Eterattività è dittificazione à ipidemia

Parissi chì i sti figlioli ùn perderinu micca energia. I paisani anu bisognu à guidà à pacificu. Oghje, u diagnosticu di "eterattività di a disordinità di deficit à l'assistenza" hè ufficialamenti in a carta casi ogni ghjovanu nicu chì vene per vede un psicologu.

Apriremi tutti u settore à u zientu zitellu hà sinjali d'una di l'altra variante di u disordine, u nomu generale di quale sona com'è "disordinità di l'attualità". U diagnosticu hè spessu fattu da e parolle di a mamma di l'inusual "mobilità è nervosa" di u zitellu, chì "hè impossibile di trattà cun ella, hè impussibile di calmà. "In spessu, questu hè un signu micca da a neurologia quantu à l'impietosi pedagogica di i genitori. Cumu hè correctu cumportà cun un" excessively active "o veramente sperimentale (per stat neurologicu) u zitellu? Nun avissi mai essiri mantinutu sutta a cappucciu, hà bisognu à tutti i situazione di vita di l'omosessuali, hè simpliciamente necessariu per u zitellu à almenu in a furmazione di a so abilità debbuli di cuncentrazione in cundizioni "vicinu à a lotta". À u listessu tempu, in nisun locu pò esse "all allow", riferenu à a prisenza di u sindromu. "Sì, ellu ùn pò esse site sempre!" - dici mamma in a clinica, chì u so figliu vai in u corridor è colpi un ghjucatu nantu à i muri, irritannu à l'altri è impedindo li duttori di piglià un accolta. E perchè allura hè u stessu figghiu fugliale di dui ore à l'urdinatore o di vittime cartri alla u jornu? A iperattività (ancu diagnosticata da un spécialiste) ùn hè micca una malatia, ma un statu di u sistema nervuali di un zitellu. Cunsigliate esempi. Eterattività è dittificazione à ipidemia - i temi di l'articulu.

Ci hè aspittendu in linea

Per fà situ è ​​si ferma hè sempre una prova per ogni zitellu. Sempre hannu prufilaxzione preparata di "attru di iperattività".

♦ Un gruppu di chjuche è lumi, ma relazione cù l'altri in u significatu di i ghjucassi. Per esempiu, una panca cun un gruppu di vestiti è un saccu di dormu, un transformatore, un gruppu di fossa è un pezzu di carta ...

♦ Nantu à u capu di u genitori ci sò diversi ghjoculi dispunibili à u zitellu annantu à l'età è simpaticu, in u quale pudete adupirà o sughjutu. Per esempiu: "Chì era cargado annantu à u vaporizzatore?" Quellu chì vulete, piglià, "sì" è "nimu" ùn dì ... ... è cusì.

♦ Fate un novu (per u zitellu) un libru luminoso chì pò vede è discuttu.

♦ Ci hè necessariu di cura di i ghjorni inevitabbili cumuni in anticipu. Per esempiu, pigghianu dui petrezzi o duie carru per evitari e disposti, è discute cun u zitellu i frontiere di u permissibile: "Ci serà ellu pussibule di ghjucà, ma solu in u postu indicatu da mè è in silenziu".

Avvenimenti culturali

In u teatru, i zitelli intraterenti ùn pò mancu esse ancu ancu una scena per u zitellu. Questa ùn hè micca una ragione per refuse u presentatori. In anticipazione, fatevi chì u vostru locu hè à a cima di a fila è pò esse in ogni mumentu. Forsi, per un iniziu, u zitellu hà una sola accionu - ellu riceve e so imprese. In u futuru, cum'è un zitellu criscinu, cunsultate cun ellu: "Ci hè l'oppurtunità di passà, hè interessante, cumu si ferma, vale aduprà soldi è tempu?" Ùn pigliate micca a responsabilità di u zitellu, permettenu pruvà. In carnivali è vacanze, i zitelli espansioni sò spessu overexcited, e poi saranu capricciei e anu rimbursatu l'histerezzi. L'articulu ùn deve esse impastatu di tali prucessi, ancu s'ellu hè assai prestige è luminoso. U figliolu deve sapè chì, si vole à cuntinuà, duverà "mantene in manu".

Andemu in una visita

In anticipazione, in una tranquillità tranquilla, discussione e cundizioni di a visita: "Aunt Zina ùn piace di piglià e cose da a so buttrega. Assicuratevi di dumandà "." U cane di Jack ùn pò micca esse ironatu è sprime. Se u zitellu hà ancu violatu tutte e regule, immediatamente fate cunnosce cusì infuriatu per u so cumpurtamentu, offènnenu, chì sì qualcosa incestu. Ùn ha micca avutu bisognu di observà cunfermati chjaramente i fruntieri - è questu hè u risultatu. A prussima tempu, dà à u vostru zitellu una scelta: a) ùn avete da visità: b) andate in una visita, ma seguite e reguli: c) ùn vede micca e règule è u spùtulu u vostru piacè, i genitori è i patroni di a casa. Oghje ragùbbi risposta "hyperdynamica" volte spiegà ricusà: "Ùn megliu micca fà, ma ùn puderebbite micca, fate qualcosa, è a zina di Zina torna sulking in noi".

In u duminiu

Oghje tutti o interferisce cù tuttu. Aiuta u zitellu: urganizate un ghjocu cù parechji zitelli, in chì segui i vostri regoli. Ùn viaghja micca sturitu di spieghendu è di e règule di u "alloghju finitu": "Avete da dumandà à qualcunu altre ghjocu", "Se vulete esse ghjucatu cù, segui i reguli" A situazione hè ancu fora di cuntrollu? Piglià u zitellu in u situ cù e parolle: "Questa ora ùn ci era micca una coexistence pacífica, avemu da esse da parte." Dumani intarrà da novu "finu à u travagliu cumu bisognu".

In a tenda

Diciaremu da una volta: ùn ci hè cascata ipertazione chì ghjustifica a histeria di i zitelli, quandu solu un rumellu hè intesu da u zitellu: "Ahhh! Hè solu u risultatu di i sbagli pedagogichi di i genitori. Hè megliu ùn piglià zitelli in i putenzi ipertemi, ùn sò troppi inzuccorsi in particulare, troppu punti d'distrazione, chì ci ne vogliu micca. ingressu à a tenda) tuttu hè spicciatu nigatu: "In u magazinu, puderemu cumprà parechje per tè à a mo scelta è un dulce per voi - quandu a to scelta". Se veru dichjaratu cusì, sia preparatu per cumprà un di i più grandi è di i carichi più carichi. "Avemu duverebbe cumprà un ghjucatu. Unu è micca più di cinquanta Hryvnia "Quandu u zitellu aduprate chì i vostri parole indican bis-testamentu ciò chì succederà in a realità, ùn esiste micca traccia di histerefichi". A dumandiche: "Ma questu ùn si pò micca cumprà? " Avete a essiri filosoficu - società di cunsumu, chì vulete?