Ictrenzia di nascita in un zitillùcciu

A salute di un zitellu culmu novu necessita un cura particulari - postu chì tuttu, a so immunità hè assai debbula. In ogni casu, se di qualchì periculu, a mamma pò salvà u so zitellu, per quessa, malatie chì infatti s'incammeranu dopu à u nascita. Per esempiu, nascita jaundice in un zitillùcciu.

L'articulu "Ictrizziu: diagnostichi diffirenti, u trattamentu" aiuta à i ghjovani omi à tempu per identificà è determinà a natura di a malatia è furnisce u zitellu cù e cundizioni adatti per una ricuperazione veloce.

I icteri fisiologicu ùn hè micca una terrible "bestia". Hè osservatu in parechje volte neve di cumpatitivi sani e ùn hè nunda più ch'è una transizzioni fisiulogica di una vita intrauterina à un novu, fora di u corpu di a mamma. I ictericia fisiològica cuntenente un uccu di u bilirubinu in u corpu di migghiuri.

A bilirubina hè un pruduttu di u rugliu di i sangue. I corsi di sangue di u sangue anu attivamente disintegratu immediatamenti dopu à a nascita di un zitellu, perchè u livellu di bilirubin (pigmentu giallo) aumenta in u so sangue. U bilirubinu hè alliberatu da u friddu di u zitellu, ma datu chì hè sempre immatu, è ùn pò micca travagliate à a so forza, a retirazzioni di bilirubina da u sangue hè assai lenta. Dunque, in i zitelli chì soffrenu u suffissu fisiziale per un longu tempu, ci hè un amarulu di a pelle è l'esclusa di l'ochju.

Se l'ictericia fisiologica ùn hè micca apparevuta nantu à u 2-3 ghjorni di a vita, da ghjusta, ùn hè micca valore. Normalmente, ictericia fisiològica possa una durazione di dui à trè simane. In questu casu, a cundizione generale di u zitellu ùn deve micca bè di cagiunamentu - si manghja andà dorme bien, ùn chiancia senza ragione apparente. In questu casu, u icteru fisiologicu ùn hè micca bisognu di trattamentu.

Un altra materia - icti patologicu. I sintomi di icteri fisiològii è patològichi sò simili: u amaru di a pelle è l'esclusa di l'ochju, in u sensu di u casu, a malatizza dura u tempu è spessu accumpagnata da cumplicature.

I ictericia patologica hè ancu dinò "a malatia emulitica di u natuvulu". Cause, per quale hè chì sorge, pò esse diversi: per esempiu, l'incompatibilita di u tipu di sangue di u zitellu è a mamma o a cunflitti Rhesus Rh. Se u gruppu di sangue di a mamma hè u primu, è u secondatu o u terzu di u zitellu, avete bisognu à vigilà cun vigilance per esce si u zitellu ùn vi falla signali di ictericia.

In più di i fatturi supra, icteri patològii in un zitellu puderanu causari sti razze:

- entra in u corpu di a mamma d'infizzioni (per esempiu l'hepatitis B, rubella o toxoplasmosis), chì ponenu eseguisce a infezzjoni di u fetu;

- usu di i medicini da a mamma (per esempiu, oxytocin o antibiotici forti);

- nascita prematura;

- Se ci hè più di una frutta in u corpu;

- traumu à u cunsigliu;

- malati endocrini di a mamma (per esempiu, diabetes mellitus).

Chiddu chi causa icteri patogenu in un natuvulu? Hè RH-antigenu, chì quandu u penetratu da u corpu di u zitellu (in u corpu) in u sangue cun un rhesus negativu di a mamma, pruvucà a furmazione di cìlli di anticorrupzioni speciali. Sti cìlijuli sò capaci di riintrudisce u sangue di u zitellu annantu à a placenta (ùn importa sia in u corpu o ghjustu nasce). Accumulà dinò u prucessu di distruzzioni di i sangue di u sangue.

In cuntrastu à u icuneri fisiologicu, i signali di quale si pò detectar in u 3-4 ghjornu dopu à u nàscita, a icteri patoglica manifesteghja u ghjornu dopu à u nascita. A pelle è l'esclusa di l'ochji di u zitellu acquistenu un tatu mare giallu. Succe chì l'urina di un ziteddu dolce scura, ma u culore di u so culore ùn cambia micca.

Se trova un signu di ictericia - donate sangue à un zitellu per u analisi. Elevate livelli di bilirubin indicà a prisenza di sta maladie.

Pi varagnu ictericia patologica in nisun eventu hè impedente. Dopu tuttu, quarchi è accumpagnatu da una complicazioni, chì hè spressione in una nova malatie - encephalopathy nucleale. Questa hè a scunfitta di u sistema nervu cintrali, chì vene da un nivulu elevatu di bilirubin, una sustanza tosca è periculosa. In questu casu, u zitellu pò esse mudi è indifferenti, u prugrammu chjaru sparisci praticamenti, ùn ùn crescenu di pisu (è in qualchì volta perdi u grammi), à volta u zitellu pudete avè cunvulsioni.

In ogni casu, se u zitellu hè furnitu cù l'assistenza propria è u trattamentu propiu, hè pussibule per evità l'encefalopatia nukleari. In questu casu, a ictericia patologica pò passà senza cunsiquenzi, cum'è l'inzidzioni di u sviluppu è l'anormalità in u zitellu.

Se u vostru babbu hè malatu cù icterícia patoglica, avete prima cura di a so nutritura. Se a malatia si trovi senza cumpetite cù cumpetite, ùn duvere micca impedisce micca a picciridda. Si a ictericia hè assai difficiuta - i medichi sustinendu assai di sustituverà u latti di mamma cù una mistura o ingressà com a nutizzioni. In casu, però, una decisione hè fatta nantu à a rimudiura tempuranee da u pane, a mamma deve esse stampatu u latti in modu chì ùn sparisce micca è ùn deve micca cambià à a formula.

A più icundizazione patologica hè trattava cù phototerapu. Cusì utilizate un attrazzu speziale chì emetti a luce ultracolata, sottu a influenza di quale a bilirubin hè diventata nontoxicica è hè sussegwentementu spregulatu da u corpu di u zitellu cù l'urina è l'excremento. Inoltre, u fototerapia hè effettuu solu se ictericia si trova senza cumpressione.

Se a malatia hè gravusa, u natuvulu hè injectatu cù infuzi di glucose (ci sò altre drogheri appruvati da l'OMS) per intravenii. Sti sustegnu dilute u nivellu di bilirubin è disinzià u sangue. Hè assai raru chì a ictericia hè cusì grande chì u zitellu deve una trasfusione di sangue.

Ogni mamma hà da ricurdà chì a salute di u so zitellu hè sopratuttu, è chì ancu una malasìa bundanza è insignificante cum'è ictericia vera sottu u cuntrolu cuntinuu di i medichi.