Teaching the child to crawl

Una volta impurtante in a vita di ogni zitellu hè u principiu di u muvimentu ndipinnenti. Quandu u zitellu scidda, ùn solu ùn furtificeghja i so musculi, ma ancu hà sviluppatu e cumpetenze di motore. Qualchì periodu di a so vita u babbu hè di creep.


Vogliu trascorre!

U picciottu cresce ogni ghjornu, cambiassi, movimenti, sguardi è toccu i ghjuculi, ghjente sopinsi nantu à u so zumme, ma per ottene u so goal ch'ellu deve aiutu. Se un zitellu interessa micca in quarchi cosa, per esempiu, un qualchissia hè vinuta o da una altra habitación hè intesu qualchissia sonu interessanti per ellu, hà necessariu necessariu d'avè un adultu chì pò trasferitu à ognunu duveru. Ma quannu u zitellu vene di coghju, un novu mondu è novi possibili. Naturalment, i paisani impaciente voli vede cumu u zitellu cammina, ma micca pricatu. Hè necessariu aghjustà un pocu è stà in questa stage. A cattura hè una parte impurtante in u sviluppu di u zitellu.

I Pediatri si dicenu chì quandu u babbu sceccu, si sviluppa fisicu, i musculi sò più forti, in particulari i musculi di i braccia, a cinta di spalla è a spedizione vertebrali. Inoltre, a cuncorda di i muvimenti addiventa megliu, i sughjetti accumincianu a travaglià, chì ùn mancanu micca à tuttu, finu à scaccià o ùn pagonu poca attenzioni. A furmazione hè una tipu di preparazione di u zitellu per andà.

Sta scena in a vita di u zitellu hè impurtante nò solu da u puntu di vista di a medicina. Quandu u crawdling creeps, hà di pinsà, ellu fessi presu aiutu, induve ellu pruvà per ciò chì. À u tempu, s'avvidi chì si pò mudificà, pudete piglià l'uggetti, no solu chiddi chì si trovanu à pocu à vultà, ma ancu quelli chì sò assai luntanu. U zitellu ellu sceglie di manera chì ellu hà spaventu. Per i zitelli figliulare per amparà à mantene u equilibriu, questu hè micca un fattu faciule.

Un meziornu di u muvimentu hè assai impurtante per oxychromes microsistema è macromolutichi. Hè in u prucessu di rasturnata chì a cuncorda di i muvimenti è macromolugia scorri, ma l'evoluzione micromotorica chì u zitellu pigghia l'uggetti chì mettenu in u pianu, mette u manicu in i cracheri, è tira a fissa di a catedra.

Quandu u zitellu ùn principia a maestru maestru di u prucessu, capisce chì i cdpets puderanu creep è crawl, è pudete dinò cun una veloce diferenza. Quandu accumincia à marchjarà, hà bisognu di tuttu stu sapienti è capacità.

Pudete cuntribuisce à un zitellu chì ùn vole micca coghju.

Crawling, u zitellu ave un novu mondu

  1. Quandu u zitellu scidda, studia a superficia di u pianu, ricorda quantu l'ogetti sò disposti in l'abitudine, aprende di navigà in u spaziu, prova d'avè un ughjettu sottu à l'altru, ellu studia u so corpu - tocca diverse superfici di parti di u so corpu.
  2. A percepzione visuale hè megliu. Chiddu chì u zitellu vede u pianu è assai diffirenti da ciò chì vede in l'esposi di a so mamma.
  3. I dui emisferiti cumincianu à intruduce cù l'altri. Perchè mentre un crawling crawling, imurizeghja immediatamente è u pede di left and right, or left and right hand.
  4. Parechji ùn credi micca ch'ella rèttili, i peintre ghjente u fundamentu per u sviluppu susseguendu di u parolle, ma di modu di maestru parechji formazioni grammaticali cumplessi unu deve esse di pudè navigà bè in u spaziu.
  5. Ricerche prepares u zitellu per ciò chì serà spartutu da a so mamma. In u primu annu di vita, i psiculoghi sò spessu chjamati a mamma è u sistema di "noi", perchè sò assai interrelati è interdependenti. Dopu u primu annu di vita, u zitellu sipara gradualmenti di a mamma, ma cumminciò cun u fattu chì si move in a direzzione di a mamma. Crawling hè eccellenti à sta aiuta.

À u primu, u zitellu hè intimuritu da a so nova cumpitenza, cusì spessu chì sta stage in a vita hè chjamata "manual", perchè constantemente dumanda "pè pensi". Quandu u zitellu s'apprunia da a mamma, hè impurtante per ellu sapè chì a mo mamma ùn hà micca parte, è ferma in u so locu in modu per pudè ritruvà à a so siconda. Prussicmente a listessa cosa devenu quandu ellu cumencia à caminari.

Quandu u zitellu vene aduprà liberatu, u zanimal sò deve osservatu. Per via di a so nova capacità, hà studiatu studienti u mondu, ùn pinsamu chì in qualchì parte pò esse un periculu. À questa età interessa in tuttu, perchè pò esse interessatu da una tovaglia stave nantu à una tavula, una scala chì porta à u sicondu ghjuchju, cristiani, porte chì aperanu è cercanu facilmente, è cusì. Ùn lasciate micca u zitellu solu.

Practices

Esercitu n ° 1. Avemu a supportu i manichi diretti alargati.

À un rastreu rossu, avissi duvutu un sustegnu stabile per i mani diretta è a capacità di invià solu trè punti. À 6 mesi, quandu u zitellu riposa nantu à u so stomacu, duverà esse tene à pudè fà i ghjuculi chì ghjè davanti à ellu, è ancu esse capaci di sviluppà nantu à i braccia disposti. Se u vostru zitellu ùn sapia micca cumu, aiuta per aiutà.

Hè chjucu nantu à u stomacu, è u colpu à fronte à u so ghjocu favoritu per ch'ellu era un pocu sopra à u to capu. Per pudè ghjunghje l'uggettu, hà bisognu à piglià u manicu è elevà a parti suprana di u troncu, è a seconda manu u sustegnu. Se u ghjocu ùn hè interessante, aghjunghje una altra o prima permettenu toccu, u colpisce cù l'apom.

U numaru d'esercitu 2. Faremu à rinfurzà l'apparatu vestibulale, insegni à u zitellu à u travagliu manicu quandu hè nantu à u panicu.

Forma una manta di a manta è ponite u zitellu sottu u pene quandu si trova nantu à u stomacu. E mani di l'agulla ci vole di colmu u rollu, e li gammi è l'abdomen sò nantu à u pianu o à u sufettu. Allora u zitellu pò piglià diversi oggetti cù i dui mani è à a stessa volta a so testa in ogni direzione.

U numeru 3. Intrendu noi in tutti i suli.

Pò un pillow sottu à u so stomacu per chì e so patrie è e mani ci pendiunu à i dui banni, è u to pettu è u to pettu è nantu à u pillow. Allora u caprettu remplitè annu.

U numeru 5. Teaching to rearrange the legs, chì sò stati nantu à tutti quattru.

Move u colchju à u sopra. Avà poi piglià u zitellu in a vostra cammara, perchè e ghjinochji nantu à a chjappia, u so pettu è e mani u riposu à u colchju. Ava vai in u locu odeppatu è poverò aduprà u colghju à voi stessu. U picciottu hà da toccu i ghjinochje, perchè u so supportu avarà da andà.

Esercitu numeru 6. Teaching to rearrange the handle.

Questu esercitivu hè piacevule per vende nantu à a tavula. Aghjunghjite u bravu di u zitellu sottu u pettu è u sicondu sopra à e so piene per quessa cù i palme di smograskrymymi nantu à a tavula. È pianu pianu pianu pianu chì si pò manighjà. Per u più effettu, fate un ghjucu nantu à a tavula davanti ad ellu.

U numeru 7. Insemu nanzu per miglià in tutti quattru.

Hè megliu di fà questa fisica cù una persona. Fate u zitellu in u paviu tutte quattro, un omu mettite e mani, è l'altra parte. In questu casu, si move u manicu left di u zitellu, l'altru tratta d'impegnà a perna, a stessa cosa si face vicere versu.

U so viaghju

Tanti mimi e babbi sò orgogliosu chì u so ziteddu ùn pasonu micca, ma principià immediatamente. In casu, se un zitellu u principiu di camminà cuminciatu, ellu riceve u soiu in una età maiò. Ùn abbianu micca u zitellu, se si cammìnanu per un bellu pezzu, hè assai impurtante per ellu.

Tutti avemu passatu u nostru modu quandu avemu magistratu u spaziu, in casu à cinque mesi è finu à un annu, chì hè più, quale hè menu. Tutti i zitelli sò sfarenti, hè questu per chì andà à passà è girannusi, è ogni ghjornu cumincià à fughje in una età differente è cumincià à fà cù manera diversa. Qualchidunu prova da primu di trasfurmà in ruscellu, un omu chì avanti, alcuni prima gestione solu in modu plastisuale, qualchissia vi trasaltenu u crescente, è qualchissia prima cumencia di spustà a manu diritta è u pedunu righjite, è dopu uttene u bravu è u pede. Tutte l'opzioni sò assulutamente normale. Ùn cume chì u zitellu ùn hà cumportatu, cum'è u figliolu di a vostra famiglia, andarà da u so modu di sviluppu.