U più grande taccu di u mondu

In u filmu omònimu di Pedro Almodovar studs sò purtati da tutti. Diva è pop, è a so figliola, fanata di Chanel, è ancu l'admirateur di a so figliola. Excelente manuale per l'usu di i scarpi. Ricevule per vede, postu chì ùn anu pussibule un pezzu di novu stagione senza struzzioni particulari. Avemu prisente à a vostra attentione u più grande taccu di u mondu.

Hè sorprendu, ma u fattu - in u castagnu ghjenuvesi apprezzati generosamente ùn era micca dettu 15 centimetri. E se i mudelli anu masteratu u modu di trasfurmà in i plataformi ultra-alta, da seguita avà.

I ragiò di abbandunà a tendenza di moda, prima visione, ùn hè micca visibile. Nuova shoes si trovani grandi - lace è fringe, cristalli è sventili - tutte smanedate in un fetitariu degnu. E strogghi attraversi è i platti sexy parvene vi anu per i stivali di l'anelli Herve Leger, è e stivali lacati nè di Louis Vuitton cunfidendu cullizzioni più altu. Massive è cinturini nantu à i turmidi sò generalmente decente Michael Kors. Disegnaturi Rick Owens è Costume National dighjà una alternativa - botapulchieri toscani.


Oliu di lussu di a staghjunghjera l'altizza pruvucatu. E i detallsu sò sfarenti, u prugrammu di a tentazione. I buttoni di Rodarte sò e calze chì passanu sottu à u cantonu di u mini-vistitu, Jean Paul Gaultier detti tuttu cù un alto Madonna lacing. Stella McCartney utilizzava i cinta di vina cum'è dettagli, Mark Jacoby pruponi stivelli- "capelli d'u pelle". Petru Jensen fu purtatu da ethnomutivi in ​​u spiritu di l'Alpi, è a marca Burberry puteva i pate di u fini di u seculu XIX nantu à e plataforme. Intagli i tacchi! Senz'è chì Sulu Manolo Blahnic - u sognu di tutte e donne di a moda da quandu l'età di Sex In The City - ùn hà micca pigliatu l'altezza di 10 centimetri.

Chì pruvucarà a donna per fallu da i so pedi, ma di cummà "in a lotta per ellu"? Certamente a certazza chì a donna in u più grande teneu in u mondu sia a vera donna. Per via, no tutti l'omi crede chì questu hè cusì. Ma chì passa à a testa, quandu i calvais susciteghja i so centimetri per deci?

Induva più altu di u solitu. E - sicuru! - più cà tutti l'affari di a vita.

Per quelli chì avemu intornu à noi (crediemu bè firmamente), l'"effettu di i nostri pedichi longi" hè ovvidu. Correzione: se selezziunate i scarpi boni. I battelli corpiori, per esempiu, cù e mette fosse. O a piattaforma, chjusura per issi pantaloni longi. L'amandula hè cambiata! Per guardà nantu à i tacchi, avete a risicate i spalle è movi u centru di gravità à a cintura. Tuttu chistu face a figura una mente aperta.

Quandu caminavanu nantu à i tacchi altive, avete a equilibriu. Cù un bonu travagliu, pare cusì tempting. In particulare sì pruvate un vestitu globu di moda è bracciale brillanti.


Un altra fattura inneggitata: u più altu di i tacchi, i passi sò più duruti. Questu hà datu a più larga feminità quellu chì si avemu avutu in furiaci nant'à u scarpi di sportu. Sneci maggiuri di sneakers, i jeans strittu sò purtati cun Dr. Martens nantu à i tacchi.

Uculatori, hairpins, una piattaforma è una cullizzioni in questa stagione rigali u ballu. E anchi i diseggiani stàtenu micca ammucciati chì u luminosu di u prufetazione hè sola una mostra di effetti naturali, un incontru di idee. Per a vita, sò cunsigliati parechji volte di ghjornu per cambià l'altura di i tacchi.

A successu per a caminari di ogni ghjornu pò esse chjamatu altru ghjustu da dui à trè centimperti o - una opción assai còmuda - i scarpi in una falza falata - com'è invintata da Sofia Coppola per Louis Vuitton. Tacchi altri, chì sò chjamati chjosi chì sò più di 10 centimetri, hè cunsigliu di vèstinu micca più di trè ore à u ghjornu. Cusì, cura cù elli à i partiti o cercate a vostra schizona adatta, chì pruteghja u tempu sicuru cù i tacchi à l'infinitu.

Forsi, per u principiu, hè necessariu di decide, chì tacchi vanu à voi. Karl Lagerfeld, chì crea colghieri per a Casa di Moda Chanel, crede: "Calzature cù taccasi superi di 12 centimetri in lignu solu per zitelli altri".

Ogni sapiutu chì hè megliu di vede à u pruduttu da a sera, quandu e pedi sò vicinu à u so statu "veru". Ma ci sò parechje più regoli per ellu u vostru paru veru.

Pusete nantu à i dui pittusi, si firmavanu diretta è pruvate nantu à i vostri puntelli per chì a distanza trà i taccasi è u pavimentu hè almenu dui centimetri. S'ellu hè un truvaru fora di a forza, u puntu u puntu hè altu.

Pruvate di spiegà u vostru pede nantu à carta, da veda quantu a so larghezza currisponde à a larghezza di u codice prezioso. Sì a diffirenza hè chjosa, allura i stops venerà una grande sobrecarga, è hè megliu reffuisce a compra.


Pruvate di cumprà solu quelli piani, chì sughjenu sughjastru sughjettu. A speranza chì i piucimenti l'incontruani magicu in u pede cù u tempu hè troppu chjucu. E li scarpi per tombu nantu à u lettu, forsi - un lussu.

Sè ancu se decide nantu à a moda, ma troppu ristrettu cù un pienu cù i tacchi, un furmazione simplificà aiutà. Camperanu da u pinnimentu a u focu, fate a pusizioni di u pede "à u pedicurinu" è, sighendi u to pede in questa pusizioni, andendu appressu. Andà per questu una ora un ghjornu. Un novu nivellu di endurance!

È finarmenti - sò i vostri amichi sò marcati sapori novi, ancu s'elli ùn dì micca una parola. Omi fendu curazioni à a figura è u viaghju. Ùn fate "puggiunà" u piuvale in l'asfaltu o in u pavimentu, sia u so lividu, da u paliu, trasfurmannu à u polu. E si i piuviti sò cuglieriati corpu, nantu à taccasi di 15 centimetri, ùn saldarà micca solu per defile.