschere di manu è eterene in i lati di u corpu. Aduprà i musculi di e spalle, pruvate di sparà e so braccia distanti d'ùn diventanu paralelite à u chjappu, i coli d'oghje deve esse ligne menticchi. Mantene in questa position per 3 sicondi. Allora riturnate à a pusizione originale.

5. Esercitu per i musculi di a parte di u musculu deltoid:

Emu ghjunghjenu dirette, i ghjambi sò nantu à a larghezza di e spalle è ligne fissatu nantu à i ghjinochje. Pigliate in pesce u pescherezzu e smincavanu lasciatu cù i palmi inward, dopu avè un tilt forward. Connette i vostri lepisami è tene i musculi di u collu. Dopu quì, mani mità di testa, cumencia à l'arraggià à i bandieri, alluntanati, direttamente, in daretu. U corpu duvi stà stacione. Allora riturnate à a pusizione originale.

Tutti issi esercitazioni per rinfurzà u complexe muscular di e mani sò deve esse realizatu d'acordu cù 1 avvicinamentu, custituitu di 10-15 rivoluzzioni. Quandu i mossi si usanu, avete bisognu di aumentà a quantità di avvicinamenti.

Cusì, facemu esaminatu e nostre mani, è dopu a ghjente, avemu da principià cù l'esercitazioni per l'abdomen.

1. Mittite nantu à a spaddi. Pusendu i so mani darreri di a so testa, e so ghjente si atticata à i so ghjinochje. In asprazione, pruvate, spagghiate u spalle da u pianu finu à l'elevà e smintevi. Cunsiglii ùn deve avè una direzzione à i bandei, è a barca per sguardi.

2. Arrepià nantu à a vostra volta. Allora l'eleva l'armata cumplicanti. Doppu l'inalazione, pruvate a levà i spalle è a pelvis in un ordine simultaneiu. Allora riturnate à a pusizione originale.

3. Posa à u pianu, se doblegate e mani (una mano per una banda), aghjau e so gemme in l'articulu di u ghjinochju è l'arragghialli, appicchendu di u pianu. Pruvate per guardà l'equilibriu megliu pudete. À l'exhalazione, facenu un liggeru tornu. Allora, tenite e vostre mani davanti à voi in a pusizione di u principiu, vultate i vostri spalle di a manca. Allora riturnate à a pusizione originale è repite questa volta à a diritta. In questu l'exercitu, i musculus abdominal oblicu sò involved.

4. Armi di una parte è imbuttate nantu à l'antimi è i pedi. À l'exhalazione, rinfriscà a pelvis. Mentri u corpu ùn trova micca una pusizioni diretta. Piglià l'exhale è a pienu à u pianu. Repetiscenu l'esercitu novu.

Ogni exercitazioni per rinfurzà a stampa deve esse ripetuta 15-20 volta, è ùn ti ùn scurdate di stretchà i musculi di a cavità abdominal.