Cumu manghjà ogni ghjornu?

Hè statu vechju annunziatu chì in i paesi di u Meditirraniu e vitture più longa è più magichi. I scientisti sò sicuri ch'è i migliori di salvezoranza sò micca affinati di un clima incantevientu è di u mare, ma à una dieta. In parechji pubblicazioni medichi tutti i misi, i risultati di a ricerca sensitiva sò publicati: grechi, italiani, spagnoli, ancu i fumatori, sò assai menu pocu probabili di sditta di cancru è cori è i malatie vascular, è i so figlioli sò menu sottumessi à l'allergii è l'asma. U segretru principalu di a longevità ùn hè micca ligata cù e cose genetica di i pòpulu miridiunali.

Nta l'anni 1950, i nutrizzionisti americani meticulosi Anselm è Margaret Chjami attentenu l'attinzioni à a salute è a forma di l'abitanti di a costa. Analizà u so stiliu di modu, i scentifichi anu scupertu: hè tutte nutizie in quantità minerale, vitamine è antioxidanti. E, anche e caratteristiche naziunale, i so castagni sò custritti nantu à u principiu generale, chì fù chjamatu "Dietu Mediterraneu". Cumu manghjà ogni ghjornu - vi dicu.

Ingredients of harmony

Nutricionisti crede chì à u mumentu ùn ci hè micca una fiducia universale è psicologica di u mondu. U sistema Mediterraneu permette di manghjalli diliziosu è diversità. U so vantage hè l'assenza di una lista enormi di prudutti pruibuti. Ci hè ancu u spiritu! A dieta di Venere hè ideali per quelli chì anu avè perdutu u pesu è vulemu di mantene u pesu à u livellu reached. Ma, per ridivà un insinsatu grassu decentu, serà necessariu di fà assai attempati: di manghjà in u sistema constantemente, per refuse u chocolate, dolci è dolci, ùn permettenu micca indulgenzi ancu à l'anniversariu di un amicu cercanu.

Chì hè a dieta di u Mediterraniu?

Questa hè una piràmide alimentariu sana, ghjunghje finu à l'altru. À a basa basa di u granu, u livellu sopratuttu hè legume, fruttu è ligumi, mariscos. I prudutti di i prudutti sò nantu à a tappa next. È a piramide hè coronata, sicuru, u vinu è l'oliu d'aliva. Legumi, frutti, erbe. I vegetali in a rigioni di u Meditirraniu sò manghjatu in più cruda è stufa. Preparate omelette cù leghje, insalati, mette cù iocu, formaggio ghjovanu, balsamica o vince di vinu, oliu d'aliva. L 'investigatore anu calculatu: ogni merti manghja almenu 1 kg di ligumi di u ghjornu! Diversi tipi di cole, pepite dulce, tomate, aluberi, purcelli, zucchini, zucchini è olivi cù olivi sò sirvuti nantu à a tavula. Ma i patate sò raramenti manghjatu quì. Oghje sempre sò legumi: sopopi di ciciri, ciciri, lenticuli; in insalati sò spessu seguiti fagioli. E, sicuru, ùn pò fà un pezzu senza greens è spices: pomi, taglioli, cilantro, stanunata, anchiluscu, basilica, mirtilli, alli ... Per via postu ùn hè micca necessariu di serve pastelli cù crema, ma frutti: uva, oranges, pezzi, piras , manzoni - crudu o casciucciu cù cascarelli, meli. Per u colazione, hè cumu usu di vìviri zuccaru freshly squeezed, generalmente aranciu.

Cereali

Un pezzu di pani cû pasticcio cun u melu o cunfettu o una pasta fatta fatta di duru hè u menu favuritu di l'abitanti di u Meditirraniu. Cusì hè necessariu di manghjalli ancu à voi. Per pranzu, preparanu frutti di pani cù u rossu - micca pulitatu biancu, ma marrone (scurdate paella, risotto), speriti cù u ziferanu.

Pesce

Forsi, unu di i funziunarii distinti principali di a dieta di u Mediterraniu hè u mari. Ogni tipu di pisci, muscoli, gambarini, langostini, calamar, scateli sò stallati in u mennu di u mennu di grechi, i Spagnoli, Maltese. Pesci stufa, frittu nantu à una tapita o stufa. Nun mai carennu in farina, è s'ellu hè aghjustatu u petrolu, dopu un pocu. In ogni modu, a dieta di u Mediterraniu ùn pò micca esse cunsiderata vegetariana: l'abitanti di a costa ùn ricusate micca carne. Senza manghjemu micca più di duie volte in una settimana, scettite chjamà alimentariu - u pollulu, u cunellu, a viteddu; L'ova è a peccatta sò raramente coccia quì.

I prodotti letti

I favori di a tavuletta miridiunali sò prudutti di u latti àutu cù un percentinu di grassu di grassu: iogurt, grouva è furmagli boni. Sò cunsumati separati è in parechji platti. A cucina Balcani hè difficiulmente imaginate senza un tipu locu di furmagliu - feta.

Oliu d 'aliva

Hè aghjuntu quasi quasi in ogni locu - in salati, sopopi, secondi corsi. Usatu sola o in parte di salsi. Sì avè a fritirà, l'oliu hè ancu versatu in a padedda. Avete manghjatu, aghjunghjendu solu oliu d'aliva.

Vinu

Un vetro di tintu rossu hè un grandu additivu à un cena o di cena. I scientifici dicenu chì hè a so antioxidanti chì rinforza i vini è u core.

Chì ghjè bonu per un Suvellu, ...

Alas, u sistema di alimentariu meditarranea hà i so inconvé. Prima di tuttu, questu hè, sicuru, u prezzu di l'ingredienti: postu chì tutti i nostri frutti di pesci, solu di i cammimi, ùn hè micca diffirenzi di cheapness. Ancu per u ghjustificate di a ghjustìzia dicemu chì assai di elli ùn sò micca necessariu - secondu a furmuletta derivata, anu da fà di u 10% di u cuntenutu calanicu di a dieta. E varietà di i pesci di caru pò esse sustituitu da quelli più ricci, cum'è i civetti. Inoltre, avemu abituitu l'alcoholicu, trovanu difficiule di limità à un vetru. Una gran quantitata d'alcohol dulls u sensu di sazziità è cagiunea di manghjatu.