U rolu di a bellezza di u mondu in a vita di una donna

In a vita di ogni donna, ci sò parechje quandu tuttu pare chì hè grisu è avvoltave per qualchi ragione. U travagliu hè abbrustulitu, i sentimenti sò assai abbattuti, è si cumincià à dubbitu si senti à tuttu.

A diprissioni copre cù una testa, è saria dispunibule per esse spariminà da tuttu u mondu. U prublema hè chì ùn ci hè nunda. Perchè à u travagliu tuttu faci pianu, in casa sempre disputa. Un omu chì hè vicinu à a so punta si sprimi in cerca di una risposta, ciò chì hè necessariu. Ma à tutte e persone persevere è creatu chì ùn sia ... nimu.

U prublema di a bella meza di l'umanità hè precisamente ch'ella hè bella, per quessa deve esse ricarcata cum'è bella quellu. A crisa di bellezza vene prima o dopu in a vita di ogni donna o nora. U fattu hè chì quand'omu ùn anu micca casatu, andemu cun amici per esibizzioni, musei è galerie, etc. Ma si una donna sposa, una lista urgente di casi susciti immediatamente, perchè a bella ùn hè micca visibile. Iè, è à l'omi ùn spessu micca di truvà cunnosci di bellezza. Hanu megliu aduprà u dirittu è andendu in a risturante, o cumpranu pienu novi per u carru, "hè bella ancu," filosofanu. Ma, in questu rispettu, l'omi sò sbagliati, s'elli si firmavanu di alimentà u so fiore, a donna, l'acqua è l'abbinimenti, prestu prontu.

Se u vostru omu ùn hè micca pertendu à a categuria di rapprisentanti di u sessu più forti chì ùn anu averse à andà in a galleria o à l'esposizione di ritratti, pudete dettene più u pensamentu di u rolu di a bellezza di u mondu circundante in a vita di ogni donna. Allora, fate un pianu, chì si ponu visità è in generale ciò chì facite per fusione cù a bella.

1. Hè necessariu visità musei, realizazione è esibizioni. Ùn ùn hè micca dipurtata da esse muderatu, mudernu o pupulari, avete a cuncintra nantu à e bènevuli internu, micca in una voce cumica. Pudete andà à u museu di l'immeuble lucale, senza micca cuddà per ellu cù tutte sanu, inspecciona l'oggetti più interessanti è in casa puderebbe infurmazioni supplementari. A vostra curiosità trasassoverà a vostra ricordu è diventà u mutore di a superazione.

2. Hè assai impurtante per leghje classichi. A cosa principal hè di scunfighja stereoti, chì hè aburrili è interessante. Dopu tuttu, ci anu infondatu in noi à a scola, perchè era statu obligatu di leghje, è tuttu ciò chì hè furzatu da fà per forza hè cunsideratu interessanti. E in generale l'opinione hè erronia chì u classicu hè di quelle materia è altre sensi. Questa littiratura hè nantu à sentimenti, relazione di e persone, di e spirienzi è stereoti in parechji epochi.

3. Ùn avemu bisognu di pensà chì tutte e bellissima hè oculta in galerie è musei, è dinò a qualità di bellezza pò esse traccia in paisaghji urbani.

Unu tempu un artistu, videndu una vanda donna chì stava rimettendu in una bande, hà frije cun admirazione. Perchè quandu s'hè girannatu versu ellu, in i so mani eranu noti, vecchi è brusgiate, chì qualchissia hà pigliatu. Sta situazione hà causatu un shock emocionale straordinariu, perchè l'estereotipi nantu à e persone di sta categuria sò stati sviluppati, ma l'azzioni spettaculi sò ingannuli. Fate qualcà ricostruà a vostra vita. Per quessa, ùn avete micca pensatu stereotipatu è cercate a bellezza solu in locu particulari designatu.

4. Caminate per a cità nativu, organizate una spezia di balise, per quessa, ricordu ciò chì è duv'è vo visti bellissima. Pò esse un monumentu, è forsi un quadru ordinariu, tutta di u putere di a vostra imaginazione. Una grandezza è rispettu per voi chì sapete quantu valori architettoniali stòrici sò in a vostra cità. E se ùn avete micca sapè, andate per un tour da a cità nativu. Soni, sicuru, assurdu, ma vi sarete stupiti à u nùmeru di storii, misteri chì ocultanu e pareti di a cità. E più impurtante, puderete amparà i vostri cunniscenze si i visitori di altre città vinienu à voi, maravigliate micca cù l'bagaglii di u so sapienti.

5. Ritorna a casa, ùn avete bisognu di sceglie una strada, nantu à a strada chì sapete à ogni passeraghju è di tutti i guianti nantu à a strada, sceglite qualcosa nova è più complexa.

6. À a strada di casa, ùn vede micca solu in belli paisaghji è valori architettoniali, u peer à i persone. Pigliate per a regula ùn chjamà a ghjente bè, per ùn circà micca difetti, perchè ùn sò micca ideali è tutti sò difetti. In ogni persona ùn ci hè una cosa special, extraordinàvule bello. Pruvate di truvà queste è admira a biddizza di l'ochji di una persona apparentemente non assai attrattiva.

7. Ùn a scurdà, u più bellu, questu hè chì a natura hà creatu. Paga è attentu à i cambiamenti in u celu di a chjesa ... Ricurdate chì in a zitiddina pudete spuntà cù e bassa pudeti è vi piace assai piacè. Ricurdà stu status serene, avete prestu in a so aprile a manera di restaurà, u ritornu da a zitella.

È se tutti sti punti ùn sò micca inspirati o persuaditi di respira in unison cù a bellezza di u mondu circundante, ci vole à cunvince e donne di pessimisimu sottu.

U cultu di bellezza è a so deficientia

Sfortunatamente, u rolu di a bellezza di u mondu circundante in a vita di una donna hà acquistatu un significatu à pocu sensu chì avà. Per via di percepzione erronee, u cultu di a bellezza triunfò in a soziunità. I visiti di u ghjiru à i giuenti è i salone di bellezza hè a norma per i femini muderni. Eccu avemu circundatu di e boni e boni, chì, in u stessu tempu, è u restu di a pupulazione di u mondu speriennu a mancanza di sminibuli emutibbili, un decadente di a bellezza spirituale. Dopu tuttu, sè vo site una scelta in fronte di una donna, andà in una galleria o vai shopping, ùn hà esitatu à sceglie l'ultima.

Ci hè chì, sicuru, una seconda opzione, chì suggerisce chì e donne ùn ùn dedicate u tempu à a bellezza, perchè ùn anu micca tempu è dirittamenti à a camicia in musei è esibizioni. Ma, sfurtunatamenti, ancu questu fattellu ùn justificà micca qualcosa, perchè nisun prublemi di lettura di letteratura scritta o camminendu in a sera. Ricurdativi almenu u poetessu chì, mentri vivenu in i paesi, hà trovu un pocu di tempu per a creatività, ùn avianu micca leggiu, u crescenu, perchè oghje eranu vicinu di bellezza.

In l'arti cuntempuraniu, però, a nozione di bellezza hè difusa, ma ùn deve esse micca escluditu u fattu chì oghje ùn hè micca creatu. Create! E ùn l'accetta micca in a maiò parte di i casi bisogni per u pensamentu stereotiote, ma se ti piace ciò chì l'artisti muderni pittura è scrive poeti, ùn si sìanu timori. Solu significa chì avete a vostra pusizione di vita.