À quale à passe nantu à e pudori: mantellu di moda di una tempesta in l'oghje u l'invierno 2016-2017

Preparate sleigh, o più preferitu - vaghjime invernale oghje è invierno in l'estiu - sta verità uttina era apprezzata chjaramente da i diseggituri di a moda, è oghji prisintatu a so visione di i pezzi di moda di a staghula d'oghje è invernu 2016-2017. Un calcariu apertu, un tufu spiciale, straps multipli è i sventili massivi - chì sò assai luntanu da una lista completa di ciò chì i couturiers a dicisioni di surprisa di l'armata numerosa di moda adeute.

Calzature di donna di moda oghje-invierno 2016-2017: foto di i mudelli più brillanti

Cuminciamu cù u fattu chì i mudelli d'otoño-invernu sò maravigliate cù a so apertura, è in u sensu littale di a parolla. È se ùn avete micca un calzette d'inviendu cù un toe apertu in u vestitariu, puderete bisognu di compra un. Sì u tema di u scalzamentu globale hà influinatu l'mente creativa di i diseggiani, o l'uriginale cù quale l'autori di i colecuzione di calzardini sò avvicinavanu à a creazione di a linea di l'ottore-invernu 2016-2017 hà ancu fattu un rolu, ma u fattu resta: u calzate di moda mudernu hè una tendenza assoluta di u clima ... È ùn viaghja micca pratiche. Ma l'eleganti "vistitu per e gammi" di Rodarte, Stella McCartney, Prada, 3.1 Phillip Lim e altri - sinceramente avvistanu a circustanza.

Ah, sì! Un glamuroso in novu hè a tendenza di "calzieri"! È chì un solu era solu i zitelli di a distanza remota si usava per andà, oghje hè modellu è eleganti! Ancu ... questa tendenza hè sempri un dilettante.

Coghju Rough cù siebi massivi è un solu trattore sò cunvenuti, pratichi è "cross-country" - chì hè apprezzatu in valori in mudelli di u clima di u tempu di vaghjimu. È, in quantu à a tendenza precedente, di chjamà cusì chì a lingua di a donna ùn turnarà micca, ma in a so fiducia è "a crescita di capacità cross-country" ci hè un sensu micca! Ancu l'aristocrático case rilativi è di a moda Burberry è Mulberry, sta tendenza cariu à u gustu.

Un ghjuvellu à pezzu hè sempre pertinenti. E, micca solu in i piu classic, ma ancu in braggi, moccasini, loafri è scarpi una "famiglia di cowboy". Questa tendenza hè in generale perisciblea, ma solu per i patroni di i peri miniatura. Ma e donne di moda cun grandezza di 40 è quì sopra, hè vale à piglià cura, perchè u pede ùn ponu trasfurmà quarchi cosa trà i skis è flippers. NarcisoRodriguez, JeremyScott è à altre prisentanu e so variazioni nantu à u tema di una punta di punta.

U calzettu in u stilu di l'omi hè sempre as popular. In a nova staghjone, vi vò a cura di i mudelli di Gucci, Celine, Balenciaga, Georgio Armani, Rag è Bone. Questi chelseks, brogues, loafers è sneakers vi farà guariscenze a simpatia di molti nichi chì anu da esse "in una tendenza". Per riguarda mudelli similari, hè cunsigliu di cunghjughe bellu, femminile. U jocu di cuntrasti hè una opzione win-win per una solu stilosa.

Sabine di donna di moda in autunno-invierno 2016-2017: foto di i mostra (foto 68)

Allora da quale hè fatta a più moda di u piu di l'istaghjone di l'oghje è invernu 2016-2017? I vostri ritratti da i mostra visually demonstrate l'amore di i diseggituri per questu o quellu materiale. "Number one" hè sempri a pelle. Soft, pratica è cusì sfarente - per creà da hè un piacè! Stu novu è novu cunvinciu i diretturi creativi di i fendi moda Fendi, NinaRicci, HugoBoss, OpeningCeremony.

Suede hè una altra tendenza pupulari chì ùn hà micca persu perchè e so postu per parechji anni. Alberta Ferretti, Trussardi, Ralph Lauren è assai altri anu apprezzatu tutte l'avvanzi di mudelli di questu furore noble. Avà hè à a donna di a moda!

Vulturi hè un material noble è quasi perfettu. È ùn hè micca surprisante chì ùn hè micca a primu tempada in una fila chì i cusuttini cose da velu ùn sò solu vistimenti, ma ancu calzature . Valentino, Dries van Noten creatu mudelli predefiniti di stivaletti d'avicole, scarpi è sandali cun un tinte mattu da u tecido più aristocraticu.

Piuma di Sequins è marabù - elementi cusì imprudenti sò diventati un adornu veru di una galaxia sana di i scarpi di moda, di scarpi, stivali, in autunno-inverno 2016-2017. Di sicuru, ci hè un sceccu in a cullizzioni di famosi amatori di a brillante è brillanti Dolce & Gabbana. Fù junciuti da Loewe è Michael Kors.

Piume d'abitazioni esotica - u decoru hè assai uriginale, chì hè improbabile di adornà u paru di i cuddigli di piu favorito o stivali. Ma per i scarpi "in a strada" - questa serà una decisione di designu insolita è interessanti. Hè sopra principalamenti sta strada hà statu capace di illustrarà a moda Christopher Kane, induve ancu i sportivi sò "restati".

Sabbia di moda di donna cun tacchino è senza tacchi, autunno-inverno 2016-2017, foto

U calzatu di moda più famosu è populari senza un timore è in a prublema di u vaghjimu d'invernu sò quelli di u chelsea, i scarpi è e variazioni nantu à u tema di i scarpi di sport. Cunsigliu, praticu è assai autunnale.

Per separà, vi i nutari mudelli in u stilu di l'omi, induve, sicuru, nessuna chjuche ùn hè micca presunta. Questi rigalu è prufiziunali sò bè ​​cù l'arragmà cumme è i vestiti classicità.

I slippers diventate sò mudelli in chì sente in casa in ogni locu. Probabilmente, perchè i disinudori pensanu, creendu una timida in autunnale à l'ombra 2016-2017 per a case di moda MiuMiu è Gucci.

Ma i mudelli nantu à u piuvale hà maravigliatu veramente cù a so variabilità. Eccu avete un taccu cadru è un pappu classicu, è fantasìi ghjiugraffichi geomitrici, è assai più. Focus on u piegaru di decisione di fà Secchi di Notens, Marni, Versace, Miu Miu, JWAnderson.

In no mane, cum'è una geometria divertida è ùn ponu micca chjamatu tituli da Salvatore Ferragamo. Un geniale Giorgio Armani, in Italia, dicia di portà in i so mudelli una goffette futurista, crea un tufone spontaneu in i migliori tradiziunali di u futuru.

À l'ankle stivali è stivali nantu à u taccu di ghjuvellu, l'attinzioni di l'invitati di i mostra Maiyet, HugoBoss, Valentino era rittulatu.

Talone + piacere Inoltre, fanatichi di creazioni extravaganti di Maria Katrantzou, Alexander McQueen, Maison Margiela anu apprezzatu ancu e novi colture di calza di sti eminenti marchi. Un'altra ùn mancanu u sentu di deja vu ... Tutti i mudelli anu da trasfurmà direttamente da i 70 anni di u seculu passatu.

Calzature di moda di l'oglinda-invierno 2016-2017

Rivets - un tributu à u scogliu di roccia - in questa stagione di moda sò presentati micca solu com'è un attribu indispensabile di coghju grossi, ma dinò com'è l'adduzione di braids numerosa in legami. E chì? - Arriturnau assai inusual è assai stylish! Inoltre, pudete aduprà cusì un oliu cù pratiche tradiziunale è cù una ropa informale "kažl". Gucci è Valentino anu u puteru di spirimintà cù u decoru di u metale in i so ultimi colunaghji invernale.

I prudutti di i sposi di a moda di l'istaghjone d'oghje è invernu 2016-2017 è senza mudelli di una sola gruta gruta ùn eranu micca adattati. Agree, una tendenza utili à u primu friddu! Louis Vuitton, Lanvin, Versace, prisentonu i so scarpi per ogni occasione (è per ogni tempu o u tempu dolore).

I culori brillanti sò pocu pocu cumuni, ma una tendenza "vitamina" di u mumentu tempore. E chì cosa pò esse capaci di ottinà u clima in u ghjornu grisa, dank, tardellu, cum'è una paleta assuluta?

Calza di moda per adulti di una tempesta in l'autunno-inverno 2016-2017

Tù è i vostri cartuccii di caratteri preferiti - sti stivali uttene à qualsiasi nena. Fun, originali è abituale! Ghjè questu u muttu di l'adulescenti? Avemu assicuratu chì u calzate di moda per l'adulescenti oghje u invernu 2016-2017 parevenu mudelli di a coletta dilettante di tuttu u ghjornu splendidu, chunale è extraordinariu Jeremy Scott. Attenti à i botti di cowboy cun stampi intricciati è mudelli brillanti, in chì pudete ancu ghjallu à a scola - cun piacè!

Fur stizzi - in quelli almenu in a tundra andonu, ancu in una stazzione prestigiosa di stagione ... E pudere dinò stampatu in bracciale cusciotti in i corridori di a vostra alma mater nativa. À i frutti ghjorni invernu, questu ùn hè micca solu un capimellu di moda, ma ancu una cosa assai prufonda, chì porta chì e senza fruttu timida hè terribili.