In u 2018 Cani: i stori più incredibles di a vita di e stelle è i so ghjacari

Una sola semana hè stata restu finu à u principiu di u Novu 2018, u patronu star chì serà u Cane - u più amatu, fideli è fideli in u mondu. À a vigiglia di l'annu dopu, avemu dicu à i nostri lettori i più stori interessanti è muvrini di a vita di l'astri domestici è i so amori pupoli di quattru l'ioni.

Vladimir Putin

Black Labrador Connie, forsi, hè u cane più famosu è pruduttivu in u mondu. Dopu in u 2000 da Sergei Shoigu, Connie hè vinutu d'un annu vinciu u coru di u presidente Russu è per un catorcculu anni hà fattu u so favuru.

Ella detti cuccioli à i dui capi di u mondu è di i Russi ordulari. Un di i descendenti di Connie now helps people in distress in u serviziu di saving Vladikavkaz.

Yury Antonov

Lu cantellu leggericu è u cumpostu hè tantu amatu di i cani chì hà urdinatu un veru vignaghjolu per l'animali abbandunati nantu à u territoriu di a so area suburbana.

Da a zitiddina, Antonov ùn pudia micca passatu indifferenti da u famu, ecclesiasticu, è hà sunnatutu à ricumperà rapidamente è famusu, per aiutà i cani anchi è i misgi. L'artist ha rializatu u so sònniu è cunzidirau a so casa "zoo" quasi a scola principale in a vita.

Olga Orlova

L'ex solista di u gruppu "Brilliant" Olga Orlova hè ancu un cane àvule. In a so casa sò stati quattru cani, chì pigliò da u orfanamentu.

Ricerà, l'artisti cullò nantu à a pista un persu curtshaara, timore scantatu da passà autucane. Olga hà pigliatu u cane è truvò u so patronu in a reta social. Eranu un carusìaddu chi era incredibile per via di ritornu à u so fidillu amicu.

Sergey Lazarev

U cantante ancu, cum'è parechji di i so culleghi, cumprateu u so favuritu, u biancu biancu Biancu Daisy, in un abriolu di cane.

Sergei a vidia durante a filmazione di u video suciale è u cori di u cantanti friddu. L'artistu hè accussì attaccatu à u cane chì spessu si mette nantu à a strada. È se ùn ci hè quella possibilità, chjamà u pitone à Skype.

Alexey Vorobyov

À questu mai spiccatu cù u so Elvis, u corbre doge-corgi Pembroke, u cantante è l'attore Alexei Vorobov.

Ellu cunzidira u cane a so maschera è si faci u tour, sparghje, ancu in 2011 per u cuncorsu "Eurovision". Inoltre, Elvis stessu hè digià un artista cumminciatu: pò esse vistutu in i video è film di Vorobov, è in u manifestu "Bach", in chì Alex hà sceltu u so core.

Miguel

Locu per l'amicu di quattru pittori è u coreista chilografè Miguel, unu di i mentri di u prugettu "Dancing on TNT". Quandu parechji anni fa piglià u mongrel di l'orfanaggiu, ùn pudia ancu imaghjà chì Bariy cambia a so vita.

Miguel uniuse à u muvimentu Isimu Better With Pets, in chì i ghjoculi perpetu anu impiegatu à creà i migliori cundizioni per i so animali per a so vita sana.

Amore Uspenskaya

È a reina di chanson ùn hà micca bisognu di u muvimentu di u mondu per dà l'amori à a so pet. Un annu di u ghjornu, u Yorkshire Terrier Frankie hè mortu, quale per quattordici anni era u megliu amicu di u cantante.

Lyuba adurò u so ghjocu, hà vistutu cù vistitu di famosi disinfestori, alimentatu alimentatu preparatu da un chef speciale. In u corredore stella, una pàgina sana era attribuita à a lista di e cundizzioni necessarii per a cura di Franky, chì accumpagnò l'hostesse in giru. Per capisce megliu a petite, Uspenskaya hà studiatu a lingua canina in una manera speciali. A morte di a cria diventa una tragedia verita per u cantante. E puru siddu amici pronti à Dopu u stessu terruru, ùn pudia micca rimpiazzà u ricordu Frankie.

Daria Dontsova

L'amuri fanàticu di l'scrittore à u pug passa a legends. Donstova m'hfrancanu i so ghjennaghji cusì tantu chì ancu chjamà a casa "Pug House".

Tuttu in questu hè prestu cusì chì i favori di u scrittore pò esse cunfortu è cunfortu. Dontsova rinfundina l'escale finu à u second floor quellu chì unu di i cani hà sceltu è dislocate a poutera. Donstova abbicinò abbitatu à l'abitudine chì hà custruitu questa casa per pugghi, è u restu sò ghjusti.

Avemu nutatu in Zen questa materia 👍 è anu sappiutu di tutte l'intrigue è i scandali di mostra cummerciale.