Inglese à i studenti Juniorum High School

A zitiddina iniziale hè u tempu adattatu per u sviluppu integrale di e cumpetenze di u zitellu. In Lingua Inglese in a zitella prima hè a chjave per u successu di u zitellu in u futuru. Per i zitelli, una lingua straniera hè assai facilita per dà. Un esempiu di questu hè famìglia bislingui, induve i genitori parranu cù u zitellu da u nascitu in dui o ancu trè lingue, è i zitelli poverenu cun comunmente cù tutti.

Cù junioru, l'inglesi hè amparatu in una forma ghjucattica, cù scrive, cuntadini, canzoni è educazione in l'inglesi. Ancu i corsi averebbirimi in un ghjocu simple, anu avutu i capacità per leghje, scrivite, esprimianu i so pinsamenti in inglese. A durazione di ogni lezioni è u so numeru per a simana sò dinò: per a classa 1 - 40 minuti duie volte in una settimana, per i grafici 2-4 - 60 minuti duie volte à simana.

Funzione di a percepzioni taliana di i zitelli più giovani

U maestru di a lingua inglesa dispunì certi difficultà per i studienti di qualificazioni bassa, causata da l'ortografia è di i funziunalità di a lingua inglesa. Qualchi figlioli ùn ricerete micca di e reguli basi di lettari littri e lettera, misread the words, appricciando e altre règula per leghje. Spessu ci sò e prublemi prughjettate da e caratteristicali psicologichi di i zitelli di sta età, a so memoria, u pensamentu è l'attinzioni. À a percepzioni di un pruduttu di furmazione, i scovini più chjappi attentene à u lustru di dà un materiale, à a so visibilità è di a culori emotivi.

Cunsiglii di furmazione di ghjocu

Sicondu u novu mètudu, i zitelli appieghjani a lingua cù l'aiutu di u "Fighjatu è dite". Ricunniscenza è memorizazione di novi paroli è a so scritta in e cumpagnia di u jocu. Puderanu esse usatu per u travagliu di gruppu, di fronte è parighjà. Ci sò qualchì altru.

Parolle una carta

Per sviluppà a veloce di lettura, a risposta rapida di i studienti à a parolla stampata, u maestru puderà utilizà carte cù e parolle scritte. Prima u maestru tene u cartulare cù u ritimu à ellu stessu, è poi dimmustrà a classe è tornerà torna à sè stessu. Disciples averete a parolla è chjamanu.

Parezi di memoria (ricurdativi di i pariglii)

I studienti ghjucanu in gruppi o scartate in parechji. Un ghjocu di carte cù e parolle in un tema hè utilatu. I carti sò colpi di culatta. A cumpagnia sona cusì: leghjite a parolla è truvate a figura. U vincitore sarà a più parenti. Sì i zitelli sò sempre lettendu peau, vi tocca à rializà prima nantu à u pianu di un esercitu di furmazione "cunghjuntanu a parola è a stampa".

Tre in furia! (trè in fila)

U figliolu sceglienu 9 carte è pranziali nantu à un ghjocu campatu ghjocu incù un novu chjazzi. U maestru tira a cartulina da a munzora è u chjama in alta. Se l'alumna tene una carta, u ghjente volte. Qualchidunu chì doblega una fila di 3 carte invistitu, si stende è dice: "Tre in fila" (trè in fila). U ghjocu cuntinua finu à chì i studienti anu inviatu in tutti i carti. In fine, i zitelli chjamanu in u so campu di ghjocu tutti i parolle.

Whispers (spoiled phone)

Puderanu esse diventati in dui gruppi equitativi. U maestru posa l'immagine nantu à e pilastri nantu à a tavula per i dui gruppi, è i carte cù e parole nantu à l'altri tabella. I fioretti di u ghjornu, invece chì u studiente chì si tene à u front ripigliarà a cima stampa, dici à u so nome à u prossimu è finu à l'ultimu studentu. A fine, l'ultimu studiente pigghia una parola da a tavula per a stampa è fiscale nantu à u tribunale. Allora ellu sceglie u prossimu picture, dici à u babbu di a parolla à l'alumna chì ghjuranu da ellu da u so squadra è si avanti. U squadra chì currettamente assemblei pariglii vena: a foto hè a parolla.

Passà u ballu (passà u ballu)

I zitelli sò in un cerculu circondu e so scriviri. Una musica merella ghjucata, i zitelli passanu a ballu in un cercolu. Quandu a musica stà, u pupillu, partiu da u ballu in i so mani, pigghia una carta cun una parolla da u pilone è u chjama. Ùn pudete micca mostrarà à altri figlioli. I studienti rimanentiete vede a carta cù a stampa.

I esercizii di u ghjocu cuntribuiscenu à a memorizazione ràpida è u cunsulidamentu di e règule insegnatu di a lingua inglesa. I ghjucà permettenu à u maestru aduprà una varietà di forme di travagliu in gruppu (gruppu, frontalu, steam), chì hè assai impurtante quandu si conduce una lettone in a scola primaria.