Perchè: tuttu di tuttu, i sicreti di a natura

U mondu hè chinu di misteri è misteriosi, assai di quelli chì ùn cessate di maravigghiate maiori adulti. Perchè duvulebbe parlà di i zitelli. Sò intaressi in tuttu: perchè ei foglie foglie verde, perchè u celu celu è induve l'arcu di l'arcu ... Risolvi à l'ale, sguardu, ah, nisun adulte pò. E fà i zitelli bisognu di spiegazioni cumpldi cumplessi, chì i genitori spessu u detti? Hè assai più interessante per organizzà i ghjoculi scientificu è i spirimenti fascinanti pè u zitellu. Se u to cumpagnu i vostri figlioli cumpressenu e leie di a natura in a pràtica - anu da esse certamenti addiventanu è più intelligente per ellu. Perchè, tuttu di tuttu, i sicreti di a natura - u subject of publication.

Esperimenti razze fisiche

Hè assai difficiule per un caprettu di cunnosce l'intricacies di a saviezza fisica, ma qualchi cosa anu ancu in i so mani. Per esempiu, pudete manifestà visualmente a qualche proprietà di l'acqua è l'aria.

Perchè ci hè più in l'acqua?

In un vasu di trè litri, pona un insetto chjuca, cum'è un mosquito. Apricta u colpu di u cane cù un film di nutizie, ma micca stretchinu, ma in contrario - impastallu quandu hà fattu un picculu groove. Aghjunghjendu a cinta cun una corda è fremu acqua in questu. Avete da ottene una viticultura, per ellu pudete vede perfettu i più chjorni di un insettu.

Induva chì a chiuvità vi vene?

Trascuntrai in un vasu di trè litre di un vetro d'acqua fogera. Pujene uni pochi di cubi di ghiaccio nantu à una pappagallo, è u mettiu nantu à u jar. L'aria in u tavulinu, sullivendu, cumincià à friddu. U vapore d'acqua cuntenutu in u formu un "nuvulu". Quandu si richege, sarà acqua in novu - i fette chjappi, è vi scandete una verità chjara. Hè a stessa natura.

Pudete l'aria diventa più o menu?

Pudava un bottu di plastica vacante, aperta in u frettu. Quandu ricerce, sguassate è pozzu un globu nantu à u collu. E aghjunghje questa buttiglia in un tastu di acqua calda. Eccu, chì passa u bulu? Perchè andava per infilarlu è ancu? A risposta hè simplice: questa aria era caldu, è ellu, espansione, sia fora di l'buttiglia!

Ciutidenza

Pensate chì si un zitellu ùn hà pocu à sente anni, hè prestu di prima per ellu studia a scienza? Nimu. Qualchi esperimenti, chì, in u primu sguardu veramente simpaticu, aiutavanu à u zitellu sviluppà l'attentiveness è a lòggica, stimule a so curiosità, è insegni a draienti cunvinzioni. Inoltre, preparanu u zitellu per studii più difficlii è insegni assiduità. Eccu, per esempiu, parechji esperimenti cù l'acqua, chì sò assai adattati per i dui o tri anni.

Quale tipu d'acqua?

Pour l'acqua in una tazza, mette u ballu in l'altru. Pagavisce à u zitellu chì l'acqua pigliò a forma di una tazza, è u ballu restu intornu. Poi pour l'acqua in una tina prufonda, mette u listessu bulu in l'altru. Chì forme hè l'acqua ora? E la bola? Aiutà u mulinu à scumpigghiari i cunflittu bellu è devi sperimentu cusì, trasendu l'acqua in diverse cuntenenti.

Chì ci hè u gustu di l'acqua?

Vi discussà cù u zitellu u gustu di i so prudutti prediletti, scopri ciò chì ellu prefessu: dolce o salatu, è per quessa. Avà piglià una grande ampiglia di acqua. Pour l'acqua in parechji cups. Suggerite u zitellu per pruvà: aghjà assicuratevi chì l'acqua ùn hà micca gustatu. Avà pour sal in un vetru, in l'altru - zuccheru, in a terza goffa di zucca di limonu. Fate chì u zitellu hà sicuru d'avà l'acqua hà acquistatu un gustu. Perchè Cumu successu? Cù l'aiutu di questi principali, incuraghjite à u zitellu à cuncorda chì a sustanza dissolvi in ​​acqua "cumunu" cù u so gustu.

Chì ci hè cascatu in l'acqua, è chì sarà?

Questu ghjocu hè bonu per ghjucà à l'uttenne in a casetta, è in paesi. Perchè avete bisognu d'articuli diffirenti: culi, ramelli, ghjucarii di gomma, nocculi. Fate chì u zitellu observe chì oggetti sò affucati, è quale sughjendinu, è penserà, per chì successe cusì cusì cusì. Un ghjocu simplicu hà da insignà à u vostru zitellu per classificà l'uggetti è i scopre per propietate distinte, chì significa chì u zitellu hà amparatu à scumpete i cunniscenzi nicissariu.

Chì ci sò e cose cumu u solitu? E perchè chì sò verdi? Forsi, sò questi quistioni, unu di i primi, chì saranu dumandatu da un pocu "perchè". Pruvemu à risponde!

Ice treats

In u invernu, u vostru babbu hà presumitatu cù interessu à a neve è u ghjacciu. Forsi qualchì parechji icicles migraru da a cornice di a strada, è voi è u zitellu hà vistu ch'elli funnu. À l'estiu, a "abilità" di l'acqua per addivà in ghiacciu nantu à a rinfriazione pò esse usata per fà "joguine" comestible o ghiaccio di forma insolitica in forma di una favurita di i vostri migghii da un caratteru di caratteristica o un bonu animali forestali. Da a plastisina, fate un bìtulu di 2-3 cm di grossa. A so area hè simpatica da a dimensione di e figuri chì pensa à usu. Pigliate i chjucchi di plastica - suldati o animali, pressu à plastilina - vi cuntene una forma grandi. A superficia interna di u moltu hè densamente cuparta cun foil è fate d'assicurà in i tocu cù un zuccaru spruvutu cù pasta (invece di u zucchero pudete aduprà una mistura per aduprà ghiacciata o acqua). Se vulete fà ice cream à un bastone, frenu un bastone in a forma. Prupite cù a forma in u freezer. In a matina riceverete figurine comestible da u fruttu di ghiaccio.

A chimica hè una scienza cumplessa, ma ancu cun un accordu raghje chì pò esse un terrenu fertili per a satisfacità di a curiusità di u to figliolu.

Induva nè mancu stu fèciu?

Questu hè unu di l'esperimenti chimichi più visibuli è seguri. Prima, dimustrà u zitellu chì u fogghiu biancu, intruduce cù iodu, immediatamenti torna urdu-violet. Allora offre à u zitellu una fetta di pane biancu, patate crudu è un biancu ovu biancu. Chì u to babbu cun un simple, ma u reagentu veru discendrà in quella peppa hè stata cuntenuta, è in u quale ùn hè micca.