Venezia Film Festival 2013

U Venezione Internaziunale di Filmografu hè un avvenimentu in e persone per i persone di u mondu di a cinematografia. Per riceve u premiu principalu di u festival, u "Lion d'or", parechji direttori è attori sòia. Pocu sapemu chì u premiu onorevoli in u 1932 hè statu intrutu da u grandi dicittore Benito Mussolini. Quist'annu, u Venezianu Film Festival hè di 70 anni di età - assai data significativa. Allora chì hè quellu chì hà bisognu à i spettori è i critichi di filmali questu avvenimentu d'anniversariu?


In più di u prugramma principale, fora di a cuncurrenza ci hè una mostra di curti film è di film. Sfurtunatamente, i pitturi russo anu ùn sò micca rapprisentati à u famu festival, ma u direttore Alexei, l'attuali Germanu è l'attrice Ksenia Rappoport, uniu à u ghjuryu internaziunale. È da a strada, in questu annu ci hè statu l'oppurtunità di vede un travagliu cumerciante, in ogni mumentu di u mondu, è questu hè una scelta bona per quelli chì ùn anu micca avè a festa.

A Veneza film abraia a film "Gravitation" di Alfonso Cuaron, starring George Clooney è Sandra Bullock. Clooney puderia diventà simbulu di Venezia, cù u Lione d'Oru è a Cattòlica di San Marco, perchè ellu hà assistendu à u festival di cincu anni. U prugramma di a cuncorsu di u festivale includenu novi bandi da quelli direttori com Terry Gilliam, Stephen Freese, Kim Ki Duk, James Franco, Jonathan Glazer è Tsai Min Lien.

I pelle più anticipati di u festivale

"Gravitation", Alfonso Cuaron. Cù quantu u festival di film venecianu ùn pruvate à dissuasà u visitatori chì quì, micca solu chì u cinema di l'autore hè stimulatu è sulitatu, per qualcuni raghjone chì nimu ci credi. Ma in vain, u 70 u festival hà assai dimustratu chjaramente a dirigenza omnivora eleganti. U fattu hè chì "Gravitation" hè filmatu in u format 3D, è u festival di cinéma veneciale ùn hà apertu ancu cù una cinta d'un tali formatu. U genere di fantasia hè un clientu rari assai di a ceremma solemne. Hè cume, dopu chì Clint Eastwood è i so "Cowboys Spatiali" in l'apertura ùn spatulà u visor per un genere tali.

Sicondu a trama di u ritrattu, dui astronauturichi, ghjucatu da Sandra Bullock George Clooney, perchè un accidente à bordu, attruverà in un cosmos apertu. A film hè noteu per u so intricatu è u liricismo, anche anch'ellu spiegà infinitu. Ciò chì hè interessanti - u scrittore vinni scrittu originalmente per i principali caratteri masculi, ma u dirittore vulia essere copiatu è hà datu un rolu principali a a donna. A seconda decisione fatica di Quaron - sustituzione di urigine urdinatu Robert Downey George Clooney. Cumu l'esse spiegatu da u direttore, Downey li piace à improviserà nantu à u settore, è a tecnulugia di sta film ùn permettenu micca micca diventate da u scenicu pianificatu.

"Stay in my shoes," Jonathan Glaser. Comu nestranno, ricettimenti di ricursi di novu si stannu di un geniru genaru è pruvate sempre in u mondu di u cinema. In ocasioni, tali esperimenti rizultat in pittura non stretch, più com'è un clip. Glazer hà sappiutu di ricumanderu un successu direttore di riprisentamenti di famiglie di e famiglii, è ancu sparatu a terza chjave di larga durazione, chì intrinu in u prugramma di u Film Festival di Venezia.

In questa film, u megastu di u cinema mundiali Scarlett Johansson hè statu filmatu. Quì pruvate à l'idee di una bruna è una donna d'altru mondu. E questu hè literalment cusì. L'eroineina Scarlett viaghja per e strade di carru shabby è selezziunate viaghjatori soliti, chì si paralìscanu. Questa hè a so misión, perchè ellu viaghjò da altru pianeta à a Terra. A strada, prontu sta filmu sarà appena in a nostra bufanu.

"U Teoremi Cero", Terry Gilliam. L'idea di u film, induve u chjaru principali hè circatu u significatu di a vita cù l'aiutu di tecnulugichi tecnulugichi avanzati, vinni à Terry Gilliam di trè anni fà. Subitu l'script hè scrittu è ancu l'attore hè statu sceltu per u rolu principali - anu avutu esse Billy BobTornton. In ogni casu, qualcosa di qualchì malu, u tiunimentu ùn hè micca stata postu è una nova stella Christopher Waltz apparenza nantu à l'orizzonte. Hè quellu chì hà avutu u rolu d'un ingegneratore di l'informazioni chì hè obsesionatu di truvà u significatu di a vita. È quì hè sedente in una iglesia semi-arrugata è, in nomi di u Regnu principali, chjamatu Geriscenza, circà prufissioni di l'anu denu "teoremi zero". È da quandu l'esperimentu finisci, serà chjaru, chì significatu hè di l'esse è se duie cume una ànima à tuttu.

Questa film hè un antru uttopista annantu à u tema di un futuru distanti, quandu u mondu hè sottu à a vista di u Gran Brother. In modu, u capu di Direzzione hà sappiutu bè cunnisciutu in l'attore di Hollywood Matt Damon.

"Moebius", Kim Ki Duk. Lu pruliri direttore coréen Kim Ki Duk hà purtatu a so urentaria, già XIX, dramma à a festa. Cum'è a critica avè nutatu, i filmi prelizii sò solu l'opera cù u filmu attuale. Hè stata una legenda di a brutalità di u direttore in questa film hè cusì cusì francu chì in a patria di a cinta di Kim Ki-Dooka ùn hè micca permessa di cuntracurà. Negotiations eranu doloroso è longu, è com'è u risultatu, u snoeutotipu direttore sguassate da u scena di u cinema, induve l'eroi tene u so genitali. À a festa vittoria, promettenu ancu di vede a versione sana, per quessa chì l'especettante pò essa stati cun valocordin.

"Philomena", Stephen Frears. Questa film narra u restu di Filomena, chì hà datu u so figliolu per adopzione 50 anni fa è ora hè dispirata di truvallu. U fattu hè chì a comunità stante Prutittante in Irlanda ùn hà micca pardunatu u peccatu di a zitella - a pigliàvanu da u so picciottu, è elli stessi à u monastru. Ma hà sempre hà sunnutu ch'ellu trova un zitellu annu. A mamma chì si circumbe u so figliolu hè ghjucatu da l'attrice astuta Judy Dench - hè una di l'attrìzii britishi cchiù famusi, chì hè ancu u Cumannamentu di l'Ordine di Gran Bretaña, guidata di u Golden Globe è Oscar ". Ùn pò ghjucà micca solu cù l'espressioni facial è di l'occhi: ogni arrugata di a so fàccia hà u so modu è u caricu.

I fatti interessanti