Biografía di l'attrice Kirsten Dunst

U 30 d'aprile di 1982, i residenti di Point Pleasant, situati in New Jersey, vivi a so vive ordinali è ùn sospettà chì in quellu ghjornu u futuru strumentu di Hollywood Kirsten Carolyn Dunst nascit à a famiglia di Claus Dunst è l'artist Inez Dunst.

Mamma figghia bedda, charming, hà sunnutu chì a so bella figghia sarà mudedda. U patri, a difesa di a so mamma, ùn hà micca dettu di sti esperessi annantu à a so figliola è hà pigliatu l'idee di a so moglia. Ma Inez insistia. Per quessa, a futura bellezza di bellezza hè principiatu à intervene in altre 3 anni, è da l'età di 4 data di Kisten hà digià apparse in l'agenzia Elite è Ford. I primi passi in a carriera di televisione accuminciò cù a publicità di i panni, è dopu campà in successu, Kisten hà participatu in diverse commerciale. Quandu Kisten Dunst era 6 anni, era offrule un rolu in l'episodi in a parodie di "Saturday Night Live". Inoltre, a zitella hè stata diligentemente impegnante in a scola Ranney School, chì hè stata a cità di Tinton Falls.

Quandu i parenti si divorciaru, è Ines, inspiratu da a scena di i so figlioli è l'estremu di a pelle "Historii di novu à New York", dirigit da Woody Allen, cosechjate e cose, fete Kisten è u so fratellu minori Christian, è andò à Los Angeles per aiutà à a so figliola cunquistà u mondu. In u centru di a nostra ora di conversazione hè a biografia di l'attrice Kisten Dunst.

Kisten hà tutte e ghjustificate l'expectativa di a mo mamma, perchè ella hà stata premiata in numerosi roli in u filmu è TV shows. In a film "U Bust of Vanity", Kirsten hà ghjucatu à u rolu di Campbell McCoy, a figliola di un correttu. U rolu, sicuru, hà riesciutu, ma a film, direttu da Brian De Palma, sfurtunatamenti hè cunsideratu una bomba sfocalizzata in a storia (hè fundata nantu à l'opara di Tom Wolfe). Hè bellu chì sti eventi ùn anu micca a la carrera di u ghjovanu Kirsten, è hà continuatu a so vita cù u listessu entusiasmu.

U so travagliu in a cummedia "Nervi nantu à u limitu", "Amore", "Sisteri", "Star Trek: The Next Generation" è "The Darkness at Dawn", in a film "Greed" ùn passà in bigtoni.

È, finarmenti, in 1994, Kirsten Dunst addivintò veramente famoso. Eppuru l'età di quasi nuvella, hà hà svutatu in ghjilosu di tutti l'amatori di Brad Pitt è Tom Cruise hà acquistatu famiglia incridibile dopu à u rolu in a fantàstica film "Entrevista à u Vampire", induve a ghjovestra attrestra stella cù questi famosi, chì in quellu tempu hà avutu l'statu di sex symbol di Hollywood . À 11, ùn hà micca pensatu di stu successu, ma doppu l'estremu u mondu sanu hà parlatu d'ella. L'Académia di Scienze Fiction, Fantasy and Horror Films presenta u ghjovanu Kirsten cun u Saturnu di u rolu di a Claudie nella, è in parte hè statu nominata per u Golden Globe è hè stata premiata a MTV Movie Awards. La rivista di i ghjente pigliò u so nome in u listinu di "U populu più bellu di u 1995". Da questu tempu, e fotografici è articuli nantu à Kirsten Dunst sò in tutti i repertorii cù una periodicity enviable. L'avianu nutatu, parlà nantu à ella, è pareva chì puderete sianu cuntente di sti lucali di successu.

Ma Kirsten hà riisciutu cù u travagliu è l'studiu. Eccu una biografia di Kisten. E a so mamma averiunatu, vedi u successu di a filla è crede ancu più in u so extraordinariu talentu, permette chì Kirsten accetta offerte è cuntinueghja sparativi in ​​films numeriò da igualment - u melodrama "Little Women", a cinta "Jumanji", basatu nantu à u libru di Chris Van Allsburg, famoso Serie di TV "First Aid", induve l'attrìccia tocca à George Clooney. Inoltre, a zitella conducta in successione di i cartoni di u cartulare in u Fox studio. In u filmu animatu "Anastasia" u caratteru principale in a so zitelle cunduceranu cù a voce di Kirsten Dunst.

U travagliu di u travagliu fervidu accetta à i ghjovani Kirsten per intervene in numerosi tiatimi, è in u 1999 u munnu presenta filmi cù a so participazione: "Killing beauties", "Aritmetica di u Diavulu", "Nuvole di u presidente", "Virgin Suicide", in quale ghjucò u maiore di sureddi di Lux.

Dopu dopu à graduate di una scola privata, l'attrìzia cuminciò à pensà veramente u so destinazione futura. Mamma hà sculputatu Kirsten per urganizà u so propiu affari, è inseme anu avutu a creazione di l'imprese Wooden Spoon Productions, chì era chjamatu after grandmother Kirsten, chì hà amatu di fà culluzzi di lignu. E hè abbastanti pussibuli chì l'attrìzia saria di prumessa in pruducia l'attività. Ma prestu prestu a destinazione a ghjovana nova un rolu veramente cuncepto in u filmu di u pitaggiu di u pitaggiu di u 2002, "Spiderman", basatu nantu à u famusu libru di cume. U sposu di u caratteru principale, chì hà ghjucatu à Kirsten, si innamurò à quellu chì hà vistu sta filmu.

A biografia di l'attrìzia hè assai rich in avvenimenti. Young Kirsten hè crisciutu è da una bella adulescente diventata in una donna encantadora. I so roles anu abbandunatu prima di spuntanezza è multifestazione, è cù u crescita di pupularità è e so sapete diventonu più maturu è, sicuru, interessante. In a filmografia di Kirsten, dramas è cummedie, melodrammi è film d'avventura.

Kirsten hà ancu aduprà u rolu cumplessu psicologicu di l'attrice Marion Davis in a Detective "Death in Hollywood", diretta da Petru Bogdanovich, è u rolu di sustegnu in u dramma "Eterna Sunshine of Passion", è l'istante risurrezzione di tennis in a comedia "Wimbledon" è l'affidata in u dramma romantica "Elizabethtown", è a reina in u filmu storicu "Marie Antoinette".

A faturità di l'attore è a pupulizza di Kirsten Dunst pò solu esse invied.

Nta l'ultimi anni, hà starratu in a continuazione di u filmu "Spiderman", in a pelicula "Comu perde l'amichi è di fà tutti l'odià", "Tutti i megliu".

U nostru 2011 feste felice cù a liberazione di i filmi "Melancolichi", "In a strada", "Sweet Aid", "Declette" cù Kirsten Dunst.

In u 29 anni Kirsten hè sempri dumanda da i direttori, ella, ancu s'ellu ùn hè più, hè amata da l'audienza. A lista di i so roli pò esse settimatu com'è un esemplariu à trè bellezza di Hollywood. Ma ancu di sta attrìzia riesce bè cù u modellu di u travagliu, pruvatu a so manu à realizà e canti.

Pò dassi chì prestu scopre dinù una nova facet di u talentu è uriginale conquistadore di Hollywood Kirsten Dunst, chì hà da maravigliate è piacè à tutti i so fannii.