Chì rapidità per fà una pasta di levadulamine?

A pasta di levitu hè assai versatili. Da ellu pudete cocilu, ciò chì vulete: tufone è kulebyaki, tartufu è cuscini, cheesecakes è pretzels. È questu ùn hè micca tutta a lista. A pezza hè sempre cunnisciuta com'è agnella. Duranti a fermentazioni di u ferti, i sustanzi saccharifikati in a farina si decompose in alcohol è di carbon dioxide. Duvutu à u diossidu di carbone, chì hè notevuli in a prova à a forma di burbuli, a pasta friassi.

U levitu si trattassi solu. Ma se u so levitu ùn hè micca assai frescu, hè assai faciule di respira una segunda vita in elli. Per fà questu, deve esse finamente finamente chopped e, sparghje cù un latti in caldu, aghjunghje u zuccheru. Avete bisognu di levitu per 10-15 minuti finu à chì i bombe parechji.

Ci hè parechje modi per fà una pasta di levitu. Cunsiderate e scelte in more detail.

A ricetta classica per a prova di levitu hè a seguente. Hè necessariu piglià da 30 à 50 grammi di levitu, 250 grammi di margarina, mità di litru di latti, 2 o 3 cucchi di zuccheri, 700-800 grammi di farina, 1 settina di l'oliu vegetale è u salinu à a punta di u cuteddu. Grazie à u latte, a pasta torna più viscule, friable è plastica. Pudete ancu aduprà prudutti di latti. Ùn eserianu micca cù grasse, chì u so inzucupatu pruteghja u prucessu di fermentazione di levitu. In u risultatu, a pasta hè difficiuli di furmà, è faciule d'esercià, è u gustu suffrissiunà. A farina chì deve esse da a maiò alta qualità solu. Farina, prima di aghjunghje à a pasta, duvete cernigliavvi. In a pasta di levitu, l'ova ùn sò micca aghjustati, postu chì questa mota di pasta hè dura è dura, i prudutti made da stale fast enough.

Ci hè dui modi per ameljaccià a pasta di levadura: unpaired e spongy. Un metru sicuru hè relativamente veloce è ecunumicu. L'oparia hè vecchiu. Prima hè necessariu di mischjà a farina da a mità di farina, acqua o latte, levitu. Quandu l'opara principia à fermentà attivamente, u resto di l'ingredienti è a farina restante sò aghjunti. A massima resultante serà fughjutu, ligera è suppli.

A pasta ci vole à pezzula cù a farina. E a capacità, induve a pate di levatrice si trova, si deve esse coperto è postu in un locu caldu. A pasta si deve ghjunghje perduzzu in fermentazione, perchè chì a prova ùn accumuleghja burbichi di carbon dioxide. A pasta ci sarani manghjatu dui cù un periudu di una ora è ura.

Dopu chì aghjunghje a pasta pè a seconda volta, hè bisognu à pudè mette a pasta è iniziu a metà. Spruce a superficia cù farina. Allora a pani hè ridutta. À e mani di a pasta ùn deve micca stallà, a texturizazione di a pasta devia esse finta, elàstica è elàstica. Allora, per quessa, avete bisognu à dà a prova a forma, secondu u tipu di produttu chì avete trattatu.

Se u pezzu ci hè chjusu, a pezza di a pasta hè stata ridutta in un spedimentu di 1 cm. Dopu, cugerannuddu a pasta in u pinnate, avete da trasladarià à a bacia. A pasta hè attritu cù una uguagiu ugguali, chì pò esse carne, pisci, col, patate, ova, baga, manzoni, etc. In cume hè necessariu di mette a seconda stagione. I disticti sò spaccati, è a costura hè agituata sottu. U furmellu deve esse aghjustatu da 15-20 minuti. A superficia di u cunfettu hè ridituta cù a catina. In parechji si ponu pirdintari cù forchetta. U pezzu chjusu hè furnitu in u fornu à una temperatura di 210-220 gradi.

Ùn pudete micca lascià e so furmagliati da a pasta di levatrice nantu à una panini di furata, altri chì a crosta di u fondu pò esceverà. A crosta ghiacciata di u cunfettu hè riditu cù una piccula quantitatiu d'oliu per manteneà legami è suave. Un pezzu prestu deve esse cuparti da quarchi cosa.

Ci hè tutte e ricumpommenti nantu à cumu fà fà prestu una pasta di levitu. Se u seguite u puntualmenti, puderà piacè i vostri amici cugliini fragrances e delicious.