L'impurtanza di i ghjoculi per i figlioli in furmagliu

I giochi per i zitelli sò un prucessu cumplicatu, multifunzionale è cugnitivu, è micca solu di divertimenti o divertenti passati. Grazie à i ghjucassi u zitellu sviluppeghja novi forma di rispunse è cumpurtamentu, adatta à u mondu cun ellu, è ancu sviluppeghja, aprende è crescenu. Per quessa, l'impurtanza di i ghjoculi per i figlioli in furmagliu hè assai altu, postu chì hè duranti stu piriodu chì i prublemi principali di u sviluppu di u zitellu sò stati.

Da i primi anni di a so vita, u zitellu deve esse capaci di ghjucà. Questu hè scurdatu da parechji parenti chì anu utilizatu i modi mudernu di u primu sviluppu di u zitellu. Intèndinu à insignà prima di leghje u so ziteddu, chì ùn hà micca veramente amparate à fà seguito, pensendu chì u so zitellu criscenu più chjucu è intelligente. Tuttavia, hè pruvatu chì a parolla, a memoria, l'abilità di cuncentrazione, l'attinzioni, l'observazione è di u pensamentu di sviluppà in i ghjoculi, è micca in u prucessu d'aprenu.

Dui o trè anni, quandu ùn ci era micca e tanti ghjeti cunigenti, u rollu primu in l'educazione di i zitelli hè ghjucatu da a scola, era quì chì l'insignava à leghje, scrivite, contà è u fattore principalu in u sviluppu di u zitellu sò partiti. Dopu tuttu chjaru cambiatu drammaticamente e ora, perchè un zitellu hè stata pigliata à una scola bona è prestigiosa, alcuni anu micca devenu micca esaminazioni suli. Hè datu à a moda per i ghjucatori pedagogichi è di i programmi educativi per i zitelli in i pre-ikastola. Inoltre, in l'istituzioni priugarisi, l'enfasi principale hè di a preparazione di un zitellu per u curriculum di l'scola, è i ghjoculi chì sò a basa di l'evoluzione zitellu assignanu un rolu secundariu.

I psiculoghi muderni anu preoccupatu chì a furmazione hè più forte è più penetrante di a vita di u zitellu, quarchi chì occupanu a maiò parte di u so tempu. Chjamanu a salvezza di a zitella di i zitelli è l'occasioni di ghjucà. Una ragiunata di sta tendenza hè chì ùn ci hè micca quellu chì u zitellu ghjova sempre in ghjucà, è ùn sò micca interessanti interessanti cum'è ghjucate solu. I gattivi passanu a maiò parte di u so tempu à u travagliu, se ci sò fratelli o sisterdi, elli pò ancu esse, per esempiu, à a scola, u zitellu hè stata per ellu stessu, è ancu cù ellu di migliori di ghjucate, prestu prestu l'interessu di elli. Dopu tuttu, u ghjocu hè un prucessu, micca u numaru di jucà. I ghjucadore per i zitelli ùn sò micca solu cù u ghjocu di ghjoculi, a fantasia di i zitelli ai aiuta à turnà un avionu o paese à un cavallu in volante, è un pezzu di carta in una casa.

Ci hè parechji tipi di ghjochi di ghjochi: mobile (salochki, escondite è circate, lapta, trickle), tavuletta (ghjugna, puntevi, loteria, puzziche, mosaicu, duminii, logichi è strategichi), computer (evuluzione di memoria è attenzione strategica è logica). I ghjucassi interactivi, cum'è per esempiu, "figli-mamma" sò ancu utili. Stu tipu di dramma aiuta à u zitellu à sviluppà e forme novi di u so cumpurtamentu, insignate per interagisce cù l'altri populi. Cù u prucessu di crià un ziteddu, i so ghjoculi crescenu, i ghjocu in equipa (basca, football, volleyball) vennu à rimpiazzà i partiti mudslanti, mentre chì rializà l'amarezza di scunfitti è l'aligria di vittori, a sfera emissioni emissioni di u zitellu sviluppa.

Ùn hè impurtante in i ghjoculi per i zitelli sò e règuli, in u ghjocu chì u zitellu hè spiegatu chì ci sò reguli speziale chì determinanu cumu pudete è cumu ùn pò micca ghjucà, cumu si devi è cumu ùn deve esse cumporte. Adupratu à ghjucà à e regule da a zitiddina, u zitellu pruverà à observà e norme soziale in u futuru, è sarà difficiule per un zitellu chì ùn hà micca sviluppatu un usu di l'abitudine per adattà à questu, è ùn puderà capisce micca chì per adherite à restrizioni strette.

Sicondu i peculiarità di u jocu di i zitelli, unu pò ancu ghjudicà nantu à u sviluppu psicologicu è intellettuale di u zitellu. Per esempiu, se i ghjoculi sò ricerete constantemente, sò di un caratteru rituali, è questu cuntinueghja per un bellu pezzu, hè necessariu di ricerche u cunsigliu di un psicologu. Se i ghjoculi di u zitellu sò aggressivu, questu pò esse un signu di l'alta ansietà di u zitellu, a so autoestima è à volte cun l'aiutu di l'aggressione, i zitelli pruvate d'attruta l'attenzione di l'adulti. E forsi l'agressione, questu hè chì u zitellu vede da parte di i genitori, è in u ghjocu pruduce ciò ch'ellu hà abituutu di vedende.

Sicondu l'età, u tipu è a natura di i ghjoculi per i figlioli in i preedizii sò deve esse differenti. Sò nimu:

- per i zitelli à 1,5 anni di età - un ghjocu di ghjocu. U ghjocu per i zitelli di sta età pò esse qualcunu oggettu chì hè cariu à e mani. Caminate, correre è ghjucate sò l'operazzioni basi di ghjocu.

- pè i zitelli d'1,5 a 4 anni - sensoriali-mutur. U zitellu chì tocca l'oggetti, i muvimenti, aprende di fà diversità di operazioni, ponu sensazioni tattile. Spessu, à quattru anni, u zitellu hè già ghjucatu à l'amparazione è à cullà, pò passà un swing, una bicyclette.

- pè i zitelli di 3 à 5 anni - ghjoculi cù a reincarnazione. Per questu età u zitellu sanu apprinneru a trasluzione i diversi proprietà di l'uggetti à l'altri. U zitellu pò imaginate cun ogni ughjettu, pigliò dui ghjuculi, puderia distribuzione roles à elli, per esempiu, unu sarà una mamma è u sicondu - un papa. À questa età, stu tipu di jocu hè ancu manifestatu cum'è "imitazioni", quandu i figlioli imitate è imminiscenu quelli chì u circondu. Questa volte pruduce l'ingerimentu in i genitori, ma questu prucessu hè un passu inevitabbile in u sviluppu di ogni zitellu, mentri i ghjoculi cù a reincarnazione sò sustituitu da i suciali.

- per i zitelli più antichi di 5 anni - ghjente di valori e cumpatitivi chì devenu cumposti elementi di fantasija, creatività, imaginazione, esse strutturati è organizzati.