Parigghi di u 1 di settembre à i genitori: in verse è in prosa, da i duttori, i pre-maistri è i primi-graders, u cortu è l'SMS

Cusì l'estiu caldu hè passatu! Oghje vene à visita è u primu ghjornu hè bellu, perchè prestu i zitelli u figlioli più chjucu vanu à l'scola. Per qualchissimi di elli questu ùn hè micca u primu annu accadulamentu, ma per quelli chì eranu sempre pre-ieddi in ayer, oghje orgogliosamente sarà orgogliu chjamatu studiente prima. Tutti i zitelli, i ghjovani è i studienti venenu à questu ghjornu significativu in i scole, i culleghji è l'istituti per acquistà una nova parte grande di u sapiente valiu! U primu ghjornu di u vaghjimu hè duie festiu, perchè oghje u beddu ghjornu oghje nantu à u so propiu, è tutti i scoli amici marcia in parenti à a so istituzione educativa favurita. Hè una festa per tutti: per i maestri è i capi di classi, per i studienti è i studienti, è, sicuru, per i so mamma è i papi chì, questu ghjornu, cum'è i so figlioli, sò in un statu di excitazione piscia è sò fieru di u so figliolu benamatu. Per felicità u novu cursu in a puisia è a prosa, i prufessori è i duttori, i figlioli in furmagliu è i primi prutezioni a prumessa ghjornu. Dà una bella felicità in u 1 di sittemmiru à i genitori, è anu da esse assai grati à voi. Una selezzione di i migliori saluti, presentate davanti à l'articulu, aiutaranu in questu.

U ghjornu di u sapè, i boni pochi di scola sò sempre toccu in l'esercitu di i prufessori è i studienti, è u discrive mischievous di u primu diploma ùn allora nimu indifferenti. Doppu a linia cerimonale, tradiziunale tutti i pupulazioni cunglite, cù i so parenti è i so maestri, passanu à l'edifici di a scola è passanu un oru classificatu quandu (lezioni mundiali), induve i primi-graders acquistanu l'uni à l'altri, è i zitelli e l'anziani amichi si ralegrendu in a longa aspettazioni è leggiu pochi boni per u so maestru è i genitori. I guardii di classi preparanu ancu paroli maravigliose per i so mamma è i papi in prosa o forma poetica, chì vulianu a salute di i so parenti, u benessimu è successu in l'educazione di i so figlioli. Cusì, cunfundini i megghiu scatulati e rimi chì ogni principianu sicuramenti cumu.

Beautiful congratulations à i genitori di i primi università l'1 di sittemmiru

In a vita di i zitelli chì anu da circà per finisce un di i so primi formi di furmazione - un kindergarten, un novu avvenimentu novu è cusì chì aspetta ghjunghjenu - cunniscenza cù a scola. U primu tempu si vanu à a prima classe è questu annu hè u ghjornu di u sapè - per elli un stage sensu speciali. Novi cunnuttomi: cù parechji, cù un mistieru di classe ... Per elli oghje u primu campanile, è a prima lezioni saldurà. Inoltre, ùn solu micca i primi prifirenti preoccupatu u 1 di sittembri, ma ancu i so parenti assistenti, chì anu compru compru tutti i subministrazioni di l'educazione necessaria per u so figliolu benamatu, è aspittà aspittendu quandu u so pupulu vi porta a prima evaluazione. Quì sottu si trova ghjustificà saluti bellu stampatu da u 1 di sittemmiru, i genitori di primu diploma - quelli chì sò primu passu à a vita sculastica. Per i genitori. Ghjurnata di sapè - Day of hopes, memories, A day of pleasant expectations, Descrizzioni assai impurtanti: Da chì i zitelli anu tempu, ùn mancate micca nunda. In l'scola per ùn fallu, Meno per riparazione imponente. Vulete a pacenzia, i valori plani di l'incarnation, l'umore di lotta è a gran furtuna!

L'ora desitgata hè ghjuntu, u to figliolu hè inscribed in the first class, Dear mom, Felicità, Vulendule pacentità è in novu pacienza. Chì a bona furtuna ùn lasciate micca, Chì si trova cù a prima classa sempre, Chì u solenni esse l'studiu di u principiu, Dunque l'iniziu di i vostri nervi sò u 1 di sittemmiru.

Avà voi à a prima classa, Cumu a prima classa di i vostri figlioli. Avete grown bè figlioli, è in a scola anu ancu esse intelligenti. Apprenu a scriviri, cuntanu, leghjite, è apprendre l'utile in le lezioni. Chì i criaturi à a scola, piace veramente, È assai omi saranu quì.

Per i genitori. Ghjurnata di sapè - Day of hopes, memories, A day of pleasant expectations, Descrizzioni assai impurtanti: Da chì i zitelli anu tempu, ùn mancate micca nunda. In l'scola per ùn fallu, Meno per riparazione imponente. Vulete a pacenzia, i valori plani di l'incarnation, l'umore di lotta è a gran furtuna!

Saluti originali da u 1 di sittemmiru à i genitori di i zitelli in furmagliu

In i tempi muderni, ci sò preparatori corsi di "zero", induve i zitelli picchi di età in furmagliu sò studienti apposta pè u prugramma di a scola primaria, perchè i figlioli di 5-6 anni ùn sò familiarizati di a festa l'1 di sittemmiru, è i so parenti pudaranu puru parolle parolli è versi festivi. Avemu sceltu u megliu parenti à i genitori di i zitelli priugarisi. Sceglite alcuni versu chì ti piace è leghje u core à i so mamma è i moradi di i più novi studienti. U vostru figliolu vene à a so classe, Cumu hè un novu mondu è novi amichi, è di sicuru, ellu vi scurdate, perchè l'impegnu di cunuscenza hè stata postu in vain! È in questa festa, felicità tutti! È i figlioli di quelli chì aspetta à a cunniscenza, E i so parenti, perchè per fà sparte in u successu di i so figlioli! U zitelli deve esse orgogliosi!

Per i genitori. Ghjurnata di sapè - Day of hopes, memories, A day of pleasant expectations, Descrizzioni assai impurtanti: Da chì i zitelli anu tempu, ùn mancate micca nunda. In l'scola per ùn fallu, Meno per riparazione imponente. Vulete a pacenzia, i valori plani di l'incarnation, l'umore di lotta è a gran furtuna!

I paisani cù u ghjornu di cunfienziemu ci parmettuleghja, hè culpitu di cura di voi - tuttu ciò chì, cù i zitelli, sta parte di vacanze diventendu, vi cun elli solu per un longu tempu. È u pride di i zitelli pacenzia, è a satisfaczione - duplicate! Vulemu a pacienza per una bona cosa, Semu a pezzi di celo in un messu di furmazione, Dunque a casa sia sempre pienu di carru rizzu È chì a gioia ùn mancanu cun u nostru travagliu, Vulendu a vostra successu fugliale, Fate questi da a scola!

In u ventu di u vaghjimu di u settembre, sinceramente, vi felicità, avè u figliolu in a casa di a scola, a paci indiscreta, desiderta saviezza! U scu cursu passà rapidamenti, Still, senza avè avutu a voglia di ritornu, A chjama farfalla cantà, Paghjella di primavera si svegliate!

Parigghi ufficiale à i genitori da u September 1 da i prufessori

Cchi spessu ci sò parechje cunflitti trà e parenti è maestri, è hè assai impurtante per elli à sente l'opinioni di l'altru è di participà à a criazione di i zitelli, formate in elli a qualità megliu chì l'aiutà à evoluzione è cun happi in u futur. Fighjemu à a vostra attenzione a selezione ufficiale selettivu da u 1 di sittemmu à e mamma è di u pezzu di i pupulari da u maestru, grazzi à quale u maestru è u genitori avè facilmente attendu à u cumprendendu mutuale è risolvi di cuntenuti. Beni amici parenti di i studienti! A l'scola, dicenu, chì ognunu prestu? Oghje hè u ghjornu di u sapè, è da novu avete bisognu di risuscitarè i vostri figlioli. U uniformi di scole, bouquets, portafoli - È vola per una settimana di a settimana. I zitelli iri a l'scola, Iddi lettanu libri smart. Serà? Iè! Ùn ci dumandate micca, All control and force. Una maiurezza di salute è pacienza, Chì l'studiu sia senza tortura!

Per i genitori. Ghjurnata di sapè - Day of hopes, memories, A day of pleasant expectations, Descrizzioni assai impurtanti: Da chì i zitelli anu tempu, ùn mancate micca nunda. In l'scola per ùn fallu, Meno per riparazione imponente. Vulete a pacenzia, i valori plani di l'incarnation, l'umore di lotta è a gran furtuna!

Sapete, papà è mamma, chì ghjocanu un prugramma programmatu. I figlioli ùn vogliu micca di studià oghje, Sò guarenu u telefunu è l'informatica. Hè u tempu di dimustrà per l'esempiu persunale chì u cunnuscenze vale a pena di ricerca in libri. Ciò chì ùn hè micca avellu, ùn hè micca difficiule di sapè, sì pruvate è ùn sia micca pariu. Chì a cunniscenza hè a ricchezza sempre, chì hè apprezzatu da a vostra famiglia.

Per i genitori. Ghjurnata di sapè - A festa hè sensu induve impurtante, Dopu à tutte e cumpetenze è diligenza Tutti i zitelli precisa. Mamma-dadu, cù un pocu perspettiva duvete avè imparizatu, Ùn hè micca cusì faciule postu, è hà da travaglià dura. Ci difiscenu diverse difetti, Dificulta, preoccupiesi, Ma vi puderete ricuperà! Vi felicitàle u ghjornu di u sapè!

Parolle è felicità graziosa in a forma di SMS da u 1 di settembre à i genitori

Ùn ci hè nimu manera di scuntate cù famiglie è amici, chì i figlioli di scriveranu oghji in a scola? Ùn importa micca! Mandate spedite SMS corto, o ancu megliu scrivenu di felicità graziosu in u "lichku" da u 1 di sittemmiru in i redes sociali "Odnoklassniki" o "VKontakte" - tali parolle chiuve è umoristichi sinceramente suscitarà l'ànima di i paisani di i pupi novi di stufa nantu à stu beddu ghjornu bonu. I paisani, avemu a pacienza, Dopu tuttu, crianza hè travagliu! Parenti à u ghjornu di a cunniscenza! Una volta, i vostri figlioli andarè à a scola.

I paisani, cù u ghjornu di u sapè! Patience, chì ùn devi micca. Famiglia di i figlioli diventenu una nova classa! In a famiglia, regnate bona!

Oghje in a scola u to figliolu hè caminatu pianu, È l'acellu di a cançon sò tutti canta, l'anima hè preoccupatu, Allelu, l'scola hè un novu mondu è novi amichi, è di sposta distrughja, è di manera chì hè impositu. Ma ùn anu micca averà, u zitellu chì deve bisogna aiutu, cunti, scrivite, è dinò di difficultà per esse risolviu, è u to figliolu sarà forte in tuttu, in ogni locu, sempre, è u cunnuscenza serà rimbursatu per un annu è in età!

In questu ghjornu, caru parenti, quandu u so figliolu hà imbarcatu nantu à una difficultà però interessante via di cunuscenza, Diu stessu hà urdinatu di ricurdà i più impurtanti: about the wisdom in life. Dopu tuttu, cumu dicenu, esse più bassu di ellu stessu ùn hè nunda, ma ignoranza, è esse ghjustu à nimu ùn hè nunda solu saviezza. Allora vogliu vulete desiderà u vostru figliolu, i mio amici, chì ellu mai cunduce davanti à ellu stessu è chì in a so vita sempre hè sempre un locu di sapienti è saviezza chì aiutanu à trattà di i prublemi di u ghjornu.

Tuttendu parenti à i genitori da u sittembri 1 in prosa è versu

Chì àutru puderete dì à i vostri parenti nantu à u sapè di ghjornu? ¡Ojalá, por encima de todo, saúde, paciencia e bo humor! À i so figlioli amati traghjenu casa solu boni marcati è purtatori di i campi esogheri. Per assicurà chì e so studienti sò comfortabile in a scola è caminate ogni ghjornu, cumu si in una festa. I saluti megliu da l'1 di settembre in verse è in prosa truverete quì. Sceglite qualcosa parolle di felicità in prosa è verse è leghje sicurezza à quelli chì i zitelli ognunu attraversanu u minimu di a scola è fassi in u mondu di gran sapè. I amici parenti, avemu felicitule u ghjornu di u sapè. Let this holiday inspire us all à l'impegni à i scopi setturi è u successu cumuni. Vulendu chì i zitelli eranu un veru orgogliu, chì ogni ghjornu scopre a so capacità individuali è i talenti, è sempre avete aiutu è aiutau in tuttu. Chì quellu anni scola annunziate tutti i boni emozii bè, grandi successi, boni amici è gioia. Patience à voi, caru parenti, bona salute, benessere è relazione maravigliosa cù i zitelli.

I amici parenti, avemu felicitule per u vostru sapè. Vulendu chì vulete assai patience è intelligenza. Chì i figlioli ti piaciarete ogni ghjornu cù i so successi novi è i rializazioni. Chì a via di a cunniscenza di i nostri zitelli sianu fàciule è simplice, sia interessanti è aghjunghje novi scupi. Bona furtuna è grande successu in u novu studiu academicu.

Parenti à i genitori cù u sapè. Chì i vostri figlioli sò sempre una causa di orgogliu, quandu anu cunfusu cù u so cumpurtamentu, i so valutazioni. Chì avete da vene à a diritturi è blush l'assemblea di u populu. Celebreghji!

U ghjornu di u sapè, i paisani resu rispettu ùn vulete desiderà assai salut immurali, a pace è a prosperità. Chì u tempu duru sempre solu a suluzione curretta di u prublemu, e fate chì i zitelli portanu piacè è un sorrisu, sia a vita sia chjesa di felicità, fortuna è un bon animo.

U primu ghjornu di settembre cun una festa, un ghjornu di cunniscenza Da u cori, i genitori ti salùddu. Capace d'annu Quandu meetu cù i zitelli, cù pacienza è forza Per un annu, pruviste. Vulendu i vostri nervi chì sò forti, E qualchi qualcosa Forse purtatu. Vulendu chì u ghjornu di a cunniscenza cuminciò una nova apertura, È un annu sanu bè successu, Allura chì ci era studiu.

Doppu darrì di e vacanze è l'estiu E a chjamata à u scuole chjamà i ghjente. U tempu di studià i sughjetti in scola - U sapè infurmativu per elli ùn fate micca dolore. Chì ci vulete, parenti parenti? Hè un ora difficult for you now. Senza pacienza, ùn perde micca a vostra vigilanza. Ricurdà chì i zitelli piglià un esempiu di voi.

Per voi, oghje, u sonu - cumplimenti, per i zitelli, felice - applause! Aghju da l'anni di scola, hè felice, È i vede di i zitelli, nantu à a vita, ùn sia micca squadra! Patience à voi in a vita, a bona furtuna è a felicità, sempre a partenza piacenu passà u mumentu u tempu, Sì i zitelli, avete: apprezzate, amore, dispendisce, Calentate l'anima di u zitellu beni!

U ghjornu di u cunuscitatu hè una festa smuvia micca solu per i studienti, ma dinò per i so parenti: moms and dads, missiapiche. U ghjornu hè particularmente impurtante per i primi-graders è i primi-graders, chì per a prima volta inserenu un novu mondu "adulti" pedagogicu dopu un kindergarten. Hè impurtante per tutti l'altri studienti è i so fruttivi parenti amori chì anu preparatu i so figlioli in u 1 di sittemmiru è chì sò esperati à l'annu dopu, durante u quale u zitellu hà da avè assorbutu novi cunniscenzi, travagliu è ricivete l'evaluazioni appropiati à a so diligenza. Bella parenti di i parenti da u 1 di sittemmiru hè una grande manera di facenu parolle, perchè ogni mamma o u babbu sarà assai felice è felice chì i figlioli ti volenu tutte a vita. Felice, ghjornu di Pasqua