L'asturiana "Harry Potter" addivintò figurantea di u casu di "ducumenti di Panama"

Nuddu puderia pinsà chì l'Hermione, gentile è charming, da a serie versione di Harry Potter puderia rrelativà cù u scandalu offshore, chì hè statu discututu di parechji settimane da i media di u mondu. L'ultima nutizie hè stata sorpresa per i fanni di Emma Watson: l'attrenda hè apparevuta nantu à a lista di l'Archivi di Panamà.

Durante a sospechai di u scandalu offshore, hè stata capita chì l'attrìccia avia a so pròpia cumpagnia rregistrata in a zona franche gratuita. Quantu u fattu chì Emma Watson hà da fà cù transazziona offshore, hè cunnisciutu dopu chì l'attrice acquistò una mansioni vale 2.8 miliuna sterile: a compra hè stata formalizzata per una cumpagnia offshore.

Emma Watson apprufunnì u mari offshore per a so propia salvezza

Storia scandaluosa in u nome di l'stilla "Harry Potter" hà riferiti à u so rappresentante, chì dice chì Emma hà criatu l'impresa in a zona offshore per a so propria seguridade:
Emma, ​​cum'è parechji altri populi pubblichi, hà creatu una cumpagnia offshore cù u sole propiu di prutezzione di l'anonimatu è di a sicura. L'imprese britannichi sò obligati di pubblicà publicamente e dati di i so accontonu, è per quessa ùn anu micca duminà l'anonimatu è a salvezza persunale, chì hè stata aduprata in u passatu duvutu per quellu chì l'infurmazioni sò dispunibili.