Razzione di ricusate di manghjà i zitelli

I volte di a mamma di alimenta u zitellu à qualsiasi kostu hè naturali, in inherente in a natura stessu. Ma u zitellu ùn volenu à manghjà (chì hè incircitante da a mamma perchè ùn permette micca li parenti à cumpiendu e so oblughi), pruvucarà u desideriu di salvà nant'à u babbu. Avemu vistu quale sò i motivi di ricusate di manghjà i zitelli.

U zitellu ùn vole micca di manghjà?

Questa hè a prima questa nantu à quale avete bisognu di capisce prima di circà a mutivazione di ricusà e zitelli per manghjà. Unwillingness è è l'incapacità di manghja - situazioni diversi in parechje è i ragiuni di ricusate di manghjà ancu diferenza significativamente.

Un picciottu ùn si ricusa di manghjà, perchè ùn vole micca di manghjà.

I zitelli pudete ricusà di manghjà da a manca di appetite. E l'appetite pò esse assenti:

U zitellu ùn si ricusa di manghjà da u fattu chì ùn pò mancu ùn manghja.

Se u picculu spieguce a so vulintà di manghjà cù u so cumpurtamentu, u pezzu di a mamma hè avidità avidità, ma invece di prutezione, per esse capricciusu, refuse di manghjà, perchè pò succorsu per i seguenti motivi:

I parechji ùn ponu micca sempre a determinazione di a causa chì u so zitellu ùn ponu micca manghjatu, ma ùn hè micca difficiuli di distinguishà a disprezza à manghjà di l'impussibilità. Se u zitellu vole à manghjà, ma ùn pò micca - questu hè un raghjone impurtante per circà l'aiutu medica.