Alimentarii utili

In u nostru articulu "Alimentarii utili" avete amparà à fà trattà cù patogeni cù l'utilizazione di prudutti utili.
A staghjoni di u friddu è a grienza veni, è hè ora di pensà à a prevenzione. Ancu l'abbastanza spessu di u lavente hè spessu a prima linia di difisa contru i microfoschi, pudete aumentà significativamente a capacità di u corpu per i prugne l'infizzioni cù selezziunate l'alimentazioni ghjustu.

Ci sò parechji manciarii sò naturalmente furnise cù attivazione immune è anti-proprietà virali è a bona nova hè chì questi prudutti sò facilmente integrati in u menu di u ghjornu. Eccu alcuni ricumpupati:
Sceglie l'alimenti richi in vitamina C: cumu ùn pudemu micca guardà a vitamina C in u nostru corpu, avemu a cunsumalli cù regularmente. Avemu manghjatu 5-6 alimenti di iie di frutti è ligumi riccu in vitamina C. Tali alimenti include pepite (spezii rossi), col, bròcoli, greens, kiwi, frutti è citrus. Ogni ideii include l'addina di spinach di spaghettu in l'oliu d'oliu per pratica cù u puddu è a pepite. Tutti issi moduli simprici aumentanu a ingesta di vitamina C, rinforza naturali u sistema immune.
Eat più alli è cipudiu: L'agliu hè apprezzatu com'è rimediu a base di l'ave in numerosi culturi di u mondu è micca per nunda. In fattu, a so usu com'è una verdura è in a medicina si data di 5000 aC. L'Agliu, di sicuru, aghjunghjenu un gran gustu di l'alimentariu, ma ancu hà un effettu pusitivu annantu à u sistema immune. Hè riccu à u phononumentu, chì sò cunnisciutu per i so antibiotici è e proprietà virali. In ogni modu, l'agliu hè sempre offerte e so prestazione curinga, cusì utilizate in sopatimi, casserole.
Appena chì a cipolla hè a più, l'appiccicatu universale utilizatu oghje. I cipolle di Flavonoides attranu di travagliu cù vitamina C per aiutà à morte à e bacteriu periculu. Hè difficiuli di truvà ricette chì ùn anu micca basatu.
E in particulare, beure té verde. I studienti anu dimustratu chì tù beure té verde pò aiutà à rinfurzà u sistema immune, perchè teni una alta concentrazione di polifenoli, cunnisciutu per i so proprietà d'antioxidante. È, finarmenti, diventendu una tazza di tè calza, fai fà rallentisce è rilassate, è sempre u travagliu pè u beneficu di u sistema immune.
Per esse sempre in un bon anime è ùn mancanu frà, seguitate tutti i raccordji.
Arrivatu a casa dopu travagliu ghjornu, vintu nantu à una tazza di vinu russu è mette nantu à a stufa à bascu. U vinu cume prumove a bona pruppia di sangue, è ancu cunfurna cù tutti i segni di un friddu. Influenza - oghje hè u nostru principal imperatore. È per chì nimu, nè i nostri parenti ùn si sò malati, fate chì sò sempre e calzoni calzoni è robba. Dopu tuttu, spessu una maladie in forma di friddu o ancu un friddu cumuni si trova durante u fretu, per quessa, hè cunsigliatu di ùn purtate l'indumentu liggeru in quale ci hè una chance di caccia di friddu.
L'invernu havi un mala effettu nantu à u beriberi. Per quessa, in u tempu di l'invintata, pudete manghjaraghju più parechji frutti, cunfitturi è altre "frasche in l'estiu".
Per a bona salute è rinfurzà u sistema immune, manghja più alimentarii savurosi cù vitamina C, chì si trova in parechji legumi è frutti. Aggiuncenu tè calente cù cunfettu di lametta o pera. Sti candelli fuglià u vostru corpu è aiutanu à prutegà contra i patogeni.
Sè avete qualcosa, ùn hè megliu stà in casa è chjamate u duttore. U duttore scopre a causa di a pandemia è prescriva un corpu di trattamentu antibioticu.