Depresione è modi di trattà a malatia

Qualchese chì ùn cunnosci micca u statu di depressione, pò dì: "Sì hè solu una simulazione: un omu si distribuzia o solu un debilitariu". Dopu tuttu, vi risorse in custioni cun quistione: "Ùn avete micca bè? Ùn puderà micca? È ancu più intensu sensu di culpabiltà per u fattu chì ogni matina cù difficultte forza vi fanno di fighjà di u lettu è vai in un locu, fate qualcosa.

Ma a forza hè diventata, è a vita ùn pare micca mancanza. Turnate in una macchina chì hà realizatu i cumandamenti di a mente, è perde una cosa assai impurtante: ciò chì hà fatta vita. Ma cum'è qualchì altra malatie, dipressione è modi di trattà a malatia sò.

Chì ci hè micca mancanti di depressione? Certu, gioia! Avete cessatu di alegà chì u soli s'arrivela, chiuvana o nera, chì respira è, in fine, solu viaghjà. È quandu si depresi, ùn avete micca ubligatoriu assai: quandu site solu, ùn pudete micca rastreu da a càslu di u vostru mondu, chì hè diventatu u mortu. È ùn avete micca bè fede: in sè stessu, in l'avvene, in a vita è a ghjente. Ùn avete micca avèndulu quandu u pèrdeu tuttu. Solu à qualchissia puntate, e forze di sfortete sbulicatu u corpu, u munnu perdiu u so appellu.

Ci hè un modu da stu statu di depressione? Sicura chì ci hè. Prima di tuttu, avete bisognu di fà i sulità di depressione è di truvà modi per trattà a malatia. Fighjula com'è un amicu chì vi pò aiutà à ochjianu i vostri ochji à qualcosa chì ùn hà micca avutu prima, ma quellu chì deve esce da esse impurtante da a vita. Dopu avè intesu a diprissioni è i modi di trattà a malatia, ùn averà micca solu di ridivà, ma ancu diventerà una persona prudente è veramente forte.


Joy

A gioia hè a più altu gradu di satisfaczione duranti a depressione. Questu sensu hè in tuttu in tutti l'èvuli viventi: vede cumu si frutti di i nostri animali è animali salvatichi. Sembra chì ancu i pianti sò quandu si tira i zucculi è branchi à u sole. Tutti i so essenzius sò surviglii precisamente per u principiu di satisfacer i so bbiassia vitale è diventendu. Piacè sirviziu u corpu com'è una orientazione per u fattu chì fate u più effikace è in a direzione ghjusta. Questa hè a reazione basta di corpu chì vi permette di surviglià. È ùn hè mai escevule: e nè plantas è l'animali ùn pruvà di ottene più ciò chì necessanu. Hè per quessa chì a paradossu d'una societat moderna assicurata, chì hè aggetttu massivamente da a depressione è manere di trattà a malatia, circà. Ciò chì succedi a ghjente quandu esigene più è più di a vita?


Tali excessiveness parra solu una cosa: l'alinazione di u corpu stessu. Avemu cessatu di sentenu i so messaghji chì ci dicenu chì hè bonu, chì hè dolci, quandu hè abbastanza, è quandu avemu bisognu più. Cusì, perden l'abilità di sentu vera satisfazione di a vita. Ùn avete un piacè naturali di u stessu prucessu di esse, avemu bisognu cù più di novu scopi: Avaraghju (sò diventatu cusì, avè da questu questu, fazzu sta) - è, finaraghju, vi permete. E à a fine ùn decegliunate, perchè infatti ci anu stàvanu à fà l'altru: vulemu sensu un veru piacè. È quandu ùn pudemu micca alcuniscenu à stu statu per un pezzu di tempu, a depressioni s'acchjuse è i modi di trattà a malatia sò assai difficili.

Nimu ùn pò esse bisognu senza un sensu di satisfaczione: in fisiologia, hè un prucessu di rilassazione di a tensione. Un sistema vivante sempre agisce nantu à u principiu di a tensione è di u rilassamentu, a accusazione è l'otorgazione. E quandu unu di questi ligami cascanu, u corpu si sperienza à l'estresse è a depressione: u metabolismu è i prucessi energetichi sò sfrattate. Ci hè una situazione d'impassiale mentale è fisiologicu. Prima di tutti, unu deve esse capitu chì u piacè veru ùn hè micca per un scopu esternu, ma in a capacità fìsica per l'esperimentu - in stabbilimentu una cunnessione cù u corpu stessu.


Amore

Parrannu di l'amore, u valore più altu di u umanu, avemu, sicuru, parlà di a relazione. U nostru "I" senti a necessità per esse necessariu à cunnetta cù quarcunu. Questa sia prufonda hè arradicata à u tempu quandu eremu in u corpu di a mamma, cunnessi da un cordone umbilicale in un unicu organu. A primi esperimenti prende in u nostru corpu a liggi basa di a vita: l'amore hè un sindicatu. Grazie a l'unione di un omu è di una donna, nasce una nova vita. L'unione di a mamma è u fetus permette u sviluppu di un novu organi. È un zitellu di quattru trè anni hè particularmente cuddinu di a so unità cù a mamma: fisiologicu è emotionale, ellu necessita u so care è l'attente.

A psicoluggìa muderna è a saviezza pupulare cunsigliata di i mariti à trè anni di massimu di cuntattu cù u zitellu è ponu sceltu i so bè naturali, senza riccu à i punizzioni. Hè impurtante di capiscia chì à questa età u zitellu ùn mancunu ghjustu, ma aperti è direttamente espresioni i so emozioni. Per esempiu, l'ansietà eccessiva di i migghiuri pò esse spiegatu da u fattu chì in u gravidenza u corpu di a mamma era in tonu o u nascita era severa. Hè necessariu per cumpensà u zitellu per questi sentenzi cù l'amori è cura, è micca cù punizioni è disregardate. Amora mamma, ùn importa ciò chì stà fatta, hè piacevule di cumunicà cù u zitellu.


Amore hè di esse unu. Quandu a mamma alimenta un zitellu, parra cun ellu, ella si stalla cun piacè è si senti cuntintezza. Hè nutatu chì a capacità di una persona per dà l'amore hè direttamente proporzionale à u piacè chì i genitori hà viscose in a so educazione. In stu casu, u zitellu hà cunfidenza in ellu è di e persone, cunfidenza chì hà u dirittu incondizionale à a vita è ùn hè micca superfluitu in stu mondu. Se u zitellu ùn hà micca ricevutu affari, hà avutu un cumplicità d'inferiorità. Done un adultu, hà da pruvà di daveru d'amuri per qualsiasi modi: pruvà à diventà u megliu, u più chjucu, u più chjucu o u più recalcitrant, ecc. Dopu assai tentattivi, ellu saria l'inutilità di l'sforzi è e so mani sdiralli - una morte morta. È u puntu tutale hè chì, prima, l'amore chì ellu ùn cerca micca e so qualità persunale - hè incondiziale. E, sicondu, a disprezzu di e persone, chì significa chì l'incapacità di stabilisce verniani accenti cù qualcunu hà digià statu rializatu in u so corpu da i traumni emozionale di i zitelli. Ùn ùn culpa à i genitori, perchè elli stessi eranu l'ostra di i stessi problemi. È hè sensu di dumanda da u mondu di l'amore - questu bloccu di corpu è anullava tutti i raporti. Ma l'adultu hà tuttu, ci hè un modu. È se ùn avemu micca sentitu è ​​amare a vita in u nostru corpu, allura u nostru amori per l'altri si sia solu un sustitutu.

Cumu cuntrolleghje, esigene, fate l'offisa è ùn deve micca l'aligria di a vita. Unite cù u vostru corpu - è incondizionale ammu definitamente tornà à voi.


Vera

Parlendu di a fede ùn hè micca significatu, pudete solu sentenu. Hè a basa di ogni religione. Ma a parolla "religione" hè traduzuta da u latinu cum'è "riunificazioni". Hè per quessa, a fede hè quarchi cosa chì ci porta i fruntieri di una esse separata è si cunghjuntisce cù qualchì grande è eterna. Tuttu di tutti, imprunsente di appartenenza à qualsiasi denominazione religiosa, in u core sinsenu a bisognu di l'immortalità. Ùn pudemu micca accettà l'idea chì stu brevi momentu di vita hè tuttu ciò chì avemu avemu, perchè a vita diventa senza significatu. Vulendu crede chì questu hè micca cusì. Ma cumu pò esse fattu? Intruduce in ogni tradizione religiosa ùn hè micca necessariu automaticamente conduce à l'apparenza di a fede. Per piglià a fede di l'attributi esterni ùn hè micca impositu - hè una prufessione persunale. È ùn hè micca nunda chì in parechni religione, in particular religioni orientali, tanta attenzioni è pagatu à u corpu. L'espirienza di pratiche di corpu, cum'è u yoga, meditazione dinamica, qigong, etc., mostra chì travaglià cù u corpu, inveremu un sensu sensu di appartenenza à un corpu di vita sola chì passa per i corpu di tutti l'èvuli viventi. E truvamu l'inexplicabili - a fede. Per fà questu, ùn anu micca per entra in a jungla di i pratichi orientali: hè abbastanza per alliberà u respiru rimessu è di sente à u vostru corpu.


Rispira più bè

Chì ùn impedisce à sente à u vostru corpu? Dopu à u traumu iniziale di emozioni, è ancu di teme per sperimentate a viaghja generale di sentenzi inherentanu in una persona (di l'alegria à u piacè), i musculi in u corpu, a depressione è e manere di tratta di a malatia ùn sò micca cusì faciuli. Muvimentu spasmodedari ùn permettenu micca di respira liberamente per flussu in u corpu. Ma hè in u respiru chì u sicretu di a vita hè situata. Fornighjà cù energia, i prucessi di u metabolismu, soporta u sustegnu di u focu di a vita.

Per esempiu, assai ghjente ùn sentenu micca a cunnessione di energia cù i so gammi, sintinu u vacu in l'abdomen è o male. Dunque, a respirazione di una persona chì hè depressu hè superficiala è prufundita. Un passu impurtante in modu di ricuperazione sarà a bona intelligenza chì pudete truvà un modu di depressione è truvà modi per trattà a malatia, cuntattate cù u vostru corpu vi aiuterà. Questa hè micca cusì faciule fà, perchè era in questu chì i falli è u dolore eranu stati.


Ma ùn ci hè solu nisun altru viaghju . Solu sminuzzendu i filamenti nuccinati, pudete liberà a so respirazione è recuperarà a energia vitale. Alexander Lowen, u fundatore di a terapia basatu di corpi, offre un esercitu chì una persona pò fà nantu à ellu stessu, per piglià l'unità cù u so corpu. Per piglià un effetti positivu, avete bisogna rigulari. Sè avete sensu ansiatu durante l'esercitu, pruvate analizà da u puntu di vista di e vostre vivditi d'infanzia è seguite a vostra furmazione. Se ci hè un desideriu di chianciri - chiancià: volenu chì voi a vita. Avè vultatu in cuntattu cù u corpu, è cunfidendu u flussu di forza viva, pudete survive qualcunu duluri, u dolore è a depressione.

Depresione è modi di trattà a malatia: l'eserciziu curativi portanu una persona in armunia. Sensibilizando a pulsione vitale di u vostru corpu, avemu un participu in a vita sempre eterna. Demu a forza è a salute, dà l'alegria, l'amore è a fede profonda, aiutendu à superà e difficultie di vita, di depressione.