Mancu a cura di pedicure

E li pedi, e li pìadi, comu regula, sò oculati da l'ochji di i straneri, perchè parechje persone ùn cose micca avete bisognu à curà. Inoltre, i cura di i pedi ùn sò micca assai afflussé da l'occurrence di malatie serii è assai dispiaci, per esempiu, corns, corns, spine, fungi è assai altri. A cura particulare deve esse dati à i unghji nantu à i so ghjente, perchè sò assai forte è rapidamenti affettatu di teni strischi è incunificate, u incoronazione cù a regulezza di prucedure di iegge, cum'è u lavare è tagliu, è a mancanza d'attenzioni. I prublemi, cum'è l'aspettu di funghjetiu d'unghie, burr, unghie finitu, unilindru di unghie, disfiguru a pierna è causanu molti cunfortuli. Allora u curazze cusì dilettante di e toghjaghji deve esse a norma di a vita di ogni persona.

Avete duverebbe guadagnà parechji prucessi basi di ghjornu: lavate i vostri pezzi è caccià a terra da sottu e so unghji. Hè megliu per fà quì à e notte. Per lavà, puderete aduprà a decucuzione vegetale, usando celandine, chamomile, timone, mint o decoccuri di a cortezza di carattere. Se ùn avete micca u tempu di fà corde, lavate i vostri pezzi sottu à l'acqua runa cù sapunni. Per caccià a terra da sottu à u unghje, utilice un bone sputula o spaziu di lignu. Hè impurtante micca di preghjudiziu u padutu naturale di grassu di a superficia di ugliu internu.

Unghie chjucu nantu à i so pedi di manera diversa, cum'è e generalmente facenu nantu à e so mani. Nantu à i pene di e pizzuddi, u locu di ferru devrai esse in forma di linea recta. L'ughjettu hè trattatu cù un soiu solu in a direzzione da u cimiteru à u centru, perchè u filu di u unghje in diverse direzzione, pudete annuncià a so robba crescente, da a quale si sbocera. Eghjeghju unghie, se anu aspettu, avete bisognu à u listessu cura. Ùn pudete micca aduprà schedarii di metalli, serà più efficau per utilizà un schedariu unilinamentu unilinamentu unilingue speciale. Hè custruitu di parechji razzii abraziusi: sereparati è rìgidi. Pruvate, puderanu capisce ciò chì hè megliu utilizà pè i vostri unti.

Tanti pirsuni spessu face u prublema di stratificazione di a chjuda di u unghje. Iodine pò aiutà à ridette di st'ragni. Tandu deve lubricate l'unghje exfoliate à a sera di notte prima di andà in lu lettu. Puderete alterna l'usu di iodine è l'oliu medicinali specialu (pò esse acquistatu in una farmazia o una tenda di cosmética o preparatu in l'usanza cù l'olii: uglu, tuy è u girasole, mischieria in proporzioni ugguali). Allora, una sera aghjunghjese l'ughjettu cù iodu, u sicondu - cù l'oliu, etc. In u ghjornu, applicate un vernice senza culori per prutege l'esmalte di e unghji. Fate stu prucessu vi aiutà à restaurà a struttura di i vostri unti.

Iodine pò aiutà à a lotta cù e malatie fungale di e unghie. In ogni modu, una solu suluzione più concentrata di iodu deve esse usata. Dopu à l'appliuzione di iodu, a chiave u bagnu chì deve esse lubricatu cù una crema o un mantellu d'oghje è vene in bè. A prucedura hè fatta cada tarda finu à chì u funu ùn sparisce. Anche ricordati chì u trattamentu per u funziunà deve stabilisce un dermatistu o un duttore-micologu, postu chì chistu hè una malatia seriu assai seria. A maiò spessu, u trattamentu hè prolongatu è ancu di prescrive ungini è suluzioni, i duttori i prescriben è i medicazione per l'usi internu.

Per sguassà l'ombra di u so amarru è u pilu scuru nantu à i pedicultori, avessi adupirà perduzzà perpettà di u zitellu di limonu o da i speddi cù 2 cullizzioni di zucca di limonu per litru di acqua. Per unghji chì anu fattu esse forti è forte, hè utile ferà bagni di salatura - centu gramma di sal (pò esse mare) per litru di acqua. Per nutriscimentu è rinfurzà i unghji facenu un bagnu: per a scorcia di camomile, i bramoli di rowan è l'oak add a pochi di pezzi d'oliu vegetale è seguite u to pede in questa suluzione durante 20 minuti, poi arringte cù l'acqua neve è a griglia cun un pede crema. Questa prucedura avere da esse ripetuta duie volte a simana

Ricurdativi, ancu s'ellu preoccuva i toghjaghetti, ma ponete incunificate o rigali i scarpi, tutti i vostri sforzi sò in vain, unghie perde ssu furore è questu feranu molti prughjetti. Hè assai impurtante di purtari calzari cioccu.