Rete culinari di pancakes

Tutti amu pancakes, perchè sò assai cusì, è sò assai faciuli di cocchi. Ci hè parechje varietà di pancetta russa: da a farina di granu, da farina d'allevu, è di una misura di triacca è di farina di granu è di levadura, o soda di furmagliu chì sustene. Pigliate parechji recette culinari di pancakes.

Pancakes sò veloci. Prima hè bisognu à cocre da a pasta. Avemu bisognu di parechje ova, trenta centu gramma di farina di granu, un litru di latti, una culloca di zuccheru, un terzu di una cullizzioni di salini, una culloca di l'oli vegetali. Pienu u salinu, u zuccheru è l'uvute cù u batatu o un mezcladoru. Dopu fruttificà, aghjunghjenu lattice pre-caliu à a mistura. Puderete aghjunghje a farina, perchè deve esse mischju è aghjunghjendu più oliu vegetale. Ma ùn si scurdate di voi chì avete bisognu di aghjunghje oliu solu dopu chì avete mischjatu a pasta di farina, altrimente i pancakes puderanu esse chjappi. Sift farina cù un tamarzu, questu saturà cù l'ossigenu, è aghjunghje à a pasta. Comu si mischreia, perchè ùn ci hè micca nisun mancu. Ma s'ellu ùn puderebbe eliminà di tuttu, pudete saltà a pasta di licenza traversu un tamarzu, è ponu ghjustu da vintu o trentà minuti è, cun una fina capa di vieru in a padedda, cumincià à preparà pancakes.

Guriev pancakes. Per queste pancakes, ci hà bisognu di quattru ova, sei centu gramma di farina di granu, mezza litru di kefir è centu gramma d'oli vegetale. U zuccheru è u sali sò agghiunciuti à u gustu. Prima di tutti, si separà a griglia da e prutezione. Pùa arragghianu li grizzzzini cun u mantellu, u salinu è u zuccheru, aghjunghje a farina à u mischju è cunglite assai. Dopu à quessa, aghjustemu u kefir à a mistura, facenu più grossu, portanu a cunsistenza di a crema agria. E à a fine aghjunghje i biancu a u massimu resultanti, avemu in modu, è immediatamente accumincia a pancetti affumicate.

Farina di pancakes. Avemu bisognu di duie vetrichi di farina di granu, quantu assai triacca, quattru vetru di latti, trè ova, centu gramma di crema, duie zuppi di mantra, una cullizzioni di l'oliu vegetale, una cullizzioni di zuccheru è u salinu à u gustu. Prima di tutti, bisognu à calà dui vetru di latti è dilute levaditi in u latti. Allora aghjustemu a farina di farina in pienza vacanti, aghjunghje u latte cun uvedu è u mettiu in un locu caldu. Quandu a pasta di pancakes cumencia à stà, a mugla cù una cullette, fusione e reste di u latte, aghjunghje a farina di granu è intruduce à pena. A pasta hè torna pigliata in un locu caldu è aghju aghjunghje a vitellina, cultivata cù mantra, zuccheru è u sali. Stir a massa resultanti. Allora u focu a crema, aghjunghje l'ovu biancu à elli è aghjunghje è aghjunghje a mistura risultatu in a massa. E semi assicurà tuttu in u tempu finale. Dopu avemu rimessu a massa finita in un locu caldu, è dopu à un quartu d'una ora pò pudè avè principiatu à preparà pancakes.

Pancakes in soda. Avemu bisognu di un vetru di farina di granu, un vetru di triacca, trè ova, quattru vetru di latti, quattru cullenade di mantova, una cullucina di soda, l'acidu citricu (à a punta di u cuteddu), una cullizzioni sopra di zuccheru è u salinu à u gustu. Pour all the flour in a pane, dilute cù un lignu calatu, aghjustà lami, u mantra è u zuccaru cù u salitu. U massu resultanti deve esse mischiati. Ughjulinu u soda è l'acidu citricu in parechji vetru cù l'acqua, in proporzione unu à sei. Allora aghjunghjene i cuntenuti è, mentri a soda hè sempre chjesa, u mischia tuttu cù a massa. Puderete aghjunghje l'ovu bianchi sottumessi à a pasta, è immediatmente accumincianu a cocchi cu pancakes.

Legumi. Per fà a pasta, avete bisognu di dui vetrichi di farina di granu, o un vetru di triacca è u triple, un ovu, dui vetru di latti, vintimu grammi di mantra, a so quantità di levadura, una culloca sacco di zuccaru è una cullucina di sala di sali. Truvarè quarti di u linu tutale, aghjunghjene ligami, ova, farina è zuccaru. Trasfurmassi solu i ingredienti à una massa homogeneia, aghjunghje a mantra fretta è cunglite. Allora pigliate a pasta in un locu caldu per trè o quattru ore. Quandu u principiu di risuscità, aghjunghje i restri di u latti quannu è mettite. Allora, quandu a pasta pisca a risurrezzione, avemu principiatu a preparà pancakes.

Per pancakes di furmagliu sò adattati ferti fundici o specialità di fritterie. Furnace in u stufa. Prima di preparà pancakes, ùn avete bisognu di lavà a padedda cù l'acqua, bisognu di mette nantu à u focu, cun una strata fina di mantra è di saletta grande è calidez. Quandu u focu crescenu à pocu pressu, duverà esse squanditu cù un cartaffiu fugliale - perciemu i cundutivi di a terra è di ipositi di carbonu. Per cocchi cupertu, bisognu di una padedda fritta bagnata, chì deve esse fatta cù l'oliu vegetale, usando una forchetta in una forchetta di patata prima. Servite panquevi deve esse in forma cale, cù butta, crema agria, marmellata o meli.