Vera the Cold: una, ma passion passionate

Vera Cold, a riggina di u cinema di Russia di l'iniziu di u seculu passatu, hà attribuita assai scontri passioni è passioni. Ma era micca solu. In fattu, Verochka era una chica tranquilla è modesta, è hà datu u so core per sempre per un omu solu.

Verochka Levchenko - a futura stella di u cinema Cinéma Vera Kholodnaya, da una età età ghjera amata i novu di aventura di lettura. Hà imaginatu vivamente imaginativu chì capelli bravati abbandunavanu i navi pirate, pitturanu in i lochi esoticas è andonu in ricerca di tesoru. À quelli mumentu, a zitella hà pruvatu à riflittì l'immubilià chì l'eroi di a so novella hè stata: un romanticista, un erudite, un ottimista, una cumpagnia di l'anima ... Allora accorse u libru è faciva suspiru sensu, crede chì era improbabile di furtuna ...

E a vi ricanusci ...
E in quartieru di Mosca, u principale avvucatu Vladimir Kholodny hà ricivutu i primi visitatori. E anche, in u sensu di u so babbu Grigoriu Makarovich, u ghjovanu hè statu impiegatu à un impurtante impurtante è impurtante, ellu hà vintu in i nuvuli. Doppu l'appassiunatu di u poeta di u novu Nikolai Gumilev è sinceramente crede chì solu u scopu di sacrificà in u nome di a felicità d'altri pò esse risparmiatu un mondu impastatu. Admessu di i Cavalieri di a Round Table di u Re Arthur Arthur, chì, per via di a donna di u core, puderia sbulà l'armata sana. E ora, u ghjovanu pensu, l'eroi anu diminuì, i sentimenti grandi di i ghjovani ùn puderanu micca nunda, ma un grin. U matrimoniu ùn hè micca un grande unioni di dui cori amoroso, ma solu un cuntrattu per a cunvivimentu. In quellu casu, avete dittu à u figliolu Grigoriu Makarovich, vi sarà un bobyl per a vita. Ma Volodya hà assicuratu chì ellu riceverà u so amore è micca passatu.

U tempu di amà
In a primavera di u 1910, un amicu invitò à Vladimir à un ballu di graduazione à u gymnasium, chì Vera Levchenko avia accadì. In a sala festiva, Vladimir Kholodny hà intrutu in una vista bored. E guardò u circondu, è i so ochji fighjenu l'ochji gris-verde di una curta brutta. Vladimir è Vera hà fattu un vagnu. Forsi di vuleva dì assai uni di l'altri, ma ùn dì micca una parola per tuttu u ballu. Dopu l'amatori parranu l'ùacchi spumante di a felicità. A musica hè remota, ma ùn puderanu micca. Trascendentale, si parlavanu: truvaru ch'elli anu surprisingly much in common. In vista di Volodya, Vera hà pigliatu à pensà chì sta ghjovana entusiasina era u so destinatu.

È accunsentiscenu una nova reune. In quelli ghjorni, a ghjovana di Mosca era stata fascinata da u cinema, cusì à l'offerta di u cavallu per vede a film, a zitella piglia cuncepto. Quale tipu d'intimi simule temi di i ritratti parianu à l'armate romantica di l'amanti! Verochka squeezed a manu di Volodya è si senti senza tempurà a sesta entera.

Quandu Vera era diciassette, ghjucanu un locu è si trasfirìu a una casa spaziosa nantu à u Novaya Basmannaya Street, 28. Quì, a figliola di Zhenechka figurò à u fred. U nàscita era assai difficili, è i medichi evicà à Vera per avè i figlioli dopu. Ma a coppula ùn vulia micca messi sottu à u fattu chì averebbe solu un figliolu, è un annu dopu a so famiglia hè stata riflette cù u babbu adopru Nonna.

A vita per l'amore
Allora u tempu paria propria di cunghjelu, petrified da pena: in u 1914 u teniente Vladimir Kholodny, chì era attribuitu à u 5 ° Armata di u Frontentale Occidentale, basgiò a so mòglia, abbracciò e so fieri, rirennu è hà prumessu di turnà, andò in guerra. A casa era orfana - questu hè chì Vera sintì. I figlioli, u so cunsulazione, ùn hà micca appendate a soledad troppu. Era sempre tormentata da i pesche.

Ùn puderebbite persone è esse aghjustatu cù penseri deprimenti, Vera passò à a fàbrica di cinema. Avianu sunnatu nantu à u cinema per parechji anni, ma ùn puderebbe mancu fà chì u so talentu sorprenenti è l'apparizione straordinaria sò stati nutati è apprezzati. Diversi roghji episodichi - è ella hè u ghjocu u caratteru principale. U so sonnu hè statu veru! Ma l'aligria di ricunniscenza, cusì imprevisu è forti, sfundate di una cundutta exorbitante di emozioni per u so maritu.

Dopu à u principiu di a guerra, Vera hate chjamà à a porta. Testa fora, ùn l'avete apertu à quellu, com'è se pudia salva da l'infelicità. Ùn aiutò micca: in unu di i ghjorni d'Agostu di u 1915 u publicatore purtò a mala nova. In a lettera ufficiale hè stata rapportata chì u tinenti Vladimir Kholodny, attribuitu per u valore cù a spada di San Ghjuvanni, hè statu gravemente ferutu in battelli vicinu à Varsavia è purtatu à l'ospiti dopu.

Vera leghje a notte diversi volte è ùn pudia micca accettà ciò chì avia accadutu, fainted. Ricunnisciutu, si senti distrughjera, ricurdannusi i primi cungreggias cù Volodya, è u so core chjude d'un sensu di felicità infinita. Ella pensò: nunda di manera irreparable hà succorsu, perchè ùn hè micca uccisu, ùn mancava micca mancu, chì significa chì hà da truvà u salvà.

È a stella di u cinema cinematograficu Vera Kholodnaya, chì u publicu hè adatu per i film cum'è "A Canzona di l'Amore Triunfante" è "Flame of Heaven", quita u travagliu è si va à l'hospitalu postu. A dicenu chì a strada di u so maritu era un pesadore hè di dì nunda. Idda era accumpagnata da u fangu, ignuranza, patruna strangulosa, chì impregnava l'anima, intensificendu u so dulore. Ma tuttu questu hè nunda nudda cumparatu à u so amori per u so maritu - hè quella chì hà aiutu per sopravivenza.

... Ellu truvò Volodya - sempre, ma vivu. U medecenu dissiò, anu ricivutu: "Cumu cunziddi chì sti feriti chì anu riabilmente inutile." Pochi, o ghjornu o dui sò tutti, è u Tenientale Frigore hè sempre vivu, ellu dici chì sì spirituamente aiutà à ricuperà, ma ùn anu micca amparatu à guarisce u pensamentu. .. "Quizí ùn cunnosci micca tuttu, mèdic", disse Vera.

Uni simani, hà a cura di Volodya è l'altru ferita: era una infermiera assistante, infermiera, maestru. Qualessu tipu di forza fisica è mentale chì era necessariu - per micca di trasmette, ma grazia à a so abbitunità, i feriti fatale nantu à u corpu di u maritu anu da scorri. Vladimir ùn pudia camminà sempre, ma era digià in vista à vultà in casa. È Vera, avendu acquistatu una sarracchera per u so maritu, u piglionu à Moscu per via di i buggies.

Ellu hà pigliatu ...
Dopu à vultà à Mosca, Vera si spende in u travagliu: senza ellu, era digià impussibile di imaginarja u cinema di Russia. Unu unu, ci sò film cù a so participazione: "Mirage", "Vita per a vita", "Per u focu". Ella travaglia franticamente, cum'è s'ellu hè teme di ùn esse in tempu ...

In l'inguernu di u 1919, Vera Cold hè stallatu in Odessa. À quellu tempu era inglesa "Spagnola" (una forma specie di influenza), ma u gruppu di film seguitanu a travaglià. Dopu à u performance in fronte di l'audienza in una stanza furtuna è pocu calduta, a maladizioni hà ancu ghjittatu l'attrice. Per a so vita, i meglius medichi luttaru, ma ùn puderanu micca scunfitta a gripe, chì era ancu influinzatu da pulmonía. À u frostiatu u Dumenicu u 16 di frivaru 16, u prufissori Ukkov hè stata annantu à u porch di a casa, induve l'attrìzia hè mortu. A massima ghjente, chì era in duve davanti sott'à u so finestele, era tranquillu. Lu dutturiu sbattì la manu è piinghjò amargamenti: u core di u Vera Kholodnaya, di 26 anni, stinnigò.

Hè stata in u pelle per quattru anni, ma duranti stu periculu cortu, anu aghjustatu più di 40 filmi cù a so participazione nantu à e schermu. Avemu firmatu solu cinque o di elli, più pricisamente sei: l'ultime - u sparizioni di u so funerali. Vladimir ùn mai s'hè ricuperatu dopu a morte di a so sposa: ellu stava sughjornu di l'abitazione, accuminciò a parrari. È un ghjornu, Ghjesù sughjò cun u surrisu serene è ùn ùn svegliate. Hè sopravvissutu à a fede solu per dui mesi. Sicondu i medichi, mortu di a febbra di u tifusu. Ùn pudete scrive à a storia medica chì ellu di anguish ...