Una storia cuntrolla di moda

Cell. Una cellula? Cage! Hè stata modesta, impeciblemente stylish, in particulare tempi, hè diventatu simbulu di libertà, zitellu carefree è una energia irrepressible. Avanzate in una moda feminile da u stile di paese, a cellula hà firmatu è fermamente stabilitu in u so marco, à pocu tempu avè ottinutu u rangu di classichi.


Questa imprimante unpretentiosa hè assai piace à i disinfettori di a moda chì ùn abbiusanu micca di ritornu à a so constante cumentu in e so cullezzione. Ma duv'ellu duve appiicatu, ùn importa ciò chì l'exquisite ghjente sò adurnati, u megliu traspurtadore di a cage hè una cammisa di donna.

Assicurativamente simpaticu, ùn mancu pretendenti à ottimisci laureles è frenziedu pupulazione, cammisa cuntenuta in manera imprevisible per quà parechji vènnanu i limiti di a robba di ogni ghjornu, pudaria cunquistà i podi di u mondu è diventà u ligami principale di stili tali in ropa cum grunge è casual, u paese notoriu. U chip principali, chì pirmettiu u pianu di cuntrollu sia chjamatu a tendenza, hè una varietà di culori è sfumezza, unificatu in una sola armunia per u metru quadru di tela. E, grazzi a l'exitosa scelta di parechje nuance o contrastante, ma di colore chì currispundenu bè, u multicolore intencionatu ùn hè micca parrèntu o troppu culuritu.

Malgradu l'espressioni è l'extravaganza di certe cullezioni, u locu per a cammisa cuntrullata hè stata trova in a nova edizzioni di u moddu di u 2014. Oghje una cura particulare si deve pagatu à mudelli fatti cù una stampata chiamata Nova Check, chì in un certu tempu divintò l'innu di a moda britannica. Hè intruduzione moltu mischju, beige, culori bianchi è culuri rossu, chì sò i principali per a marca cù un nome Burberry. In seguitu, u dissenyu corporate raramente amparatu nantu à a robba, chì resta un prerogativu di cumpunenti, in a listessa stagione si miglieghja à i cammelli di cuttimi di i zitelli per i ghjovani fashionisti.

Camelli longuni di flanelle tradiziunale adornati altre, brillanti è muderni di culuri di culuri: rossi è negra, bianchi è negra, rossi è verdi, formenu à a intersezzione di una grande cage. Ddi tali mudelli si trovanu assai in tandem con leggings, jeans strischi chì sò stati quantu pussibuli, o strappi, senza pantyhose trasparenti. Cumplementu l'imaghjina in questa casu accessori in u stilu di grunge, cinturi brillanti, coghju di bastimanti, etc.

Una altra opció à spessu cumuni è di ogni ghjornu, chì ùn hà micca persu u so pertinenza à questu ghjornu, hè una cumminazione di una cammisa scala di donna cun jeans. Questa paria hà longu amica cun l'amichi è senza pretendimentu ùn vole micca esse separata. Pantaloni, faldi, macchi, pantalonchi denim fussiru cumpagni fideli à a "camisa d'ajessura", è ella, à u passu, faciu più stylish è di moda.

Contraste assolutu è ultramodernità novità di a stagione annuncia u cammisa trasparenti di chiffon, o meggiu, oghje blume, in una gaa. Testa valente è ancu assai femminile, travagliani perfettamenti per una figura glamorosa in parechji cù stile troppu laconic o fugliale ricchi di draghici. A causa di a ligerezza è a trasparenza di u tagliu, i culori aggressivi brillanti in quelli mudelli pèrdite a so saturazione, acquistate a prufundità è quellu sutile assai sutile. Camini di stu tipu sò perfettamenti accettabili cum'è un vistitu per un partitu suciale è sò una valore alternativa à u vestitu di sera pretenciosu.

Inoltre, cum'è turnatu, a cellula hè assai versatile è pò esse disprezzu in versioni di ufficiu. Ùn esplicitu, custruitu nantu à cascheti, una ghjacera liviana di tannini bianchi è beige in un tagliu mediu hà vistu in armunia cù pratiche stretti, senza violà i limiti permessi di u codice di vestitu.

In generale, tenendu tutte l'altitudine, pudete ghjunghjene à a cunclusione chì a cammisa cuntenuta hè stata prisentata in u vestitori d'ogni donna, perchè u mudellu a quadru hè unu di i più affidati è resistenti à i vagabioni di a moda mudificate.