Eye fatigue syndrome da l'informàtica

L'liparite eccessi sò dipositu in i mura di i navi di l'occhi, chì aghjunghje l'accessu di l'ossigenu è di i nutrienti. U sindromu di fatigue di l'ochji da l'informazione hè a causa di tutti i malfunzii à l'ochji.

Vision di computer

Questu hè u nome di u prublema causatu da u travagliu in l'urdinatore. E ancu se u nomu per voi hè novu, cù a natura di stu fenominu, certeu averebbe l'onore per scuntate. L'impiccazione di disordinazione parevanu prima di l'avventu di varii scrini di a nostra vita. Siccomu l'invenzione di i libri, l'ochji anu cuminciatu à migliurà un tipu qualitativu di diversione. Avanzatu, l'enfasi di vista hè stata "currente" da un sugettu à l'altru. Da un pappaghju à una margarita in u grassu, una vaddi o un animale salvaticu in u boscu più spessu, un grasshopper à i so pedi ... Changendu e distanzi furnia una adaptazione cuntinua di i musculi di l'ochji. Pagine di e libru, TV, computer anòninu di cunfigurazione constanti è cunfigurazione. U focal length of the eyeball à questi momenti (durata in l'ore) ùn si cambia micca. A carica hè monotunosa è ... eccessiva. Inoltre, invece di l'ima tridimensionale, quì ci hè solu 2G. E da a natura ci sò stati vintu binoculi. Forse dinastru, questa hè a capacità di vede simultaneamente cù dui occhi, chì furnisce una vista tridimensionale di e cose. Per cunsece una figurazione o testu, unu di u paru di strumenti ottiichi dati à noi hè abbastanza. Un altru, micca chjamatu, hè gradualmentutu fora di u travagliu. In altri palori, cumencia à vede pitanti.

Ritorna à u sindromu

In prublemi cù a visione, l'usu hè di tortu à a radiazione di l'informatica. Ma hà una alibi - una tappa protettiva in i pantani muderni. Ancu senza un PC all the same was not. U fattore fundamentale hè a natura píxel di l'imaghjina. In apparizione, una scelta homogeneia (stampa, foto o testu) cumpone veramente i punti più chjuchi. L'intensità di u culore di ognuna di elli disminuye da u centru à i canteri. Insemi formanu un mosaicu cun cuntursi sfucata, difficili per a percepzione visuale. L'ochji hanu da cambià u focu in novu è novu, aghjusta millaie volte in u ghjornu à l'imàgine nantu à u monitor. Questa "ginnastica" overstrains i musculi visuali. I pagini stampati si privanu di quella mancanza. Allora in u cunflittu di ophtalmologista è ecologista - per fà annunzià nantu à l'impresora o leghjite u pantera di l'equipaggiu, pigliate a parti di u primu. Tra l'altre accusatu:

A proximità di l'uggetti di l'observazione. Più diventà a distanza da l'ughjettu d'interessu, u più grande di a tezza di u musculu d'ochju. E, in più, per chì l'apparatu otticu tippu produci una stampa cumuni, i punti di parete deve furmari l'angulu desertu di cunvergenza. E più vicinu l'ughjettu, u più difficiule stu travagliu. Per esempiu, hè più comone per l'ochji per studià ciò chì passa in 25 cm da elli. 10 cm da u pupillu hè u limitu permissibile inferitu. È se u vostru scrizzione hè stata misuta, u musculu rispunzabili di l'accoddi (per esse, adattendu a distanzi differenti) si debilitavanu à u tempu. Deficiency d'idratazione naturali. Nurmalmentu, u cunchju protettive di l'ochju necesita lubricazione 16-20 viste per minuti. Cù una testa immersa in u monitoru, apiculevamu 6-8 volte durante u listessu periodu. Un "bagnante" raru porta à u fattu chì i nostri ochji anu da esperià un deficit d'acqua, oxigenu è nutrienti. L'arraggiera sicura a secca face l'evaporazione di l'umidità da a corse di l'ochju. Doppu a so seccenza, permette à sapè da a rindimentu, da poi da riddening, u meccanisimu protettive opera - lacrimazione abundante. Oggetti "float", sò dati, è a cundizione generale chjardu assai per esse chjappiutu. Collu cù a volta - è quelli whine. Una quantità di droga (antiallergica, antispasmodica) pò causà è intensifiche l'effettu. Allora ti ricùardi di e gocce. Sò dall'idificazione (lustru artificiali - queste sò esattamente ciò chì voi bisognu) è solu di eliminà redness. L'ultime a migliurà l'apparenza di l'occhi per l'estrette di i navi in ​​a so superficia. Ma a so furmazione ùn hè micca sempri persunalizata à riduce a sequite è l'irritazione. Moisturisce i vostri ochji cù "lacrimi artificiali" da trè à quattru volte à u ghjornu. Certi volti migliori causanu una retaculazione - rinfurzà o pruvucà i chjamati à cummattimentu. Sì una situazioni simili hà sviluppatu è avete, impedite aduprà è andate à l'oculist. E si tenete lentezza è sò furzati à pusà per l'upertu per un bellu pezzu, ùn eru troppu borgia per reemplazarà cù i vetru. A almenu in a sera, à a notte, quandu e glàndali lacrime hè u minimu attivu.

Control Office

Crea un ambiente favorevule, travagliendu in seguenti "buttuni di cuntrollu":

Illuminazione

O solar o artificiale, l'illuminazione ùn deve esse luminoso. Allora tutti innecessárii (sùffranu - micca necessariu), apaglianu i cortini, bassu i persiane. Chì a luce sia uva, piacevule à l'ochji. Hè bella si i soffitti sò stallati nantu à u pavone. Hè megliu cà u limitu. Lampi fluorescenti ^ (altri si sò chjamati lampi fluorescenti) utilizanu comu necessariu. Per l'ochji, ùn sò micca zuccaru. Quelli chì sò chini di l'spettru sò più piacevuli. Per u so impattu, sò quelli vicinu à u sole.

Glare

Per trattà cù e riflessioni nantu à i pareti bianchi brillanti è altri campi, pittura in un tonu scuru, applica un matte finish. In l'istituzioni pubblichi, puderete esse liberi di sceglie, ma in casa tù avete u dirittu di disponà è crea un internu chì cuncepisce i vostri ochji. U monitorizzatu, se ci hè una tale pussibulità, ponitila versu a finestra - vi evitari u glare chì vene da a risata di sentatu o torna à a fonte di u lume di a strada. Sceglite un dispusitivu cù u revestimentu anti-riflettante è i vetru - cù a stessa. U so travagliu hè solu per esceggià u glare. Se tenete un LCD (cristalli lichi), cunfundite micca quellu sfurtunatu: queste scrini ùn dà micca piacè, fiorente è cuntrastate megliu. Evite ancu u sedenti in fronte di u fanàticu, direttamente sottu à l'acuratezza di rinfurzà o in un prughjettu - in corta, vicinu à tuttu ciò chì creanu currenti di l'aire.

Friendly display

S'ellu ùn hè micca cusì cusì, puderia esse divintatu. Sò bè chjamati cusì chì a diagione hè di 50 cm è quì sopra. Cù un ordinariu ordinale (micca una LCD), hà bisognu di travaglià è inserisce a prutezzione di fissure riservazione cù selezziunate i paràmetri propriate. In particulare, una scola à a tarifa massima di ricaricà (almenu 85 Hz). Per l'LCD, 60 Hz hè abbastanza - u so sistema stà mantenenu a frekwenza ottima. Da u tempu à tempu avete bisognu di verificà a segurità di i paràmetri cun un ordinariu standard. Pundu à a distanza trà u píxelu nantu à u screnu (questu hè u passu di a lucazione di i punti). A più bassa, hè più visibilità. Ajuste u luminosu è u cuntrastu. Serà aiutatu da una pagina bianchina nantu à a visualizazione. Se si hè luminatu, allura u culore hè troppu saturatu - reduce l'intensità. Sì siddu pari untu e grisgiu, per contru. Ci hè u so illuminazione à u luminosu di l'ambiente, u migliore.

A combinazione di culore ottimali per leghje hè tradiziunale - testu ne negru in un fondo biancu (alternativamente, scuru in u lume). U grandu di fonte hè stallatu in l'intervalu 12-14, è l'informazione stessu hè stata cambiata à una distanza di 60-90 cm da a fàccia. In tempu, puliti la scherma di polvara e rascatura - degrade a chiarità di a imatge.

A staghjone di vacanze

Cum'è qualsiasi altri, i musculus ochji necessitanu a carica allargata è u restu. Sceglite u vostru prugramma di relaxazione. Tutte vinti minuti centanu nantu à u sughjettu à 6 metri da voi è seguite nantu à questu 20 seconde. Una volta à metu una ora, cogliate i vostri ochji per 20 sondi o più. Blink lentamente, middu di deci volte - fate tali pause in 20 minuti. Fighjate à l'ughjettu in a distanza da 10-15 seconde, fighjate à quellu chì hè vicinu - da u stessu nummiru, ochju novu in u primu. Strip deu tempi. Posa à pusà o pusendu nantu à l'ogettu in a distanza. Avà piglià un lapis, pigliate a distanza di una manu esternata è cuntemplate a so punta. Pianu lentamente à i vostri ochji, seguitu u muvimentu. Tempu per 10 sicondi in a proximità permessibile minimu, quandu u lapise hè sempre claramente visuali, ùn duverà micca, ma digià a tenza è pesuzza à l'ochji. Ritorna torna à a distanza di a manu esternata - lasciate quì durante parechji sicondi, purtate à a to fàccia. Ripetite parechji volte, è andemu dopu à l'uguale distante (sceltu à u principiu di l'esercitu). Fate stu ciculu novu. Prima, praticà cinque minuti in a mattina è in a sera. Doppu dui simani, portanu u tempu di gimnastica per l'ochji à 15 minuti.