L'avidità maschile, l'opinione di un psicologu

Quandu una zitella ùn principia a visità i pinsamenti per u matrimoniu, da mezu à tutte e qualità chì un futuru maritu hà bisognu à avè u primu chjamà generosità. E questu hè veru, perchè parechje matrimonii scumpressate, se trà e cose di constantmenti disputa hè l'avidez masculina, l'opinione di u psicologu in questu materiu hè persunale.

U cuncettu di l'avidità maschili

L'avidità miridiunali, sicondu u psicologu, un fenomenu bastatu cumuni. Naturmente, un omu cun avidez, hà addivatu in una mania, trova difficiuli di truvà, ma ci sò assai omi chì vede parechje variazioni di u vitu. E chì interessante hè chì tutti i raprisentanti di u sessu più forti hà l'avidez masculina.

Sicuru, nisunu discuteghilu nantu à u fattu chì un omu cum'è un maestru prudente hè una persona salvata. Allora in questu casu, l'opinione di un psicologu cunzidirà normale u desideriu di un omu chì ùn solu per aumentà, ma raziamente utilizà u budget. Ma se l'avidità cruciere tutti i limiti è un omu hè inzuccaratu è frugalmente eccessivu, questu hè un effetti impurtante nantu à una donna, perchè l'avarizia è a vuluntà d'avè qualcosa per ellu "amatu" porta à un disprezzione di gastà soldi, solu per a so mòglia, chì guida à i cunflitti familiari. Succece chì i ghjente inglesi ghjè vive da u principiu "nè à elli, nè à i persone", accupa i soldi è nimu (cum'è l'omu stessu) hà u dirittu di tuccallu.

Cause di avidez

Sicondu u stessu psicologu, aiutannusi l'omi, ghjucatu cusì dolce cusì, fate addulurà. Allora un omu tene à aghjunghje, chì cuntene ogni cintesmo spent per a so mòglia in tuttu, obliterendu tuttu ciò chì hà "omitit" assai soldi. In modu, avidez di un capu sobri è generosità in un state di emborgamentu - a psiculugia di u cumpurtamentu di a maiò parte di l'omi.

Un altru raggiuni - a rimette à sbocca di un omu. In questu casu, tutti ricorda di l'espressione chì l'avarizia principia induve a povira ghjustu. Sicondu a psicoluggìa, l'avidità masculina hè più frequente in e famiglii beni.

In certi omi, l'avidità pò esse ghjustificate. Per esempiu, cumprà una gioia per un zitellu pò piglià a manu suprana più di gastru soldi nantu à spese di gastru.

L'ingenu chì l'avidez di u primu hè, quelli chì anu scupertu chì i "fideli" di u cantu anu una patrona (sò stati) sò bè ​​cuntinute. A moglia à u listessu tempu scopri à i stori criscanti nantu à i prublemi finanziarii di u so maritu, perchè ellu urdò à limità allora per tuttu. In questa situazione, pudete osservà l'esempiu di un omu ingenecientu.

L'opinione di esse hè un genu di avidez ùn averanu micca una esattazione precisa, ma u fattu chì hè in eridità hà u dirittu à a vita. Comu a vita ci mostra, un omu greedy ùn hè micca solu natu, ma pò esse unu.

Riceve l'avidità

A rapprisintazioni di i persone di i ingaghji è di u gastu, u rolu di finanziariu, di a diligenza masculina è di l'extravaganza femina, hè statu furmatu da a zitella. Qualchidunu di l'omi fùbbenu sgradati in una famiglia induve a donna ùn era micca fiducia di soldi. U capu di a famiglia era sicura chì quellu chì guadagna, passa, chjamatu a so mòglia u spender. U figliolu hereisce stu principiu è si sviluppa, cumencia à seguità.

Alcune donne in l'èbbica di l'acquisti naturali ùn permettenu micca chì u cavallu fedi generosità, chì favurizeghja u sviluppu di l'avidez. I vostri prubbidazione per dà rigali ponu accuncià u vostru còmpiu potenziale à ciò chì pudete fà senza ellu.

Cusì, prima di spusazione o principià una rilazione forte, discute cun l'omu tutti e prublemi materiali. Ogni omu hà idee persunale nantu à a "billetula cumuni", generosità è avarice. U fattu chì un omu hà digià u so sistemu di distribuzione di u dirittu è incondondariu, deve esse sicuru d'alerta.

Sicondu u psicologu, a maiò parte di e donne ùn ponu distingue l'avidez di a frugalità, perchè elli si trovanu in una situazione pratesa. A strada, a frugalità eccessiva pò acquistà in un tempu raghjunà di a forma di avidità.