L'ùltime di più di moda 2018: stà in una tendenza

A tendenza versu a natura, finta cunfirmata a so pusizioni - in u listinu di u pilatu hè u manicu di u so culore. Sceglite u cor u modellu di staghjoni hè assai faciule: dà preferenza à u tonalità di parechji tene chiluri o scuri da u vostru. Parrucchieri specifichi: a paleta naturali si vede più effittivement è armunesi. Nuance impurtante: i tons caliu ricaricà a pelle è facenu più ghjovardi, scuru - dà a nubiltà è facenu i spezii faciuli più espresivi.

Meli rossa, castagnu, frasca - u megliu di capelli di u 2018

Hair-contouring

U travagliu cuntu hè sempre pertinenti: ùn hè micca surprisante, perchè hè un tipu "maquillaje", chì vene solu assai prublemi. L'idea di u contouring hè micca solu di selezziunà l'ombreicu ghjustu, ma ancu per distribuialla nantu à i capelli in una manera speciale. In solitu, l'appiccicà applicanu un "glare" suave à a zona curretta è à i punti di i fille - u mètudu vi permette di fà pochette più precisamente, agitu l'oval face, a linea di a mandibula è a barbara, per fà u difornu di a pelle. Andendu à u patruni, ricordate: in favore - transizzioni muderni è neat di sfumature, no frontiere culore visibile nantu à i ricci ùn sianu micca.

Hair-contouring: accentu di culore nantu à i capelli

Chatou

Château - una tecnica chì permette di ottene l'effettu di i fillei naturali "brusgiate". Sta culorazione hè universale: si cose à e donne di ogni tipu d'aspettu è cù qualsiasi coghju. U megliu à l'ombra-2018 hè ricunnisciutu cum'è un blond - da u melellu licettu à u caramelu beige è u walnut neutru.

Shatush - coloring-2018 pè fashionisti