Lavatrice Lavè Beko DIS 4530

I caprini ùn sò micca boni cumuni in i nostri cumpagnari, ma qualchi famiglie sò capaci di apprezzà i so benefizii è ùn avete micca imagine cumu si faci micca senza l'assistente. A maiò parte di u cunsumadore scantene u tettu di u lavà lavapu, chì implica una spaziosa cucina, induve pudete installà quella assemblea. Oghje avemu dettu riguardu à a ristretta màquina Beko DIS 4530, u livatu di quale hè solu 45 centimetri, chì permette di situate u lavà lavaphè ancu in una cucina compacta. In questu casu, a màquina hè capace di lavà 9 set di platti per ciclu, chì ùn pò micca sempre fà più mudelli generali.

Caratteristiche di u lavà

U mudellu Beko DIS 4530 hè furnutu cù una funzione di media funzione, chì vi permette di lavà un petitamente di platti cù un cunsumu di acqua è electricità. Questa "meza" lavatu duce assai menu di più di u modu standard. Inoltre, l'eroine di a nostra rivista hè una strada iniziata demande, finu à 9 ore. Pudete programà a machina per esse attivata in u mumentu propiu per voi. À a cima di u lavà lavapore hè un buttone di pumute è una stette teletta elettronica. Inoltre quì l'indici di l'infurmazione chì indetta l'urganisimu chì u prugramma di i piatti di pagliaghji hè situatu A cestera più bassa ci anu un titulari specialu, chì pò esse plegatate s'ellu necessariu. Questu fa l'usu di spazi libbiru più amatu è pensativu. Per couture, ci hè un triple cesto. Per pruteggià i filtri, u sistema à Safecour + s'utilice. In u tempu ghjustu, l'acqua da a manghja senz'autru si sguassà micca, è micca nisun fuger. Ùn avarete micca dì chì u sistema hè funzionu perfetta, ma in certi casi pò aiutà veramente aiutà.

Ableità u dispusitivu

Beko DIS 4530 pò esse installatu ancu in a più chjesa. Questu hè un mudellu incubatu chì si integra à l'internu internu. Finu chì avete bisognu, nunda ùn pò revelà a prisenza di u vittura. A instalazione hè simplicissima. U lavà lavapore pò esse sceta in u closet, perchè chì u dispusitivu ùn vi manca cù voi, annantiscendu perpendièghjanu a porta per purtà platti brutti. Pudete principià aduprà u lavà lavapu immediatamenti dopu a stallazione, perchè ellu hè un cuntrollu veramenti assai.

Modi di operazione

U fabricatore hà avviatu in modu responsabbilmente a funziunalità di u so lavapu. Ci hè cinqui modi fundali preseltu. U prugramma standard hè designatu per lavà di piatti di u ghjornu. Inoltre ùn hè un pale economicu à 50 gradi è preliminarie. Per i pezzi pruvinenti assai, vale a pena usà un programa intensiu chì calienta à 70 gradi. Sì avete pressu, pudete attranu u Modu Rapidu è Limpone, chì venerà a pezza rapidamente in una ora à una temperatura di l'acqua di 60 gradi. Tutti i so quattru prugrammi ùn sò micca solu assai efficace in luttari rimande alimentari, ma ancu piglià i cura di i piatti.

U cunsumu di energia è a sicura

U Beko DIS 4530 tappighjenu à a classa di cunsumazione d'energia "A", chì indica a so alta economia. U marcatura "A" indetta ancu a siccatura. Per un ciclu completo, 12 litres d'acqua sò disposti. Chì piace à quelli chì seguitanu a leia di u metru acqua. A mezza carrega, chì avemu digià annunziatu, permette di salvà ancu più. Parlendu di a salvezza di u Beko DIS 4530, avemu nutatu u sistema di tutte lece di i filtri. U sistema hè apagato ùn solu quandu a palletta hè sopra à mola, ma ancu quandu una pèrdita in a camara si trova. Per affucarià l'acqua, pudete usà pillettes speciale. Ma u livellu di sonu hè altu. Hè bisognu à avè usatu.