Cumu insignà à u zitellu per aiutà in a cucina

U zitellu, chì hè accadutu à caminari, righjunghji per una tazzuletta d'acqua o un pilezzu privilevane, aiutavà aiutà à lavà a platea. O, aghjustò una scupa, aspittava chì avarà ghjunghje à apprezzà u so travagliu. Ùn ci scridiscia da a cucina. U tempu vene u vostru figliolu ùn vulete aiutà.

Cumu insignà à u zitellu per aiutà in a cucina

Vive l'iniziativa!

Se vulete pruvà una cena preparata da a to figliola o so figliolu, deveru dete l'esse educatu per preparà a nutria da a zitella. Perchè u pre-maistariu pudarà di pulizziari di u tavulu, lavà i pranzi, seguità u tempu per chì e patate ùn pò digià digià, coccia carni piccati per cutleti è pizza.

Chì u caprettu aiuta, prima di sta aiuta vi aghjunghje assai affare, ma in u futuru avete tuttu pagamentu. Pirmettenu à u zitellu à stà nantu à u banchuni è vi vede. Puderanu per fà u so capelli di frutti, per esempiu, tagliate i banane per u sorrel. Se un zitellu feste a ghjacciu cù u fruttu friddu, u friddu duodori per ellu diventarà ancu più diliziu.

Aiutu in cucina

U ghjocu più predilettu hè un ghjocu cù l'acqua. Quandu a mamma lavora i pratici, dà u zitellu una piccula bassa cù un acqua calda. Dàtene u so cupore incheru. Fighjatu u zitellu cumu lavatu è ciò chì dicenu quandu u zitellu aiuta. Addiventanu, u zitellu pudarà stallà nantu à una sedia è lavavvi a so cupola in a lavanda. Un zitellu di 3 anni pò esse dati una spugna è di detergenti dishwashing. Sta lezziò hè necessariu per i picciotti è e donne. I figlioli di l'età di kindergartenu ùn saranu micca difficiuli di tuccherà nantu à a tavula: organizanu tazzi è pranzi, pusonu i cupuleri vicinu è bè cù e napulitane di carta. U zitellu ponu piddà pezzi dirty in u lavatu è ponte i piatti in u lavà.

U zitellu pò esse attribuitu un kinde di travagliu - mette in ristorante in vareniki, lavate i pincini cù leghje è insalata, stir a carne piccetta per cutlet. Ùn avete bisognu di "affinchisce hè a mo cipolla", "mi facenu mè stessu", altri ùn avete vintu u desideriu di u zitellu per aiutà. È quandu si tù ùn si pò esse davanti à a tavula, assicuratevi di dì: "Avà, i dui di noi avemu fattu sta salata". Ùn bisognu di gràzia per u zitellu per aiutu.