Ochji di un novu - una finestra à u mondu!

Tutti amu perciemu l'infurmazioni chì ci circundanu, principarmenti a través di a visione. È u to figliolu ùn hè micca esvenzione. I giuvini ghjente avemu bisognu à vigilà a cura di a salute di u so zitellu, è a curazioni particulare deve pagatu à l'ochji. Dopu tuttu, l'ochji di u natuvutu - una finestra à u mondu! Un mondu sanu di avvenimenti è di e persone, cusì culuritu è ​​interessante ...

Mamma o Dad?

Avete pigliatu u zitellu da l'uspidale. Quandu u primu scossa hè passatu, i cose sò sbagliati è i nervi ùn anu più ghjucu un rolu - i genitori partenu di gudite di a nova vita cù u pudere è principal. U primu ciò chì generalmente interessa - quale hè chì u zitellu aspetta? Cosa i occhi? Mamma e Papà sòlitu di ritruvà a manta supra elli. Infatti, certi volte l'ochji di u zitellu sò una forma distinta di unu di i genitori - ma ùn deveremu micca chì l'ochju di u zitellu è l'ochji di l'adultu anu parechji differenzi. Sì ùn hè in l'apparenza, in l'operazione - hè sicuru!

Ùn hè ghjallacciatu per definisce u culore di l'ochji di u to babbu - pudendu cambià i primi dui anni di vita. Ancu secu succideva chì un zitellu hè natu cun l'occhi azziuni, u so culore permanece a stessa cosa di a so vita. Ma à qualchì volta pudete nutà chì in a mattina l'ùmmira di l'ochju hè verduzosa, è di a sera à vede marrone scuru. Ùn vi scontru - questu hè abbastanza normale, più più, i genesi rispunsevule per u culore scuru di l'ochji, pò guidà una lotta lotta lotta per i so dominanti. U principalu - prestu attente à l'pupulare di u zitellu: u so culore devimu esse prufonda, nìvuru. È i cissuri sò deve diritti, micca impannillu. Sì vi vede devviamenti di sti normi - hè megliu vede un medico. Ùn serà micca peggiu, sicuru.

Ùn si scurdate micca chì u zitellu avete pitta d'avè. Dopu tuttu, ellu hè sempre cusì sfarente, u so corpu cuntinueghja a sviluppà attivamente, l'orgogliu di audiori è a visione anu migliore per qualchì tempu. A retina di l'ochju ùn hè accustatu à i culori di u novu mondu - ùn ci era sempre una crepuscolo plingiful dans l'abdomen ... Hè perchè l'ochji di u zitellu deve "maturu", s'adduniscenu. A solitu, a retina hè cunsiderata sviluppata da u annu.

Ma ùn scurdate micca chì tutti i capretti sò diverse, individuali. È a furmazione di l'organi visivi in ​​elli viaghji in modu diffirenti. Qualchissia digià in dui mesi hè capaci di circà un bellu pezzu à un focu lampanti, è qualchissia hà a capacità di riparà a vista nantu à u sughjettu à quattru mesi. In ogni casu, i medichi dicenu chì u prucessu di sviluppu ocularu di u zitellu sò rializati solu à l'età di 15 anni.

À l'età di 6-10 simane vechji, pudete osservà un strabisme alevetu in u to bè. I so sguardi vergessi trà i sughjetti, instabili, comu si sfurcati. In principiu, questu hè normale - ma avete deverete guardà u zitellu. Se u strabicismo ùn ùn sparisce dopu à u periculu chjamatu - cunsultate sempre un spicializatu. Se scaffèle solu questu business per nunda - u vostru babbu pò avè veramente seriu i prublemi di visione. Dopu à tuttu, aiuta u zitellu per cunnosce u mondu cun ellu.

U mondu per l'ochji di un novu


Quandu u zitellu nasci, i so ochji sò in norma à rispettu dèbule à l'uggetti. A furturete pudete osservà a reazzioni di i pupulazioni à a luci brillanti - anu ristatu, cum'è una persona adulta in i so circoncision. Sembra que hè difficiule per un zitillù pè mantene l'ochji aperti - cuntene oghje sempre i so parolle, incù a so testa. I so ochji sò incunsu, circà, erandu.

In ogni modu, in 2-5 simane u babbu pò esse interessatu da a luminosità di u lampu - è, postu, forsi, detene a vista à questu ughjettu. Sembe reparazione di a lampu in u so campu di visione, i so ochji mi circundanu quasi immobbili.

Dui mesi seranu marcati da i novi sapè di u zitellu. Avarete bisognu chì ghjè oghje di seguità a ghjoculosa brillantissima, chì si movi pocu lentamente da u cantu à u latu, è a distanza da u sceglite hè digià un ordine di magnitude più grande.

In trè mesi u vostru zitellu puderà fiscà è fiscà a vista nantu à qualcunu objettu chì interessa.

Eccu, visione veru, cum'è in adulti, u zitellu annunzià per parechje è sviluppà nant'à dui mesi. E in primu u sviluppu hè moltu veloci: pare chì una sera o duie fà pudendu apprentà solu i "piezzi" di u mondu circundante: per esempiu, a mo matruzza bè o facci amichevuli di parenti, è avà hè ancu ricunnisciute, hè smillone senza bocca. E quantu piacevule per vede questa hè a so felicità!

In modu, l'oculista di i zitelli di ricinu chì tutti i zitelli di u nàvolu sò quì sottumenu. In ogni casu, u più viechju u zitellu si volenu, u più "far-sightedness" hè "smoothed out".

A visualizazione hè parallella à u sviluppu di a percepzione di u culore di u zitellu: se prima avè vistu tuttu in u biancu è u biancu, poi pocu a so vita hè colore di tutti i tonalità di l'arcittu. Un fattu ben distinto: un zitellu face a ricunniscenza di i culori di u 2 è 6 mesi - è questu hè una norma univessa universale. U primu culore chì u zitellu vè hè rossu: hè cusì cusì brillante è cuntrastu. Inoltre, l'ochji "cuncepte" di culore russu sò furmati a prima. Un pocu dopu u zitellu selezziunate i culori verdi è culuri verdi di u rossu biancu rossu biancu - questu vicinu à pocu annu annu.

Trè anni hè u piriudu quandu u zitellu ùn distingue micca solu i culori básici, ma ancu i so sfumaturi basi. In ogni casu, questu ùn significa micca chì a so visione ùn hè più di più di sviluppà. Hè stata perltiva "ustakanitsya" solu à 15 anni.

In quantu à l'orientazione in u spaziu - u zitellu hè dura cun questa ciencia, in particulari di 4 mesi. È solu cù a furmazione di u denominu "rifattu" riflettendu à u sensu di ciò chì si trova unni è quantu hè da ellu. Eccu, vi vede chì u zitellu interessa un trampu, tira i so mani à un ogettu luminoso cù tuttu u so putere, ma ellu ferma perde. Di sicuru, perchè ùn pò mancu misurà a distanza "per l'ochju"! Ma avà avà a pussibilità di pratica. Hè especialmente impurtante quì hè u periodu di u zitellu annantu - perchè pudendu apprezzà a misurà a distanza à l'oggettu d'interessu assai più veloci.

Perchè l'ochji di u zitellu per a cura è seguitanu currettamente, rinite cù l'acqua furiosa, usando un tampuni separatu per ogni ochju. E, sicuru, cuverete da a TV!