Cosa da fà chì u zitellu rifiutò l'buttigli è a pene

Per principià, prupone per cumprenderà i motivi di rinunzià u pezzu è l'buttigli è, in parallelu, per parlà da chì fà si u zitellu refuse l'ampolla è a pene. Ci hè parechje razze chjamata per rinfigurà l'ambrati, ma sò tutti sò diventati in dui gruppi: anatomicu (o fisiologicu) è psicologicu.

Per qualsiasi mutandine di abbandunà u pultu o buttiglia, avete prima pruvate d'eliminà a causa è micca nant'à un casu senza cessate di ripiglià a pezza i migghiuranti da u pettu, perchè tutti hà amatu per un bellu pezzu chì u latte materiali hè più utili chì qualsiasi mischju.

À anatomiche (fisiològicu) sò i mutivi siguenti:

- short frenum. Comu si cunnosce, u zitellu sceta u so pettu cun l'aiutu di a lingua, è a buttiglia cù l'aiutu di i pani, perchè una brizza curta impedisce di fà in forza sana, da a lentizza di a lingua. In questu casu, solu l'intervinzione cirurgia è e cunsezioni di u dentistu pò aiutà u zitellu.

- a malatia di u zitellu (hè un farra, è un colpu, è colic, è stomatitis, sarcellina è sore in bocca è dentate, è altre malatie diverse chì mettenu in wait for your baby). Se u so babbu refuse à piglià un pettu, avete prima esaminà a so cavità orali prima, se osservate spots bianchi nantu à a lingua, ingeglia è u paladinu, da chì quarchi milquoman è facita dulte per piglià qualcosa in a bocca, per chì avete bisognu di cunsultà cù un pediatricu è eliminate questu problema. Di solitu in questu casu hè ricumandatu per strette l'higiene persunale (lavà e mani cù sapunite prima di ogni alimenta, lavate tutti i ghjoculi chì u zitelli ghjuculevuli, dopu à l'alimentazione, dà u zitellu un paru di cuchjare di l'acqua furiosa simplificata per lavà i restinu di u lattu, puru avè cunsigliatu di trattà a cavità orali cù un swab, umidità cù una solu sulidosa di soda.

Cù un friddu, avete scurtatu u nostru nasu di u molu è a crosta secca, pudete drip fiz. suluzione.

Cù l'còlicu (a faccia di u zitellu hè distorta da u dulore, u focu è chianci assai, ci hè un rigezione di a pene o l'ampolla), hè necessariu guardà da veru:

Inoltre, i matri bisogni à seguità seguità a so dieta (hè cunsigliu per escludiri i prudutti chì facenu a crescita di a produzzione di gasu - manzili, colti, legumi è altri prudutti chì facenu fermentazione) da a so dieta, è, finarmenti, a calidez di u corpu di a mamma, u più assistente in colic.

Quandu s'annuiavamu cun mèdicu, forsi avissi cunsigliatu di qualsiasi drogherie chì reduzanu u dulore, cum'è per esempiu, ghjochi, calcariu è altri droguesi di effettu similaru. Normalmente quandu u pane passa, u zitellu piglia piacè.

- A buttiglia. In certi casi, rinuncendu una pene pò provoca una buttiglia chì ùn hè micca adattatu à u vostru zitellu. In questu casu, a mamma principia à pensà à ciò chì falla se u zitellu abandone l'buttiglia è u pettu, ma vole di manghjà. In u mondu mudernu, una quantità numerosa di fraschi fatti cù l'ultima tecnulugia: hè un prugna ortugastica è una buttula spugna anti bulbera. Quandu selezziunate una buttiglia, sè vo pudete decide di ricuarà a so aiutà, prestu attenzioni particulari à a forma è di a dimensione di u capezzolu, u prossimu momentu - l'apertura in u pezzu, duveria deve esse cumu quellu chì hè pussibule à u pene (chjuderà da l'buttigliera deve esse un pocu più difficiliatu ca di u pettu, perchè u to figliolu aghjunghje una langue, cum'è cù i pugnimenti).

- elementi anatomii di u pettu (zucchju strittu, pochettu retrutu, pieno grossu) in generale, tutti questi prublemi ponu esse risolti.

Allora, cù un pezzu fermu recomendarà prima di u massaggio per fà un masaje, una compressione calidez o solu cambiassi a pusizione à l'alimenta, perchè u pene era nantu à u pesu, allura u latti corse sutta l'influenza di a gravità.

Cù un capezzolo ritrattu è un pieno grande, pudete cumprà è utilizate un pad padone di silicone.

- latti inutile . Ci hè parechje razze per questu - piglià i medicazione (u latti pò esse amare o sour, chì ùn hè micca assai populari cun assai), è nutrimentu maternale (alimenti com'è aringa, agliu, cipudine, spezie spiciali è piccante) cambià u gustu di u latti. Per via di u risultatu, ùn pò micca cum'è u vostru picciottu, chì face un rejetu di u latte materno. Inoltre, ancu cù spurtivi mensualmente u gustu di u latti.

Cum'è sapete, ci hè una gran quantitatità di gustatori nantu à a lingua, avianu cuminciatu à travaglià in i zitelli, è, per consensus, sò sensibles à u minimu cambiamentu di a so dieta.

- ùn cilatte. Sì a mamma hà diminuite a lattazioni, ùn avete micca da abbandunà immediatamente a zingara è vanu à l'artificiale, cù u tempu pudete turnà, hè solu bisognu à dà u pettu nantu à a dumanda è pruvate d'escece u latte à l'ultima gota. Ci hè ancu mezzu per aumentà a cravatta, hè megliu cunsultà à u pediatricu.

Inoltre, avemu dinunciatu ancu di i prucessi psicologichi chì include:

In tutti sti situazione, a mamma devia misure in u locu di u so zitellu, rinfriscà è sguassate, se possu, fattori irritanti. E si a mamma ùn vulete micca purtà, parechji psichologi ricreranu fà stu fattu: piglià una cinta centimetru è misurà l'età in centimetri à quale vulete vive (70, 80 o 100 anni), è da marcate nantu à sta cinta a vostra vera età, aghjunghje u 1 annu - u tempu d'ameglia è vede quantu este segment si face a vostra longa vita. Avete scammu per questu annu à brilla u to figliolu?

Se, dopu avè revelatu è eliminendu a causa, u to buntà riceve ancu di piglià un pezzu o una buttiglia, pudete pudè cumincià l'alimentu di u mulu cù una cullette, è dà da bevi d'una mugliera, cusì ci hè una scelta maiò di tutti i tipi di drinker è cilchenti d'impregnazioni, ancu utilizate una siringa medica senza aghjuna.

Sò quì sò solu qualchi di i ragiuni chì u vostru zitellu puderà abbandunà u pene è l'buttiglia, è sì avete prublemi simili, avà hà cunnisciutu cumu cun questu quì è induve principià!