Influenza di l'informazione nantu à l'ochji di a persona

Hè impussibile imagine u nostru mondu senza un ordinatore. Iddu hà intrutu in a nostra vita è hà facilitatu assai. In ogni modu, stu successu di u prugressu hà purtatu l'aparicio di u chjamatu sindromu viscuali computerizatu. À quale l'impattu di l'informazione nantu à l'ochji di una persona, è cumu per riduce l'impattu negativu, è serà discututu.

Hè nantu à u sviluppu di i persistenti cambiamenti in l'urganu di a visione cù e carichi repetite ogni ghjornu. I pagliacci più cumuni sò di dui tipi:

• astenopia, o fatigue visuale;

• U sindromu di u Secu.

Questi astenopichi sò spressi da u sfondamentu di a visione, lenta refocusing when shifting the sight from objects distant to near and far, periodical doubling, rapid fatigue when reading, feeling of pesance in the eyes. Doppu, questu pò causari à un spasme di allughjamentu è mioopiu, anche in adulti. U mutivu di tuttu ùn hè micca a radiazzioni fisica di u monitor di l'urdinatore, ma i funziunamentu di u travagliu visualu cun ellu. L'ochju umanu hè cunsideratu cum'è una manera chì, quandu avete guardatu à a distanza, a vostra visione hè quantu rilassatu quant'è pussibule, è quandu avete guardatu l'articuli propiu à voi, ùn pò micca fà senza l'attivazione impurtanti di i musculi d'ochji. Stu prucessu si chjamava alloghju. À l'urdinatore ci sò attaccati per sparghje u nostru apparatu cumuni. E questu hè sempri un stress risurativu di l'attinzioni è tuttu hè carricu da a mobilità limitata di e ciuttuti.

Inoltre, l'imaghjina nantu à a pantalla di l'equipaggiu hè assai diffirenti di l'uggetti di l'observazioni, familiar à i nostri ochji. Hè custruitu di punti disperse - pixelli chì brilla, fintantu è ùn anu micca scorni chjari è cunfini. A fatigue visa è cù a bisognu di moviri constantemente u so apughjatu da a pantalla à u tecmaticu, à u testu di scrive, è ancu per l'eventuali errore in l'urganizazione di u postu di travagliu.

U secunnu gran gruppu di riclanzi si riferisce à u sindromu di l'ovu sanu. Questa sensazione di creme, frégate, sensu di sabbia o un corpu straneru in l'occhi, a pobuna durazza di u ventu, l'aire condicionat, u fiocenu, l'occhi rossi, a fotofobia, lacrimazione o, perversi, un sensu di secura. A superficia di l'ochju hè chjucata cù una stanca di lignu, chì face una funzione protettiva, nutritiva è refrattaria. Se a cumpusizioni è l'estabilizazione di a strapata hè cumprumata, si mette cunfine. Quessi chì sò quì sottu sò dovutu à u fattu chì, in primu, a radiazione di u monitor addumata a volatilità di a lacrime, è in segundu, quandu travaglia à l'informazione, ci apre a menura spessu, chì porta à una diminuzione di a pruduzzioni di lacrimi.

Cumu aiutà l'ùacchi?

1. Prima di tuttu, hè bisognu à urganizà u vostru situ di travagliu. U monitorizzà esse stallatu à una distanza di 35-65 cm da l'ochji, è u centru di a pantera - à 20-25 cm sottu à u nivellu d'ochju.

Hè desideratu chì u monitorizzatu era cù una schermu grande. U teclatu deve esse situatu à una distanza di 10-30 cm da u ciminu di a tavula, i debiti deve esse à u nivellu di i maghi, parallella à u pianu, è e spalle, devu esse lasciatu. A pusizione in a sedia o in a sedia deve esse comodità. Hè bellu si i teurings è e pareti sò di parechji modelli silmi.

Queneddu quan u travagliu cù l'equipa deve esse prisenti, ma micca assai brillanti. Qualchese lumera cuminciare nantu à u screnu, senza dipenditu di a direzzione, hè inherente in spontàniu chì cascanu à l'ochju è causendu l'effettu di l'allianceu di u screnu (in seguitu u culore nìvuru appare grisu, u cuntrastu di l'imaghjera di u minimu). U mirroru riflessu da e fontene di lumi ancurità crea un brillo in u screnu. Comu u risultatu, a fatigue visuale ocorre più rapidamente, chì hè a influenza diretta di l'informazione nantu à l'ochji di a persona.

2. Ùn vi scurdate di fà u travagliu cù u restu! Dopu ogni ora di travagliu - una ruppetta di 5-10 minuti. In queste pauses - un facilitu warm-up per u corpu è eserciziu specialu per l'ochji. A durazione massima di travagliu cuntinuu cù una computer hè di 2 ore.

3. Si avete digià signalatu di un sindromu visuale computerizatu, visitate un ophtalmologu per verificà l'aghizza visuale è, in casu di necessariu, cullate venti per travaglià nantu à l'urdinatore. Hè dispunibule d'utilizandu lentii d'occhiu d'alta qualità cù u revestitu antireflex.

4. Per impidiscia u sviluppu di u sindromu di l'ovu di l'ochju, avete bisognu à spampigliate più spessu. In i casi citativi di sensazione di a sequenza, di sabbia, avete aduprà ghjudicamenti naturali di l'intreizzione, l'apparenza di l'armani. I so cumpunenti reabbilitate e dettaminate pruprietà di a pelicula lacrime

A strada, l'usu di monitori di crystal liquid si deve reduisce a probabilitati di l'astenopia, miope è u sindrome d'occhiu seculu, ma ùn escludene micca. Fighjate è insegni à i vostri figlioli per seguità ste règiche simplici per chì l'equipa resta un amicu è assistente in i so studii è travagliu! Diciaraghju i zitelli di l'impattu negativu di l'informazione nantu à l'ochju di a persona, fate u scambiu di usà l'informazione. I zitelli sottu 8 anni di sughjornu davanti à u monitoru hè assai micca indesevule!