Lu postu di a donna in a famiglia

L'istitutu di famiglia, generalmente si prisenta in i so furmizi tutti i viaghjetti è micca pocu. A vita famigliali hè diventata una parte integra di noi, da a prima zitella à a nostra vechja.

Dopu tuttu, in regula, a maiò parte di noi prima crescenu in una famiglia creata da i genitori, cose u so propiu, è prestu prestu a parti di e famìglie di i so figlioli. Una lotta hè scritta nantu à cumu fà cumercimentà relazioni di famiglia è stabilisce un clima emutivu. Hè un piacè chì i sti studii di i psicologi dilicati sò raramenti implementati, in a maiò parte di i casi sò ghjinirenziati. Di sicuru, i stessi psikologi prufessiunali ponu aiutà à stabilisce a vita è creanu una atmosfera di cumprendenza mutuale, ma solu in i so classi è furmazioni, dopu avè acquistanu u vostru, è capisce ciò chì necessite in u primu locu. Ma, sfurtunatamenti, i nostri populi ùn sò micca utilizati à a prublema psicologica, è spessu cunzidienu applicate à l'aiutu à un spéciale equal à una malatia mentale. Probabilmente, per quessa, i psiculoghi sò spessu chjamati "brainstorms".

Ma quarchi cosa hè faciule facilitatu i pinsamenti per andà à i chjassu in u cannelu necessariu ùn hè micca abbastanza, perchè u prublema di a famiglia hè assai più profonda da questa paria à prima glance. I spiciarmenti spessu i prublemi risultati quandu i cômagi accumincianu a distribuzione rispunsabilità, è per stabilisce u locu di l'omu è u locu di a donna in a famiglia.

Stereotypes.

A nostra a nostra vita hè un gran estereotipu, nantu à quale si trovani in u prucessu di decisione nantu à l'attualiità di atti è misdemeanors, è in generale l'estereotipatu di u pensamentu hè caracteristicu di a maiò parte di u populu di u mondu. Eppo, hè cusì accadutu per i seculi chì simu avemu a crescenu nantu à l'opinioni di l'altri, in cunsiderà i so brami è oghje. È ùn ci hè nunda chì pudete fà nantu à questu, u fattu chì vive in una sucità cù un rolu grande. Dopu tuttu, ci sò parechje persone chì simpricamente ùn ci piace micca l'opara pubblicita, creanu a so propria liggi e reguli è vive da elli. Ma avà sò perciuti da u publicu cum'è ghjatevelli. Ùn pudete micca esse à u stessu tempu cun a ghjente è contru à a ghjente. Hè obligatu per elettu.

U stereotipu di penseru hè speciali espressi in relazioni di famigghia, o megliu a so custruzzioni. A prucedura per a gestione a vita di u ghjornu, determinendu i diritti è i cumerci di i cô còmiti, u locu di una donna di a famiglia cambia a un ritmu assai bellu, chì a volte, ùn pò micca chjamà.

Spicciamenti hà cuncrita à a divisiona di responsabilità trà i mariti. Cusì, spessu si ponu vede a seguente: una donna - vita, un omu - un sustenevule per questa a vita. Ancu s'ellu avete a valutazione di i travaglii di a so monotunìa hè a mancanza di cumunicazione è quarchidiu micca pocu mancinu, sta distribuzione hè diversu è voi chjamà inugee. À u listessu tempu, se u locu di e donne in a famiglia hè limitata solu à i so cumpagnie, i curdi di u maritu ùn hè micca abbastanza, una donna muderna accunsente à a tali option.

Di solitu i femine tendenu à pusà in u locu di l'assistenti in a casa. Dopu tuttu, perchè a so mamma, avè, forsi altri parenti. In a ziteddi avemu avutu perchè questu una manifestazione propria di cura è amori di a mo mamma, ma cun l'età pudemu avè capitu chì pò esse sianu diversi.

A donna hè una attrice.

U rolu di e donne in a famiglia, hà parechje variazioni, chì ella cumporta bè. A realizazione realisticu di qualchi scena di vita si n'era invechji ancu i attrici più talentu. Ma per tuttu ciò chì a donna faciale, hà fattu cù ànima è cù un core pienu. Senza senza aspettazione di qualsiasi beneficiu per elli, per suprattuttu, s'ellu si tratta solu a so famiglia.

Per quessa, se riuniscenu tutte e manipulazioni femminili famigliali, pudete aghjunghje à roles specifiche. Cusì per esempiu, iniziu una donna hà com'è una donna, affittuate è affettuosamente. Assumitu ancu l'oblughi di i roli di a pruprietariu in casa. Per fà una vita, pigliate chì tutti questi in a casa era tuttu necessariu, piglià tutte e necessità è distribuì u budget di a famiglia chì sia ghjusta, solu appartene à a donna. Ùn vi scurdate micca di e so bisognu di u so maritu in amore è affettu, perchè chì a notte una donna diventa un ardent male.

Duranti u tempu, cumencia u rolu di a donna cù u rolu di a mamma. Eppuru chì i pinseri è i prublemi sò ripprisentati, u solitu tantu di prublemi à una donna hè sola una gioia. Cù l'avventu di u zitellu è l'intruduzioni di a donna in u rolu di a mamma, ella, in addition a restu di una mòglia, mistress è mistress, pruva ancu in u rolu d'educatore. Dopu tuttu, anchi si i zitelli sò traghetti di i dui genitori, a mamma hè sempre d'una manera più vicinu à u zitellu, è u papa diventa u ughjettu di l'ubbidenza incontestabile. Ma solu per crià i zitelli ùn hè micca abbastanza, anu ancu esse studiatu, sviluppanu in elli a vuluntà di sapè. Di solitu da i primi anni di a nostra vita, u zitellu hè sicuru chì a mo mamma sapi tuttu. Per quessa, pudemu assicurà chì una donna hà ancu u rolu d'un maestru. E cumpatendu ancu tutti l'oblite prevale, a donna rinviò ancu esse cunsigliu, un psicologu di casa, un medico, un insignista è più tardi una avè.

Se vi vede à tuttu quì di l'esternu, pare chì una cumminazione ùn hè micca impositu. Invece, vintendu una donna ordinariu, capisciamu chì un miraculu still exists.

Una donna hà da sapene u so locu.

Malgradu a so multifunziunalità in a vita di famiglia, e donne ùn raramenti sò sottovalutizzati. È un omu vi cunzidira stessu un esse e sopra à una donna. Da quì a definizione chì un omu hè sempre bellu, chì a donna ùn deve interferisce quandu l'omi dici, è chì u postu di a donna in cucina. Ancu se pensate chì omi faria senza fà?

Allora dunni la donna hè veramente? Se si seguite paràbuli riliggiusi, u locu di una donna ùn hè micca davanti à l'omu - chì ùn avete micca piglià tutte e prublemi nantu à ella, micca sottu à l'omu - chì ùn sia micca umilatu, u postu di a donna vicinu à l'omu, da u so core - chì sempre senti a prutezzione di a so manu forte , è amuri chì vene da u core. E cun queste parole hè difficiule di disaccordiu.

Cusì, e donne chjamatu i vostri posti riprisittimi à pusà à u vostru maritu amatu, è ùn dà micca offense. Dopu tuttu, quale, se micca micca, meriteghja solu u megliu?