Ksenia Sobchak hà indicatu nantu à u scandalu à u concerti di Zemfira in Vilnius

La semana passata, u populari cantu rumanu Zemfira era in u centru di u scandalu. L'attrìzia durante u so cuncertu in Vilnius hà dumandatu i fanali ucraini per sguassà a bandiera di u so paese.

L'incidentu à u cuncertu ingannatu tutti i rapprisintanti di Ucrânia chì ancu a quistione fù rivolduta nantu à cumu pruibitu l'entrada di Zemfira à u territoriu di Nezalezhnaya durante cinque anni. L'ultime nutizie di ucraini decide di cumentà annantu à l'antica rialità riali di a rialità "House-2" Ksenia Sobchak.

Telesvezda hà gravatu un video clip in u quale palesa i fanali uccidentali chì aghjunghjenu una bandiera in un cuncerta di Zemfira cù i paisani affilati di Swaziland, chì u principiu scopu hè u so bellu bellu:
Ci hè questu un paese - Swaziland. Una monarchia assoluta in l'Africa orientale, una esperanza di vintanza media di 48 anni, un terzu di a pupulazione hè infettatu da HIV. Ma Swaziland hà u bellu più bellu è un grandi hymn grandi: "Benedisci u Signore di tutti i capi di a nostra terra". Questa hè una peculiarità di l'authentificazione dolorosa - per crede chì u mondu sanu hè seguitu un pezzu di tela cù tingdi dipintai. È tutti i celebriti di u mondu si devi solu à l'ellu. Scorciammu a vostra cera di cera cun spine di cattu è creme u vostru scarabeo in u quadru principal.

Sviluppà u so pensamentu, Ksenia Sobchak hà prutazione chì idda scrivia ella in "mutandine calze". À u listessu tempu, u presentatori di TV hè sicuru chì in u futuru impurtante in Ucraghjia, induve ùn ci hè nunda à fà, quandu sò "corsi netti" anu fattu, u solu u guvernu successe varias veces, ma vitture presidenti anu da fughje ancu:
... da quandu Zemfira scrivite un novu album, serà rimpiazzatu da un paru di guverni e un paru di presidenti fughjenu. Allora scrizzate cusì com'è un babbu, caru ucraini. Zemfira - micca Bashkir, micca russu è micca ucrainu, hè cumuni. E ella - hà dettu dumandà di scenderà u vostru bandiera da u cuncerta. E mancu in u vostru territorio. Di sicuru, mettite nantu à a lista negra, perchè ùn ci hè nunda di fà!