L'effettu di e droghe annantu à u corpu di u babbu

Sapete cumu per aiutà à un zoppu di drogi di drogi? Da e grande, l'aiutu più efficae hè di creà e cundizzioni ghjusti per u sviluppu di a parsunalità di u zitellu, minimizando a probabilità ch'eddu principià aduprà droghe.

Ùn sò micca cunvenuti cun "prevenzioni", perchè l'impattu di a droga in u corpu di u zitellu hè assai forte è avete bisognu di agisce. Intimidazioni ùn hè nisun effettu. L'adulescenti ùn anu micca scantatu da e persone è di a morte di e persone chì utilizanu a droga. Questu hè u tempu - l'età di "immortalità". L'adulescenti ùn ponu micca averà a pussibilità di a so morte "per vera". A cumpagnia principali hè di aiutà u zitellu à diventà una persona indipendente, per fà una vulintà, stima di l'autoestimu è u pensamentu indipendenti. Allora u zitellu aduprà apprezzate a crescita di resistenza à a influenza d'altru. Ùn li restanu, ricanuscianu u so drittu per difenda i so propri opinioni, in casu di disaccordu cun voi - pudere forse truvà a forza per dì "no" in u mumentu propriu. Dopu tuttu, u mutivu principalu perchè i zitelli principiate à adopru i drogu hè a vulintà di seguita cù i ghjente di a so cumpagnia. L'auturità di i peeri hè summatu alta, cum'è u scantu di esse impopular in un ambiente adulescente.

Ma, cumu si aiutanu à u zitellu se ellu hà pigliatu droghe per qualchì tempu (questu, ùn hè micca un casu)? U vostru zitellu hè gravemente malatu - ùn hè micca più una quistione di dissonazione o mancanza di forza di forza. U primu a cosa di fà in stu casu hè di mette tutti i punti nantu à u "è" in a relazione cù questu. Chjamate u zitellu per una seria di cunversazione in un tempu quand'ellu hè sobria. Ùn ùn pruvate di scuprite u rapportu quandu hè sottu a influenza di una droga - hè inutile.

Assicone - fate infurmatu direttamente nantu à i vostri suspetti: "Pensu chì usa drogu". Ùn pienanu micca, ùn chianci è ùn anu chiniatu micca - ùn pò solu push it from you. Ùn ùn aspittà un reconeixement honest - addicts, cum'è l'alcoolichi, tendenu à nigà a so dipendenza.

Dime à u zitellu annantu à seguitu: "Sapemu chì avete aduprà droghe, a to vita hè a tòia è duvete u dirittu di decide di ciò chì facenu cun ellu". Amu i vostri penitenti chì site per esse dichjarazione. per voi chì site per via di drogu, è se decide di cede, sò pronti per aiutà di qualse modu. Sè vo ùn vulete cambià a situazione, fate chì quitè da u dirittu di stabilisce a manera di vive, avete a responsabilità à u vostru propiu Avemu vistu quantu danu hà fattu per sè stessu è a vostra salute aghjustò, i prublemi sò cuminciati à a scola, e cose anu spariu di a vostra casa, di soldi è di droghe sò caru, è ùn sò micca capaci di guadagnà sinceramente, perchè cuminciò a robba per i drogues, invece di esse una persona libera pudete diventà addiciti, è ùn vanu dipende micca solu di a droga, ma dinò in i criminali chì vi vendenu un velu, per tuttu ciò chì rispose à sè stessu. Sceglite di drogherici, avemu obligatu à restrizzà a vostra libertà per micca di vultà, o duvete à parte di a famiglia ".

Se u zitellu dopu à a cunversazione accunsenu a turnà à u narcolo-l'gliu per l'aiutu - l'ubbettu di a cunvirsazioni hè fatta. Ma hè questu u principiu di a strada. Ùn aghju micca vintu permessu.

Assicurativamente ineffittivi sò modi per aiepi di l'addiction di droga, cum'è e mette in un appartamentu o "deportazioni" in altre cità. I parechji di l'addicuti si ricorda di chì ùn anu micca pussibule di cambià a situazione istantane - una decisione intenzione.

In una famiglia chì un zitellu usa drogu, a cume principale per i genitori ùn hè micca diventà cum'è còlice à a malatia. Amparà u prublemu di l'altri hè un grande sbagli. Sè i parienti è amichi ùn sanu micca di a dependenza di u zitellu - ùn serà micca difficiule per ellu "pull" fora di quelli soldi per a prublema. Dìite à u zitellu annantu à l'addiction di drogu à i genitori di i so amichi - forse vi salvià qualcuni di u prublemu o aperte l'ochji per un problema esistenti. Cumu aiutà à u zitellu se usa drogu

Ùn decide u zitellu di u so prublema - in a scola, cù a polizia, dete, etc. Queste priva di l'incintriivi per palluzzà a malatia. I membri di a famiglia induve l'addictau vive, hè un gran periculu di divintà "co-addicted". I paisani cuncepnuti scelteci di e tacchi malattichi: ùn parlanu micca cù u zitellu, à a so dipendenza, teme à fà dolenu i so sentimenti, d'amparà da l'altri chì ci hè un addicte di droga in a famiglia, risolve i prublemi per ellu. Tutti i piani in a famiglia sò custruiti cù una mudificazione à u "malu" - i invitati ùn sò micca invitati, paesi di vacanza ùn sò micca compru, etc. L'altri figlioli in a famiglia devendenu "più tranquillu ch'è l'acqua è sottu à l'erba" in modu "per ùn sagnà", perchè a famiglia hà un dulore. Hè impurtante chì ricordu chì un accostu tali solu esaltà a malatia.

A cunnuttione principale chì a ripresa di l'addicuzione di u drogu hè pussibule hè u so ardente ardente di ricuperà, perchè l'influenza di a droga in u corpu di u zitellu hè distruttiva. I parechji ùn puderanu micca fà per questu per ellu. L'unicu ciò chì l'addicti di droga pò aiutà veramente aiutu à cambià u so cumpurtamentu propiu. Hè necessariu di rimbursà a responsabilità di a sullettà di u zitellu è impedisce à prutèggiallu da e negativu cunsiquenzi di l'usu di droga. Questu permetterà di evaluà oligativamente chì a dependenza à a so vita. Pirmettisce à l'addicilianu di l'addumannenti per patezzà à u fondu, po è esse una chance chì ellu vulete spende è spiegà. L'adulescente devi cuntene chì i cambiamenti in ellu si sò ancu à u livellu fisiologicu. Ralizzià questu quì è vulendu esce da u impasse, u zitellu circate un modu accessibile di ridivà di l'addiction. Hearing from the child "Vogliu venerà" ùn deve micca bisognu di persone per circà ellu una clinica più bona. Dopu piglià i primi passi - vi visitarà u narcolo in u dispensariu. Ma, siddu vi dumanda à assistisce à a cunsultazione - ùn ti ricusate micca.

Cusì, avemu discututu di cumu aiutà à u zitellu se usa drogu. Ma ùn si scurdanu di a vostra vita. Chì ci hè l'incentive per a soustasunità per avè un zitellu se i so parenti passanu tutte e so tempu in cumbattimentu per contru à a so malatia? Viaghjà in una rutina impenetrable, ùn vi cunvince micca un figliolu chì a vita sobria è bona. Mettite quantu ellu ferma.

Oghje, sò assai uni parechji gruppi di aiutu per i parenti di addicti di droga, custruiti in l'imaghjini di a sucetà di l'alcoolichi anonimati. Pigliate l'appruvisu di l'esperienza di e persone chì lotteremu cun u stessu prublema cum'è per voi.